• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Mijn beste trip ooit (verhaalvorm)

aso

Newbie
Het was weer is weekend dus weer feest :P

ik nam 1 pil en een paar vodka redbull
na een klein uurtje voelde ik het al.
ik voelde me king of the world. zat helemaal weg te spacen op de muziek..
daarna na een uur of 2 nam ik nog een pil.
deze kwam goed aan. toen ik eindelijk opstond voelde ik net ik zweefde in de lucht
ik ging naar de computer om een neiuwe cd op te zetten. ik zat me bob marley cd al liggen.
en jawel zodra ik die cd had opgezet begon ik me djonko te draaien... na een slecht gedraaide half kromme djonko met me wauzze kop. steek ik hem op.. meteen in inbrander :P :tearsofjoy:
maar toen ging tie goed :stoned: ik voelde me opeens steeds meer en meer energie krijgen
dus ik bel een nog een paar vreinden .. na een half uurtje naar mijn mening... bleek achteraf 2 uur te zijn waren ze gekomen met drank en niet te missen-coke,speed,mdna poeder..
na een paar minuten begonnen we aan de mdna water en de speed. die avond waren we nog uitgegaan naar een techno party ( normaal niet mij stijl maar op dat moment was ik volgens mij de beste fan hun ) na 3 uur helemaal spacen alleen op de bas ging ik trg naar huis. ben in slaapgevallen en volgende dag na 12 uur slapen ofso... sta ik op in me pupillen waren nog altijd even groot.. het was nu zondag avond. dus nog altijd weekend :) dus ik ging gewoon eten en naar me vrienden :) de beste 2 dagen van de maand :)

Funky Monkey

Badass junkie
aso zei:
zo begon het iedereen nam 2 flessen drank mee.. we hadden er zo 30 flessen want sommigen waren kopels enso

na 10 minuten wint me beste vriend van de 35 flessen hielden we erzo nog 8 over waarvan hij er nog 2 kreeg iedereen stom bezopen al ..
Als je een verhaal verzint, zorg dan dat het klopt :wink:

Verder wel een hele knappe jongen als je je leuter nog dusdanig omhoog krijgt dat je seks kan hebben, maar goed... Wel een heel leuk verhaal om te lezen daar niet van :mrgreen:

TrippyShit

Badass junkie
caatje zei:
Mooie droom, hoe laat liep je wekker af?
Hahaha :P
Vind het ook een appart verhaal. Worden steeds meer flessen..
lekker Djonko's roken lol.. Als je niet lult, leuk avondje. Lul je wel, ben je een loser :)

Maar dat intresseert mij verder niet veel natuurlijk. Oja, als een tripreport schrijft he.
Beschrijf dan wat meer hoe je je voelde, wat je meemaakte. Dit is voor niemand echt boeiend/intressant om te lezen :wink:

TrippyShit

Badass junkie
LOL, je hebt em nu veranderd en hij is alleen maar saaier geworden. Type je het nou 2x fout of zeg je echt mdNa i.p.v mdMa? Net als Djonko? Maarja, lees eens wat reports van hier. Dan zal je volgende een stuk beter zijn.. Hoop ik...

Tiss nou ook alweer een ander verhaal dan eerst, of zie ik dat nou verkeerd? :P

halalala

Newbie
Het is verreweg van een verhaal. Je kon beter wat dingen gedetailleerder beschrijven. Zo is het voor ons ook interessant. Kost wat moeite, maar een tekst waarbij ik als lezer wordt doodgegooid met een paar niet kloppende feitjes is voor mij ook wat minder. Ik doe nog een moeite om een reactie te beschrijven zodat ik bij je volgende report wel mee kan leven in je trip :)

Ceko

Belezen gebruiker
Maar we moeten er wel even rekening mee houden dat dit in verhaalvorm is geschreven he :P

Bovenaan