• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Mijn 2e keer paddo's

verslag vanochtend geschreven het was gisterenavond dus zal wel redelijk correct zijn nog :)

Gisteren heb ik voor de 2e keer paddo’s gedaan, de eerste keer waren Mexicaanse en deze keer hadden we gedroogde hawaiiaanse gedaan. We waren met ze 3en, ik Alex en Barnt. Me pa was vanaf 3 uur weg en zou rond 8 uur thuis komen, gelukkig kwam hij pas veel later thuis. Daar zo meer over. We begonnnen die dingen rond kwart voor 5 op te eten, wat een stuk minder goor was dan niet gedroogde. Ik dacht op het begin echt dat er niks zou gebeuren, het leek zo weinig en kwam zeer langzaam aan.
Toen besloten we nog even de waterpijp erbij te pakken, een paar supergrote hijsen white widow en ik voelde me al een stuk lichter in mijn hoofd. Barnt was ook lekker aan het mee smoken, maar het was Alex zijn eerste keer hij besloot maar niet te blowen.

Na een uurtje of 2 was ik wel echt aan het trippen. Ik keek om me heen en zag geen gezichten enzo zoals vorige keer maar allemaal rare lijnen en patronen, ook op de gezichten van mensen. Ik keek Alex aan en ik zag heel duidelijk wat nep was en wat echt. Ik zag zijn gezicht gewoon maar er zaten steeds vreemde lagen over zijn gezicht heen. Het was opzich wel tof maar niet zo vet als de vorige keer.

Op hetzelfde moment ongeveer ging Barnt net even iets te hard, hij zat in zijn eentje op de bank en zei niks. Iedere keer dat iemand hem aansprak begon hij heel vals en eng te lachen. Ik was echt heel benieuwd wat er allemaal rond ging in zijn hoofd.

Ik had gehoord dat deze hawaiiaanse een stuk visueler waren, maar dit vond ik echt bullshit. Ik voelde zoveel, ik had het de hele tijd heel erg heet en alles leek kleddernat. Ik dacht echt constant dat de kamer onderwater stond. Ook had ik niet bij deze trip dat alles heel lang leek te duren. Ik heb van Alex en Barnt ook nog gehoord dat ik steeds zat te klagen van “Oh me hoofd!” en “au, me buik jongen” ik kan me nog wel iets hiervan herinneren maar wel allemaal heel erg vaag.

Het werd al bijna 8 uur en me pa zou elk moment thuis kunnen komen dus we besloten naar boven te gaan. Ik en Barnt lagen op bed helemaal in ons zelf, de rest van de wereld kregen we maar weinig van mee. Alex was al helemaal uit zijn trip en zat zich echt de tering te vervelen. Alex zou nog met Barnt naar stad gaan, maar Barnt had geen zin meer. Toen ging iedereen naar huis. Ik heb nog even met onweer in me hoofd op bed gelegen tot dat ik in slaap viel.

Ik weet niet hoe het kwam, maar het viel een beetje tegen. Misschien is gedroogd te sterk misschien gewoon te veel op misschien had ik er niet bij moeten blowen, en misschien hadden we het gewoon buiten moeten doen. Want het was in ieder geval niet zo geweldig deze keer.

Wat opzich wel leuk is, is dat ik nu om kwart voor 5 de volgende dag
nog steeds een beetje verbaast ben om alles en beetje van de wereld.
Niet zo handig dat ik om 6 uur moet werken maarja

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
ik vind de hawaiiaanse echt wel een pak visueler dan de mexicaanse
maar mss had je nu wel een kleinere portie, weet niet waar je ze haalt, maar in de smartshop zijn ze soms niet zo nauwkeurig met het wegen van de porties, geloof mij...
trippen op hawaiiaanse vind ik ook een pak minder leuk dan trippen op mexicaanse, omdat mexicaanse een veel "vriendelijker" karakter hebben,
terwijl de hawaiiaanse (voor mij toch) nogal kil zijn, je gaat ook meer introspectief trippen, waardoor het een pak minder leuk is om met vrienden te doen...

ja ik had idd wel kleinere portie deze keer,

1/3 portie, de eerste keer was ongeveer 2/3 portie.

en ik had erbij geblowed wat miss een beetje de trip verneukte

D.r GONZO

Newbie
hehe, ik vind de hawaiiaanse gewoon de allerbeste die er zijn.
maar als je het de 2e keer doet kan ik me voorstellen
dat het toch redelijk heftig kan zijn bij een hogere dosis.
lees deze tripreport maar eens?het was nog niet echt zo lang geleden, toen hadden we onze grenzen ook verlegd en 4porties met 3 man in 3 kopjes thee geconcentreerd :grin: je moet maar eens lezen http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=4273
nu denk ik van hoe meer hoe beter :stoned:

grttzz gonzo

Bovenaan