Microdosing tolerantie?

Hi allemaal,

Sinds een half jaar ben ik bezig met het microdoseren van truffels volgens het Fadiman principe (ca. 1 gram; 1 dag op, 2 dagen af) met een break van ongeveer een maand in April

Nu merk ik wel dat de (weliswaar milde) boost in creatief denken en gevoel van welbevinden in de afgelopen weken is verdwenen. De afgelopen doseer momenten heb ik zelfs de dosis uit nieuwsgierigheid verhoogd naar respectievelijk 2, 2,5 en 3 gram, met nog steeds een nauwelijks waarneembaar veranderde staat van bewustzijn.

Interessant, gezien 3 gram truffels (tampanensis) in het verleden toch wel voor milde tripeffecten heeft gezorgd, zoals het licht bewegen van patronen in oppervlaktes, een milde body high en een aantrekkingskracht tot het groen/de natuur.

Wel heb ik vanwege last van mijn buik mijn voeding recent aangepast en ook recent anti-histamine (hooikoortstabletten) geslikt

Ik ben benieuwd wat jullie ervaringen hierin zijn en of bovenstaande hierop van invloed zou kunnen zijn?

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Door de dosis te verhogen werk je tolerantie eigenlijk alleen maar in de hand. Om het te omzeilen zou je af en toe een break kunnen nemen van 10-14 dagen, dat zou je tolerantie volledig moeten herstellen. Last van je buik kan evt van de truffels komen, maar dat hoeft niet. Een paar gram rauwe schimmel vindt je lichaam gewoon niet erg plezant.

@Lēmniscatus

Bovenaan