Mijn dag, Paddo's niet getript.

Space-max

Newbie
het was 11 uur ik werd wakker, belde een paar vrienden en we hadden van de week al afgesproken op vandaag paddo's te halen.
wij met 4 man naar alkmaar. paddo's gehaald. gedroogde nog wel.
we hadden alle 4 rond kwart over 1 een heel portie opgegeten. we gingen in het bos in heiloo zitten.
na een uurtje begonnen we ons af te vragen hoe het kon dat we nog niks voelden.
ondertussen was het kwart over 3 en ik ging terug naar de winkel.
ik vroeg hoe het kwam dat ik nog niet tripte.
ze zei dat het nog kon komen.

maar nu is het onderhand al half 12 's avonds en ik heb nog niks gevoeld :cry: .

wie weet hoe dit kan?

4 porties gedroogde mexicaanse. alle 4 een portie.

Pikachu

Wijs gebruiker
Mijn mening: mexicaanse zuigen, heb ze 1x gebruikt gewoon een hele portie en bij mij deed t ook niks...

Ook daarom heb ik je in dat andere topic geadviseerd truffels te nemen voor de 1ste keer :(

Anyway bad luck, probeer het over 2 weken nog eens met een hele portie truffels...

Ben zelf btw 1.92 en 78kg als t helpt

Pikachu

Wijs gebruiker
Ow wat het ook kan zijn, als je thee hebt gezet... Heb je ze dan in kokend water gegooid?

Zo ja dan ligt het daar aan, kokend water pwnd paddo's...

De Paddo 0wn3r!

Giorgo

Experimenterende gebruiker
Haal de Hawaiiaanse.
Dan zul je wél iets voelen.

En ook niet wachten op het effect.
Chill en laat je erin rollen dan is het veel leuker.

Pikachu

Wijs gebruiker
Om nou gelijk hawaiaanse te doen...

Kan natuurlijk wel, maar als iemand t niet zo lollig vindt dan vindt diegene dat meteen 10x minder leuk dan met truffels danwel mexicanen...

Vreet iig gewoon een hele portie op de volgende keer en haal het voor de zekerheid bij een andere shop.

Bengt

Bewuste gebruiker
Pikachu zei:
Mijn mening: mexicaanse zuigen, heb ze 1x gebruikt gewoon een hele portie en bij mij deed t ook niks...

Wahaha dude, onderschat je er niet aan...

Ik had ook altijd die ingesteldheid, tot ik 4 gram gedroogde mexicaantjes achterover speelde...

Wat een krachtige trip was me dat, heel men lichaam in extase. Alles maar dan ook alles bewoog...

Pikachu

Wijs gebruiker
Hmm, misschien als ik me een keer verveel dat ik ze nog een keer wil proberen... Gewoon om te kijken of ze het dan wel doen :P

oollpp

Experimenterende gebruiker
allemaal een kwart portie dus? of iedereen 1 hele portie elk? dat maakt verschil natuurlijk. het kan zijn dat ze niet juist zijn gedroogt wat de kwaliteit aantast.

en je had 6 uur vantevoren niks gegeten en gedronken? vooral geen suikervattende middelen of alcohol? dat killt het namelijk :wave:

mexicaanse zijn niet de sterkste maar nog steeds sterk, maar je moet het wel op een lege maag innemen, niet zitten snoepen etc. Daarbij, heb het getest, 2 gram Hawaiiaans is ongeveer gelijk aan 3 gram Mexicaans, dus zoveel verschil is het ook niet :hearteyes:

Volgende keer, 1 hele portie mex, en eet een citroen erbij (het beste is toch thee maken, opwarmen in 1 glas water en citroen in persen, laten afkoelen) en als je dan niks voelt dan weet ik het ook niet :P

Bovenaan