• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Mijn 1ste keer XTC ervaring

Ik blow nu al een jaar of 3 elke dag en had nog nooit andere drugs gedaan behalve alles wat in de smartshop te verkrijgen is.
ik had mezelf voorgenomen om nooit een harddrug te gebruiken, maar het blowen begon aardig te vervelen dus ik had me over laten halen om een keer xtc te gebruiken.

het was al donker en ik stond met een vriend van mij voor de spiegel we hadden een liter fles water gepakt we keken elkaar aan en namen alle 2 voor de eerste keer een hele xtc pil.
Ik was echter wel een beetje gespannen maar we hadden alles chill opgeruimt en netjes klaargemaakt voor de trip. We gingen samen liggen op 2 matrassen die we naast elkaar hadden gelegd, we rookten een jointje en speelde wat op de xbox om in een rustige sfeer te blijven.
echter na een uur van xboxen voelden we nogsteeds niks we begonnen ons een beetje zorgen te maken of het nog wel zou werken. Ik was bezig met de 2e joint draaien waarop mijn vriend zegt
draai hem snel dicht voordat je het zo meteen niet meer kan.
Ik was bijna klaar met het draaien van de joint waarop ik en mijn vriend elkaar aankijken op precies het zelfde moment. en tegelijkertijd zeggen je voelt het ook he, het trippen kon beginnen.

ik ging rustig ervoor zitten en stak mijn joint aan, de pillen waren getest en goed gekeurd de inhoud was 220 milligram. Echter zat ik op de bank en kreeg ik golven over me heen die steeds harder en gewelddadiger aankwamen. Het werd teveel voor mij en ik vertel dit dus tegen mijn vriend. Gelukkig weet hij me te kalmeren dus ik stond op en begon me aardig goed te voelen
ik knipte met mijn vingers en begin daar een soort dansje mee te maken.
Na een kwartier uitbundig gedanst te staan hebben zonder muziek begonnen mijn kaken op te spelen en wou ik zeer graag naar buiten. Eenmaal buiten wou ik niks anders meer als buiten zo vrij als een vogeltje zijn. Ik liep naar 2 bankjes toe aan het water waar wat mensen zaten,
Ik herken er een paar en was waanzinnig hard aan het spacen.
Ik rookte aan een stuk door me hele pakje op en rookte om het kwartiertje een jointje.
Ik had dikke lol waarop in eenkeer 2 mannen aankwamen fietsen bij het bankje en luid zijden
goedenavond POLITIE, ik schrok me letterlijk helemaal kapot mijn vriend natuurlijk ook.
Ze schenen met het velle zaklamp licht in mijn ogen waarop ik mijn handen voor mijn ogen doe en zeg meneer wilt u niet recht in mijn ogen schijnen. De agent antwoord je weet het maar nooit he tegewoordig, waarop ik zij ja daar geef ik u groot gelijk in, ik wist me geen houding meer aan te houden toen de politie ineenkeer zij 'doen jullie het rustig aan dan doen wij het ook'
ze fietsen weg en ik heb me nog nooit zo opgelucht gevoeld in mijn hele leven.
ik graai in mijn zak want ik moest echt roken, kom ik tot de ontdekking dat mijn sigaretten op zijn. gelukkig had ik nog 5 euro op zak het was een flinke wandeling om bij de laatste winkel te komen die nog open was, waarop ik aan een meisje vroeg ga je mee sigaretten halen.
Ze zij ja natuurlijk ik liep arm in arm met haar er heen en heb heerlijk over van alles gepraat wat me ooit dwars zat, eenmaal terug ging ik nog op de schommel wat dus echt een zware aanrader is. Bij elke keer dat ik naar beneden ging dee ik mijn kaken op elkaar en blies ik zo hard uit omdat het gevoel wat ik had gewoon niet te beschrijfen was.
Daarna liepen we naar huis, eenmaal thuis aangekomen heerlijk in bedje gekropen.
Veruit de beste dag/nacht vanme leven. :rock:

Cosmic Controler zei:
leuk reportje , je had het wel even spannende gemaakt met die politie. dat die niks zagen echt kanker dom :tearsofjoy:

jaaaheee me hart zat ergens waardie niet thuis hoorde ik stond echt met bibberende beentjes hahahaha maak je teminste is wat mee:tongueout:

Jonko

Newbie
Groot gelijk dat je geen rommel wilt gebruiken, zelf ook altijd meer van de natuurlijke stoffen geweest, wel een keer mdma genomen, maar er zal geen dag komen dat ik er spijt van krijg, de drempel is natuurlijk wel wat lager om nog eens mdma tot je te nemen, maar als je er een jaartje overheen laat gaan is het denk ik niet zo'n probleem :grin:

ILikeWeedzz

Experimenterende gebruiker
Cosmic Controler zei:
leuk reportje , je had het wel even spannende gemaakt met die politie. dat die niks zagen echt kanker dom :tearsofjoy:

Politie had hem wel door.. alle autotoriteiten hebben je echt DIRECT door twijfel daar maar niet over is een deel van hun opleiding..

Alleen als jij gewoon lekker chillt en niet bejaarden zit na te roepen of zit te fluiten naar meisjes, oftewel kort samengevat geen overlast maakt, laten ze jou gewoon lekker je gang gaan.

boenkeng

Bewuste gebruiker
Onder invloed zijn mag, mits je geen andere regels overtreed. Hard drugs op zak hebben mag dan weer niet.

Geloof mij dat als ik sjembekkend naar de politie kijk of ik rustig ben niks op zak heb of wat dan ook dat ik mee mag naar het bureau

Cosmic Controler

Bewuste gebruiker
ILikeWeedzz zei:
Cosmic Controler zei:

Politie had hem wel door.. alle autotoriteiten hebben je echt DIRECT door twijfel daar maar niet over is een deel van hun opleiding..

Alleen als jij gewoon lekker chillt en niet bejaarden zit na te roepen of zit te fluiten naar meisjes, oftewel kort samengevat geen overlast maakt, laten ze jou gewoon lekker je gang gaan.

het zit niet specefiek in hun training, (zus is politie agent) ze worden er alleen over ingeligt als ze er me te maken krijgen, en anders heb je daar speciale agenten voor die zig daar me bezig houden.. vaak heeft een wijk agentje hier niks me te maken.

Bovenaan