• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

mijn 3e en laatste paddotrip

stuffy

Newbie
Afgelopen week hadden m'n vriend en ik weer s zin om paddo's te nemen, we hadden het al twee keer eerder gedaan en dat waren best leuke ervaringen. We waren in A'dam, hadden ons goed laten voorlichten en uiteindelijk colombiaanse paddo's genomen en 2 stabelizers.
We hadden de paddo's gewoon thuis ingenomen, t was kutweer dus had geen zin om lekker buiten te zitten.
De avond begon goed, veel kleuren en de hele tijd de slappe lach, ik zag ook zoveel leuke dingen......Lekker een jointje erbij en toen begon het pas echt goed te werken, maar na ong 1 uur liep ik naar de keuken en ik dacht nog ik moet ff gaan zitten .................................................
Ik hoorde dat me vriend me naam riep en ik keek hem heel verbaast aan, ik moest eerst even goed kijken waar ik was enzo....ik was echt heeel ver weg...ik kan me ook nix herinneren, behalve dat ik alleen 1 zwart gat zag..... Me vriend heeft me weer op de bank gezet en toen begonnen we allebei als een gek te zweten... me vriend vertelde me dat me ogen wegdraaiden en ik toen in elkaar storte, hij had me gelukkig nog een beetje op kunnen vangen,.... Het stomme is dat ik pas na een half uur last had van me knieen, omdat ik daar op gevalle was.... Me vriend liep naar de keuken om wat suiker te halen en toen...boem....lag hij out op de grond...gelukkig kwam ie binnen een paar tellen weer overeind, maar je schrikt wel....
We hadden gelijk die stabilizers ingenomen en heel veel suiker water gedronken, want ik had er dus echt geen zin meer in. Het duurde natuurlijk wel een tijd voordat alles weer redelijk normaal was, dat was wel kut. Ik was ook bang om te gaan slapen, ik had echt het gevoel dat ik doodging.....

Ik heb een paar leuke ervaringen gehad met paddo's maar nu is het genoeg, ik doe het nie meer! Dit wil ik ech nooit meer meemaken....

Spirit Quest

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Agreed, welke hoeveelheid hadden jullie genomen? Welke soort? En hadden jullie nog andere dinge gebruikt (alcohol, speed?).

Psilo

Bewuste gebruiker
Skyer zei:
Agreed, welke hoeveelheid hadden jullie genomen? Welke soort? En hadden jullie nog andere dinge gebruikt (alcohol, speed?).

Precies....ik vind het nogal vaag klinken. Het kan bij iedereen anders werken maar dit klinkt wel wat bizar.....(voor paddo's)

Intoxicated

Wijs gebruiker
Het valt wel mee hoor, zo vaag is het niet.
Ik ken meerdere mensen die wel eens out gaan als ze paddo's gebruiken. Volgens mij is het gewoon een soort 'sensory overload' en start je systeem opnieuw op. Het word gewoon ineens helemaal zwart voor je ogen (alsof je snel opstaat als je bijvoorbeeld mdma ophebt) en dan zijn ze weg. Ik heb het wel vaker gezien, met wegdraaiende ogen en al. Dat je de pijn niet voelde is waarschijnlijk omdat je psychologisch helemaal met iets anders bezig was, en toen je rustig werd en alles weer herinnerde merkte je pas dat je pijn had. Of misschien was je wel zo in de war of in paniek dat er gewoon heel veel adrenaline door je aderen vloeide. Ik voelde na een ongeluk waarin ik mn hele rug opengeschaafd had, en mijn twee knieen zo goed als ontvleesd ook echt pas na een half uur dat ik pijn had.

stuffy

Newbie
We hadden 1 portie Colombiaanse paddo's genomen met z'n 2en, dus das nie zoveel (vorige keren hadden we 1 portie per persoon).
We hebben er alleen bij geblowd, geen drank of andere drugs, dat lijkt me ook nie zo verstandig, dus.....

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
mijn ervaring met paddos is dat als ik er bij blow, dan ga ik altijd een stuk harder en krijgt de trip een soort andere wending, nog wat meer "trippy" en verwarrender...
dus mss was die joint er wel te veel aan...

Intoxicated

Wijs gebruiker
ik merk ook dat als het minder gaat op de paddo's, dat het vaak tijdens of na het blowen is...

dus blow nu minder als ik trip :)
zo simpel is het soms.... :wave:

Bal0n

Badass junkie
Je hoort wel vaker dat mensen opeens out gaan op paddo's, omvervolgens een paar seconden later gewoon weer bij te komen. Heel vreemd.

BacingsPen

Badass junkie
mmm, jammer dat ze verkeerd gevallen zijn :P Heb er nooit bij stil gestaan dat zoiets ook kan gebeuren, maar misschien is het ook wel persoonsafhankelijk enzo :beer:

wausie91

Bewuste gebruiker
klopt het trouwens dat je in een trip kan blijven hangen of is dit niet waar
het leek mij nogal onlogisch maar had het een keer van iemand gehoord

Mr 187

Bewuste gebruiker
Bal0n zei:
Je hoort wel vaker dat mensen opeens out gaan op paddo's, omvervolgens een paar seconden later gewoon weer bij te komen. Heel vreemd.

Ik heb het nog nooit meegemaakt of er zelfs maar van gehoord dat iemand zomaar out gaat van alleen paddo's.Bullshit..

Deze jonge mannen gaan gewoon voor de piek van een zware paddotrip een joint smoren,ja dan kan je natuurlijk out gaan....denk dat ik ook wel out zou gaan....

Jointje kan wel,maar pas als de hefstige effecten weg zijn,niet als ze nog op moeten komen dan krijg je alles tegelijk. :wave:

fun

Bewuste gebruiker
wausie91 zei:
klopt het trouwens dat je in een trip kan blijven hangen of is dit niet waar
het leek mij nogal onlogisch maar had het een keer van iemand gehoord

ja dat klopt, je ken inderdaad in een trip blijvan hangen.

Niet waar, zijn meestal verhalen van die heeft een vriend die.
Maar niemand komt die mensen echt zelf tegen.

Flashbacks zijn wel af en toe mogelijk, bij iedere persoon.
Ook kan het zijn dat je al een psychose hebt (onderliggend) die door het gebruik van paddo's/lsd etc naar boven komt.
Ook kun je natuurlijk in heftige gevallen geloven dat je kunt vliegen, van de trap afduiken en zo lelijk terecht komen dat je nooit meer normaal wordt. (hersenschade etc.)
Misschien dat daar de verhalen "blijven hangen" vandaan zijn gekomen.

Psychedelic_Fairytale zei:
mijn ervaring met paddos is dat als ik er bij blow, dan ga ik altijd een stuk harder en krijgt de trip een soort andere wending, nog wat meer "trippy" en verwarrender...
dus mss was die joint er wel te veel aan...

hehe eindelijk iemand die hetzelfde heeft als ik, als ik paddo's pak zorg ik er voor dat ik eerst een jointje of 5 a 6 op heb, resultaat gegarandeerd

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
dat kan idd :)
maar ik heb niet de gewoonte om te paffen tijdens men paddo-trip,
dit omdat ik paddos meestal met vrienden doe
als ik paf tijdens de trip dan wordt ik altijd wat meer in mezelf gekeerd, wat minder sociaal dus, wat het dus minder aangenaam maakt om met vrienden te doen
maar als ik echt niet hard genoeg ga, dan zal ik toch wel een jointje gebruiken, als "booster" :stoned:

Bovenaan