• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Mijn DMT Expeditie

Lucy100

Belezen gebruiker
Ik ben een man van rond de 40
Ervaring tripmiddelen: Paddo’s en 2CB

Het opbouwen vanaf 10 MG DMT voor onervaren

Dit is het eerste deel van mijn DMT-ontdekkingstocht. Mijn eigen experiment.

Het begon allemaal een paar maanden geleden. Na een lange dag werken en een heerlijke maaltijd, ben ik op de bank beland. Ik had niet zo veel zin in mijn hobby’s dus besloot ik op mijn telefoon YouTube filmpjes te gaan kijken. Ik kijk dan echt werkelijk van alles. En zo kijk ik ook wel eens naar een kanaal met een groepje mensen die drugs uitproberen voor de wetenschap. En daar kwam ineens een filmpje over DMT voorbij. DMT dacht ik?... Nog nooit van gehoord. Mijn aandacht was getrokken. Ik had het filmpje bekeken en dacht dat is interessant. Je neemt 3 hits van een glazen pijp. En je bent binnen 30 sec voor 5 a 10 min in een andere wereld. Daar moet ik meer over weten dacht ik. Dus ben ik verder gegaan die avond met Google! In het filmpje zag het er allemaal redelijk onschuldig uit dacht ik, maar na veel lezen kwam ik er al snel achter dat DMT niet zomaar een drugs is. Het is een van de sterkste tripmiddelen ter wereld. En het komt voor in de mens en in veel planten op de wereld. Er hangt ook een hoop spiritualiteit om heen. Het is een zeer mysterieus goedje. Nu ben ik nog veel nieuwsgieriger geworden na het lezen van al die informatie. De weken en maanden daarop heeft het mij niet meer losgelaten. Ik had er inmiddels zo veel over gelezen, dat mijn nieuwsgierigheid naar een ongekend level was gestegen. Dus had ik besloten om een keer DMT te gaan gebruiken. Ik was echt benieuwd geworden na al die verhalen. Maar hoe kom je aan DMT dacht ik? Na veel rondvragen kwam ik erachter dat het niet zo makkelijk was om aan DMT te komen. Ik had ergens gelezen dat je redelijk makkelijk met enige kennis van scheikunde zelf met een extractie DMT uit planten kunt halen. Dus dat heb ik gedaan, en met succes!! DOE DIT ZELF NIET ALS JE NIETS WEET VAN SCHEIKUNDE!!

51C663D8-08DD-4F67-B65B-6CA503B60976.jpeg

611AAD48-D0D5-42F0-A753-D70413774CDD.jpeg

Nu heb ik dus DMT. :)
DMT kan je roken, snuiven, en injecteren. Ik ga het roken.
Maar hoe rook je dat? Wat heb je daarvoor nodig? Ik had gelezen dat je het op verschillende manieren kunt roken.
Met een glazen pijpje. In een joint (Changa) Of met een vaporizer. Er zullen vast nog meer manieren zijn. Ik wilde in de eerst instantie gaan voor de Mighty. Dat is een vaporizer die ik al had voor wiet gebruik. Ik had er veel goede verhalen over gelezen dat je er ook erg goed DMT mee kunt roken. Het roken met een glazen pijp vergt wat vaardigheid. En je zal de eerste paar keer veel DMT verbruiken voor dat je het door hebt. Dat zag ik heel vaak voorbijkomen op forums. Dus ik ga voor de Vaporizer!

Ik wil het rustig aan aftasten en niet gelijk in een raket naar een andere dimensie. Dus ik vroeg mij af of het verstandig is om met 10mg te beginnen? Of je dan al wat patronen gaat zien? Of dat het juist net iets te weinig is om er wat van te merken? Met die vraag ben ik op dit forum beland. En heb daar antwoord op gekregen.

Bedankt!
@Eik
@Mindless
@Zinnentuimel
@Natozlato
@Buu
@Neo-Shulginist
@Space Criminal

Ik heb er zelfs nog wat meer bij geleerd. Zo ging het op het forum ook verder over de vaporizer. Er werd gezegd dat het weleens zonde kan zijn van het dure apparaat. DMT schijnt een heel typisch luchtje achter te laten (een plastic luchtje) en is lastig weg te krijgen. Ik ben verder gaan zoeken op het net. En vond meer mensen die hadden gezegd dat het zonde is van je vaporizer. (Tenzij je hem alleen voor het roken van DMT gebruikt) maar ik gebruik hem ook voor wiet en mijn vriendin ook. En die heeft niet de intentie om DMT te gaan gebruiken. Dus zou lullig zijn als ze ineens verbrand plastic proeft.
Er werd ook gezegd dat de Mighty speciaal is ontwikkeld om langzaam wiet mee te verdampen. Je zou dan met DMT steeds te weinig binnen kunnen krijgen waardoor het effect er niet echt is. Het was beter om The Machine te maken. Maar ik ben stronteigenwijs!!!

Een week of 2 later.

Ik ben gaan testen met 10mg in de Mighty. Alles netjes afgewogen en in de vaporizer gedaan. Ik had opgezocht wat de beste temperatuur zou zijn om de DMT te verdampen, en die lag tussen de 150 en 180 graden. Beetje verschillende meningen, dus ik had hem op 165 ingesteld. Er mooi tussen in dacht ik. Mijn hartslag was inmiddels wel iets gestegen. Vind het best wel spannend. Ik had bedacht dat ik de eerste keer met 10mg mijn ogen wilde openhouden. Gewoon op mij gemak kijken hoe het voelt en wat er verandert in de kamer. Ik zit trouwens in onze hobby/werk kamer thuis. Toen begon de Mighty te trillen... hij is op temperatuur! Ik dacht nou daar ga ik dan. En nam een flinke teug.... en hield mijn adem in. Ik dacht nog ik proef eigenlijk helemaal geen plastic?? En blies na 5 sec de rook uit. Nou rook? er kwam helemaal geen rook uit mijn mond. Heel in de verte wel een gek smaakje. Oké nog eens proberen. Weer een lange teug. En weer helemaal niets. Zo heb ik een paar keer met de temperatuur lopen kloten en op veel verschillende manieren geprobeerd maar geen succes. En ik had inmiddels al aardig wat DMT verspild. En dat vind ik zonde! De vaporizer begon ook wel naar een soort plastic lucht te ruiken. Damn!! Ze hadden gelijk! Dus heb hem schoon gemaakt en weg gelegd. Dat werkte voor mij dus niet... ben blij dat ik hier mijn tripzitter niet voor had gevraagd. Zonde van zijn tijd!

Ik had bedacht dat ik dit testen zonder trip zitten wilde gaan doen. Ik moet toch even uitvogelen hoe het allemaal moet dat verdampen van DMT. En omdat ik ga beginnen met 10mg en waarschijnlijk niet alles in één keer binnen krijg, zal het nu nog niet echt nodig zijn. En wilde niet voor elke poging mijn tripzitter lastigvallen...

Oké de Vaporizer was mij dus niet zo goed bevallen. Wel erg veel goede verhalen over gelezen. Ik zal ongetwijfeld wel iets verkeerd hebben gedaan?
Maar oké dan gaan we The Machine maken.
Ik had nog wel ergens een glasboor liggen en ook wel een leeg flesje.
Ik heb de liquid pad van de vaporizer gebruikt. (Die had ik toch al gebruik met DMT) en paste met wat aluminiumfolie perfect in de hals van het flesje. Dus met een beetje knutsel werk had ik het snel voor elkaar. Zo nu nog eens proberen. Ik had mijn bedenkingen of dat wel zou werken. Ik had echt zo veel goede reacties over de Mighty gelezen. En dat het met een glazen pijp of The Machine best wel lastig is om het onder de knie te krijgen. En als het met de Mighty al niet lukt? Dan zal dit wel helemaal lastig zijn... maar ik gaf het niet op.

E60104F6-5BB7-4211-8A7B-CA7B8157E1DC.jpeg

Een paar dagen later...

Ik wilde nu wel eens dat apparaat gaan gebruiken. Ik was zo benieuwd of dit zou gaan werken?
Ik was er de afgelopen dagen aardig mee bezig in mijn hoofd. Ik voelde me goed die dag dus dacht, ik ga The machine uit proberen.

Deze keer had ik voor de woonkamer gekozen. Hoofdsteun uit geklapt van de bank zodat ik lekker onderuit kon zitten met mijn ogen dicht. Ik had alles weer netjes voorbereid. 10mg afgewogen en in de hals gedaan. Van tevoren had ik de hals van de fles al een beetje verwarmd zodat de DMT in de liquid pad kon smelten. Toen de fles op zijn kop gehouden en de aansteker eronder. Lippen over het gaatje en zuigen maar. Ik had de aansteker ongeveer 15cm onder de fles en deze langzaam naar de hals van de fles gebracht. En op ongeveer 10cm afstand ineens heel veel rook in de fles en ik proef de plastic lucht waar iedereen het over heeft. Maar dat was niet heel onaangenaam zoals veel mensen zeggen. En was goed binnen te houden.
Maar zeker geen lekkere lucht. Het viel mij alles mee.
Al snel begon de kamer te veranderen... het begon een beetje te ademen. En wat mij meteen opviel was tijdens dat het opkwam, er ook een vreemd geluid ontstond. Ik kan niet zo goed uitleggen hoe dat klonk. Het was een soort zoemend geluid.
Ik begon een beetje om mij heen te kijken of ik al geometrische patronen begon te zien? Helaas dat zag ik niet echt nog. Daar zal de dosis net even te laag voor zijn dacht ik? Maar de kamer bewoog best wel inmiddels.
Wij hebben een bar met 3 hang lampen erboven. Wat ik erg grappig vond was dat ik in mijn oog hoek de lampen steeds langer en dan weer korter zag worden. Dat ging heen en weer. Maar als ik ernaar keek gebeuren er niets? Ik ben weer verder gaan kijken wat er nog meer te zien was. Maar in mijn ooghoek zag ik de lampen weer lang en kort worden. En weer als ik ernaar keek hingen ze gewoon stil? Ze nemen me in de maling dacht ik. Toen viel mijn oog op de vloer. Dat is een visgraat vloer. En die was erg druk geworden. De houtnerven kwamen tot leven en draaide door elkaar. De hele vloer golfde.

Toen keek ik naar het kleed wat op de grond ligt. Dat leek net iets boven de vloer te zweven, kon het niet zo goed zien. Erg vaag allemaal, maar wel leuk! Ik probeerden mijn ogen te sluiten. Ik dacht misschien zie ik dan wat patronen. Maar dat lukte op de een of andere manier lastig. Normaal doe je ze gewoon dicht en nu moest ik er moeiten voor doen.? Dat was gek. Dus ik ben nog wat om me heen gaan kijken en al snel zwakte het ook weer af. Het was allemaal nog niet zo intens.
Het leek een beetje op de trips die ik al had gehad maar dan wat in mindere maat. Maar ik had ook maar 10mg gebruikt. En maar een hit. Maar een ding weet ik... Het werkt!!! En gewoon in een keer goed met The Machine. Is dat misschien waarom hij die naam heeft? Het werkt echt meteen. En de vlam raakt niet eens de fles of DMT aan. Die had ik op ongeveer 10 cm afstand van de hals. Dus ik weet zeker dat ik niets heb verbrand. 😊
Dit was een aangename kennismaking. En smaakt naar meer.

Anderhalve week later op donderdag avond.

Deze keer ga ik 10/15mg proberen maar dan meer hits nemen tot alles is verdampt. Deze keer had ik ook een tripzitter geregeld. Een goede vriend van mij. Hij heeft zelf geen ervaring met DMT maar begrijpt mij wel. En kan er goed met hem over praten. En ook uiteraard mijn vriendin was erbij. Ik was behoorlijk gespannen die avond. Eigenlijk de hele dag al. Ik had het al afgesproken deze avond. En leefde ernaartoe. En het voelde ook erg ongemakkelijk dat mijn vriendin en de tripzitter zaten toe te kijken hoe ik met die pijp bezig was. Op de een of andere manier lukte het niet echt. Ik kreeg wel witte rook/damp binnen maar had niet zo heel veel effect. Het leek ook meer op mist dan als op dikke witte rook. Alles begon wel weer te bewegen. Maar het geluid kwam niet en alles zwakte snel weer af. Ik was een beetje teleurgesteld. Ik doen iets niet goed dacht ik. Deze keer had ik een soort hand gasbrandertje i.p.v. een normale aansteker gebruikt. En ik denk dat het daarom niet echt wilde lukken. Het effect was minder als de eerste keer.

Ik wilde het nog een keer gaan proberen. Nu had ik 15mg afgewogen. Daar 2 goede hits van genomen en dat was wel iets beter maar viel nog steeds een beetje tegen. Het effect was wel wat meer als de eerste keer. Ik zag nu wel patronen op de bank ontstaan. En het gezoem was er ook weer 😊
Het blad van onze salontafel is gemaakt van allemaal houten ruitjes, en dat was erg aan het vervormen. Ook de houtnerf was weer druk aan het bewegen. En de vloer golfde weer flink.
Het was net als de keer ervoor. Maar dan iets meer effect. Ik had nu 15mg afgewogen. Dus had verwacht dat het wel iets heftiger zou zijn. Maar niet echt helaas. Het was dus een beetje een teleurstelling dat ik daar mijn (tripzitter) voor had laten komen. Ik heb het die avond bij 2 keer gehouden.

We hebben nog even wat na gepraat die avond, en hebben ons bedacht dat het wel eens aan de aansteker zou kunnen liggen. Of net te ver van de fles hals afgehouden?
Ik had afgesproken dat ik het over een paar weken nog een keer ga proberen...

3 dagen later!

Het was zondag. Ik was heerlijk bezig met allemaal klusjes in huis. Ik kan daar zo van genieten! Dan heb je een lijstje, en alles wat je gedaan hebt wegstrepen. Heerlijk! Rond een uur of 3 was ik klaar met de klusjes in huis. Dus besloot ik op de bank te gaan liggen, even uitrusten. Ik dwaalde af met mijn gedachten naar die avond dat ik een beetje teleurgesteld was dat het niet helemaal gelukt was. En bleef maar aan de techniek denken hoe je het best DMT verdampt. Maar al snel viel ik in slaap. Even later werd ik weer wakker. Ik had er zelfs een beetje over gedroomd. Toen ging in eens HET idee door mijn hoofd. Ik ga nog ‘n keer 10mg doen, maar met een gewone aansteker, net zoals de eerste keer. En niet en soort gasbrander aansteker... Dus ik ben naar boven gegaan naar de werk/hobby kamer. Daar had ik het flesje (the machine) en DMT bewaard. Weer netjes afgewogen en nu wat meer gedaan dan 10mg. Ik dacht de keren ervoor viel een beetje tegen. Dus ik kan wel iets meer doen. Ik had er iets van 17mg in gedaan deze keer.
Ik zat aan het bureau op een stoel. En ik zat daar best goed. Ik hield dus deze keer een normale aansteker onder de hals en begon rustig te inhaleren. Ik zag meteen dat het dikke witte rook was i.p.v. de mist die ik ervoor zag. De rook kwam goed binnen. Bij de 2e hit voelde ik het opkomen. Het geluid was ook weer terug😊 en kwam heel snel opzetten deze keer en alles bewoog ook veel heftiger. Ik dacht nog even kijken of er nog wat niet verdampte DMT in zit. En bij de 3e hit had ik alles verdampt en kwam er geen rook meer. Maar dat was nog een best grote hit. Daar schrok ik even van. Op dat moment was alles heel vaag. En zag de kamer er heel anders uit als dat ik gewend was van de keren ervoor. Het gevoel dat opkwam bleef maar stijgen. Het ging heel snel opeens. Ik raakte ligt in paniek. En dacht WTF heb ik gedaan. Het gevoel wordt sterker en sterker en dacht dit gaat niet... dit kan niet. Maar dacht er gelukkig ook aan dat ik me niet moest verzetten. En het over me moet laten komen. Vanaf dat moment voelde ik een warme gloed over me heen en voelde het goed. Ik probeerde te kijken wat ik zag in de kamer. Maar dat was ook weer even wat anders als ik gewend was. Mijn hemel!! Dit keer zag het er allemaal erg alien achtige uit. Het bureau zat helemaal onder de alien achtige tekens. Van die hexagon achtige tekens.

7320E315-ECCF-4F66-9ABF-E432AFC531E0.jpeg

Het had ook wel wat weg van het DMT-molecule. Het liep n beetje door elkaar. En de muren zaten vol met geometrische patronen.. ik was erg overdonderd door wat er gebuurde. Pfffffff.. Ik had mijn hoofd op mijn armen op het bureau laten rusten en sloot mijn ogen. En dat was heel intens. Ik weet helaas niet zo heel goed meer wat ik allemaal heb gezien. Veel kleur, en geometrische patronen die draaide en bewogen. Het is erg lastig omschrijven. In ieder geval geen kamers of wereld of entiteit. Maar ik kan mij nog vaag herinneren dat ik dacht dat het net leek of ik dit alles gewoon met ogen openzag. Het was haar scherp allemaal. Ik denk dat ik ongeveer 2 min zo heb gezeten. (Ik had van tevoren op de klok gekeken)

Ineens had ik het besef dat ik met mijn armen over elkaar en met mijn hoofd erop rustend in onze werk/hobby kamer zat, en dat ik DMT had gebruikt. Dat was een gek moment. Ik had nog steeds mijn ogen dicht en zag nog steeds prachtige patronen. Dat werd geleidelijk minder. Ik deed mijn ogen weer open en alles bewoog net zoals de eerste 2 keer. Ik had ook last van zeebenen.
Jeetje dacht ik. Dit is nog maar iets van 17mg. Ik ben heel erg onder de indruk van wat dit spul kan. Maar tegelijkertijd dacht ik ook meteen. Dit was misschien niet echt een slimme actie. De volgende keer toch maar experimenteren met een tripzitter erbij. Gelukkig is het goed gegaan en heb ik echt een fijne ervaring gehad achteraf. Maar ik schrok er wel van hoe snel dit opkomt... heel bizar!!

En toch heb ik er wat uit geleerd. Doe dit nooit uit een impuls en zonder tripzitter!!
Zeker als je zo weinig ervaring hebt met DMT zoals als ik!

Dit ben ik pas 2 dagen later gaan op schrijven. Omdat ik op dat moment zo veel wilde opschrijven en niet precies wist waar ik moest beginnen? Maar na 2 dagen is ook niet handig kwam ik achter. Ik weet niet of meer mensen dit hebben? Maar de details vervagen best snel vind ik. De opkomst en het moment dat ik het besef had dat ik met mijn hoofd op het bureau lag weet ik heel goed. Maar van al die beelden in mijn hoofd is niet veel meer over. En paar zie ik er nog voor me.
Van de 2 keer hiervoor kan ik me alles heel goed herinneren...
Zijn er meer die dit hebben?

Dit is het einde van het eerste deel.

Ik hoop dat jullie het met plezier hebben gelezen.

Word vervolgd!!!

Laatst bewerkt:

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Hoi @Lucy100 ,

Wat een leuk verslag zeg. Echt heel herkenbaar die fascinatie met DMT. Helaas ben ik wat minder behendig met het extraheren van DMT en het vervaardigen van pijpjes. Maar wie weet ga ik me daar ooit nog eens in verdiepen.

Ik heb nog maar heel weinig ervaring met DMT en heb nog nooit zulke lage doseringen gerookt. Al lijken de effecten die je beschrijft op mijn wat mildere change-ervaringen. Ook wel herkenbaar dat "WTF" momentje toen de DMT op een iets hogere dosering echt zijn werk ging doen. Daar moest ik wel echt even om lachen. Ik wist de eerste keer dat hij echt insloeg ook niet hoe snel ik mijn pijp weg moest leggen. Zo'n heftig gevoel!

Ik hoop dat jullie het met plezier hebben gelezen.
Zeker weten! Ik ben benieuwd naar je verdere experimenten. Ga je ons op de hoogte houden?!

Buu

Wijs gebruiker
Goed verslag en leuke ervaring zo te lezen. Al moet ik zeggen dat ik zelf een tripsitter enorm storend vind met DMT.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Leuk om dit allemaal te volgen! Ben ook erg benieuwd naar je verdere bevindingen ermee!

Weet je al wanneer je weer gaat?

Lucy100

Belezen gebruiker
Goed verslag en leuke ervaring zo te lezen. Al moet ik zeggen dat ik zelf een tripsitter enorm storend vind met DMT.

Bedankt 😊 Ik denk ook dat ik uiteindelijk een tripzitter niet wenselijk vind. Maar als je een soort buddy hebt waar je dat samen mee doet. Kan dat misschien wel prettig zijn? Dan kan je ook gelijk je ervaring delen met iemand 😊

Lucy100

Belezen gebruiker
Leuk om dit allemaal te volgen! Ben ook erg benieuwd naar je verdere bevindingen ermee!

Weet je al wanneer je weer gaat?
Bedankt 😊 wordt zeker vervolgd. Dat weet ik nog niet wanneer. Ik wil nu voor 25 gaan. En daar wil ik wel een tripzitter bij. Dat moet ik nog even afspreken waneer ik weer ga? 17mg overviel mij wel een beetje...

Lucy100

Belezen gebruiker
Even iets anders. Heeft er iemand wel eens van de regenboog eucalyptus gehoord? Ik niet namelijk! Lijkt me echt vet om in zo’n bos te gaan spacen 😀.
Zoek maar eens op Google
47A4EB92-DBDD-46CF-8CB0-425CBECC8889.jpeg

Lucy100

Belezen gebruiker
Als leek is het dus lastig om DMT kristallen te maken?
Op zich niet. Internet staat er vol mee hoe het moet. Maar je moet wel goed weten wat je doet. Je wil niet dat er per ongeluk chemicaliën achter blijven in je DMT. Als je daar niet zeker van bent NOOIT doen!

Fyrckant

Bewuste gebruiker
Op zich niet. Internet staat er vol mee hoe het moet. Maar je moet wel goed weten wat je doet. Je wil niet dat er per ongeluk chemicaliën achter blijven in je DMT. Als je daar niet zeker van bent NOOIT doen!

Ik heb wel een tek gevonden die uitsluitend “voedselveilige” ingrediënten gebruikt. Maar ik durf eigenlijk nog niet zo. Wel inspirerend en motiverend hoor, ik ga toch maar eens starten met de voorbereidingen...

Digitalism

Belezen gebruiker
Leuk en interessant om te lezen wat voor reis je tot dusver door hebt gemaakt. (: Ben erg benieuwd naar volgende episodes! Zelf heb ik DMT op een vergelijkbare manier ontdekt en ben ik ook nooit verder gegaan dan 15-20 mg. Dit hoofdzakelijk vanwege het inhaleren; ik vind het lastig en bovendien vervelend dat het zo retesnel opkomt. Neemt niet weg dat mijn interesse nog steeds aanwezig is en ik op een dag zeker het avontuur aanga.

Cerberus

Wijs gebruiker
Heel leuk report! Zoals ik je zei in het andere topic, je hebt mij geïnspireerd om ook the machine te gaan maken, je legt het heel duidelijk uit terwijl ik eerst niets snapte van de summiere research die ik reeds gedaan had over deze methode.

DMT heb ik al een jaar liggen, zou normaal 50 mg moeten zijn maar ik vermoed dat het in realiteit veel minder is. En het is ook ongetest. Misschien toch eens proberen te extraheren zoals jij doet, dan heb ik vaneerste keer een grote hoeveelheid en minder "het moet van eerste keer werken" druk.
Je zegt dat je kennis nodig hebt van chemie. Is 2 lesuren per week gehad hebben in het middelbaar genoeg? :grin:

En zo kijk ik ook wel eens naar een kanaal met een groepje mensen die drugs uitproberen voor de wetenschap.

Haha, DrugsLab toevallig? Zij zeggen telkens in het begin van het filmpje "...voor de wetenschap!" :)

Dit ben ik pas 2 dagen later gaan op schrijven. Omdat ik op dat moment zo veel wilde opschrijven en niet precies wist waar ik moest beginnen? Maar na 2 dagen is ook niet handig kwam ik achter. Ik weet niet of meer mensen dit hebben? Maar de details vervagen best snel vind ik

Heb zelf nog geen DMT specifiek genomen, maar met andere psychedelica in het algemeen: Ja, ik heb soms ook dat direct schrijven niet lukt. Omdat ik niet weet waar beginnen, en alle vage dingen die gebeurd zijn eerst in volgorde moet plaatsen in mijn hoofd. Of mij bedenken hoe bepaalde conversaties verlopen zijn of waarom dingen gezegd zijn. Kost wat tijd alles op een rijtje te zetten.
Gelukkig heb ik goed geheugen, want bijvoorbeeld zit nog steeds maar aan de helft can mijn Psy-Fi reports schrijven maar ik herinner me alles nog helder alsof het gisteren was.

Even iets anders. Heeft er iemand wel eens van de regenboog eucalyptus gehoord? Ik niet namelijk! Lijkt me echt vet om in zo’n bos te gaan spacen 😀.

Nee, maar ziet er wel mooi uit. Qua vorm doet het me denken aan een bepaalde heel dikke boom die ik in het Amazonewoud zag. Zo met van die ribben aan de onderkant van de stam. Niet qua kleur wel.

Zou je niet een sample naar een testcentrum kunnen brengen? Of gaan die niet weten als er restchemicaliën achterblijven, dat ze eerder controleren of het niet versneden is met andere drugs...

En je vape, werkt die nog goed voor weed momenteel? Of heb je problemen met DMT smaak?

Laatst bewerkt:

Lucy100

Belezen gebruiker
Ik heb wel een tek gevonden die uitsluitend “voedselveilige” ingrediënten gebruikt. Maar ik durf eigenlijk nog niet zo. Wel inspirerend en motiverend hoor, ik ga toch maar eens starten met de voorbereidingen...
Klopt helemaal! Ik heb me daar minder in verdiept omdat ik vond dat er veel meer handelingen voor nodig zijn. En bedankt voor je compliment! Het motiveert mij weer om alles met jullie te delen. Vind het echt geweldig op Drugsforum!!

• Like
Waarderingen: Eik

Fyrckant

Bewuste gebruiker
Klopt helemaal! Ik heb me daar minder in verdiept omdat ik vond dat er veel meer handelingen voor nodig zijn. En bedankt voor je compliment! Het motiveert mij weer om alles met jullie te delen. Vind het echt geweldig op Drugsforum!!

Ik heb ook weer wat research gedaan en begrijp hierdoor je antwoord. Het is een stuk eenvoudiger als je verantwoord met chemicaliën als nafta en loog omgaat. Enfin, het wordt nog een hele weg voor mij. Ik moet eerst maar eens een klein labje gaan bouwen in de schuur. Ik kan thuis echt niet aankomen met een keuken/woonkamer en vriezer die ontzettend naar nafta en/of azijn stinken. 😷

Lucy100

Belezen gebruiker
Zelf heb ik DMT op een vergelijkbare manier ontdekt en ben ik ook nooit verder gegaan dan 15-20 mg. Dit hoofdzakelijk vanwege het inhaleren
Wat is jou verdamp techniek? Ik vond 17 mg ook wel heftig opkomen. Maar nog goed te doen. En kwa inhaleren ging dat prima bij mij. Totaal niet zwaar op de keel.

Lucy100

Belezen gebruiker
Heel leuk report! Zoals ik je zei in het andere topic, je hebt mij geïnspireerd om ook the machine te gaan maken, je legt het heel duidelijk uit terwijl ik eerst niets snapte van de summiere research die ik reeds gedaan had over deze methode.
Heel erg bedankt voor je positieve reactie. En graag gedaan. Het is echt heel simpel om te maken en te gebruiken.

Haha, DrugsLab toevallig? Zij zeggen telkens in het begin van het filmpje "...voor de wetenschap!" :)

Jep😊

Zou je niet een sample naar een testcentrum kunnen brengen? Of gaan die niet weten als er restchemicaliën achterblijven, dat ze eerder controleren of het niet versneden is met andere drugs..
Daar kan ik je helaas geen antwoord op geven. Ik heb me daar niet echt in verdiept. Er zijn wat techniekjes om je DMT te zuiveren. Dus ik ben er zeker van dat er niets is achter gebleven.

Mijn vaporizer doet het nog prima en ruikt gewoon naar wiet 😊 maar ik denk dat als het me gelukt was om er DMT mee te verdampen, en door was gegaan. Dan was hij wel verpest voor de wiet denk ik.

Bovenaan