1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

Mijn eerste ervaring met truffels (2017)

Discussie in 'Trip reports' gestart door Wiz, 28 jan 2019.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. Wiz

Wiz Newbie

Het is al iets langer dan een jaar geleden, zoals je kunt zien aan de datum rechtsbovenaan, maar ik vind hem toch wel de moeite waard om hem hier te delen. Het leek me interessant om de trip op papier te zetten, zodat ik het later terug kon lezen en er misschien iets van te kunnen leren, maar dit pakte iets anders uit hahaha. Ik besloot de tekst in het Engels te schrijven.

Ik hoop dat jullie het een beetje kunnen lezen. De kwaliteit van de camera op mijn mobiel is helaas niet geweldig. Ik hoor het wel als er iets niet helemaal duidelijk is. Een verdere samenvatting van mijn belevenis volgt hieronder:
    Na de iet-wat duistere gedachte aan het eind van de eerste alinea begon ik verschil te merken in mijn handschrift -tijdens de trip voelde ik dit duidelijker aan- en leek het alsof de woorden ineens niet meer door mijzelf op papier werden gezet, maar iemand die over mijn lot besliste en duidelijk wilde maken dat hij zich verschuilde waar mijn gedachten ook gingen en hij altijd met mij verbonden was.

Omdat de diepe mannenstem die in mijn gedachten weerklonk vergelijkbaar was met die van mijn denkbeeldige vriend, die ik als een creatie van mijn onderbewuste zie, wist ik al snel de connectie te maken en die realisatie hield me kalm. Daarnaast gaf het feit dat ik hem terug kon vinden in al mijn acties, gevoelens en gedachten me een veilig gevoel van samen zijn, ook al klonk de toon van de stem intimiderend: hij stampte erin dat mijn lichaam niet van mij was en dat hij vanuit mijn onderbewustzijn zowel fysiek als mentaal controle over me heeft.

Ik kan me nog herinneren dat hij op een zeker punt aangaf me te kunnen doden als hij dat wilde en voelde druk op mijn nek, alsof iets me probeerde te verstikken. Waarschijnlijk heb ik toen de piek bereikt, want mijn fysieke lichaam voelde waardeloos vergeleken met mijn staat van zijn op dat moment en ik smeekte haast om mijn levenseinde; ik zou immers toch ooit dood gaan? Waarom niet nu?

Meer komt er momenteel niet in me op, dus ik denk dat ik de belangrijkste dingen wel heb opgesomd. Waarschijnlijk werden mijn gedachten verder gewoon in loops herhaald haha.

Ik moet zeggen dat ik hem wel even heftig vond, zeker voor een eerste trip. Ik was ervan geschrokken, maar tegelijk ook zeer dankbaar voor de mogelijkheid een kijkje in mijn eigen gedachten te nemen. Helaas waren geen van mijn verdere trips zo verrassend als deze, dus hij blijft voor mij memorabel!

:blushing: Bedankt voor het lezen allemaal :blushing:

Laatst bewerkt door een moderator: 28 jan 2019
    Roze Olifant, Fenrir en GoldenGrow vinden dit leuk.
  2. GoldenGrow

GoldenGrow Bewuste gebruiker

3. Coda Charlson

Coda Charlson Newbie

Klinkt als een hele ervaring voor een eerste truffel trip, wel heftig lijkt me!

4. Prison

Prison Bewuste gebruiker

Knap dat je het zo hebt opgeschreven. Ik ben daar echt niet toe in staat tijdens een truffeltrip.

Ook leip dat het zo de diepte in gaat. Bij mij blijft het bij visuals en ongecontroleerd lachen. Zowel bij truffels als bij LSD.

5. Wiz

Wiz Newbie

Nou ja, na een paar alinea's lukte het mij dus ook niet meer en werd ik in de gedachtenstroom meegezogen hahaha.

Het is een hobby van me om mijn gedachten en gevoelens te analyseren en daarbij worden duistere onderwerpen niet ontweken. Natuurlijk heb ik wel vrolijkere trips meegemaakt, maar diepgaande zoals mijn eerste ervaring vind ik eigenlijk veel interessanter.

Het was voor mij vooral een waardevolle ervaring, omdat mijn gedachten kanten opgingen waarvan ik niet wist dat ze daarheen konden, waardoor ik weer nieuwe inzichten opdeed. Verder vind ik het ook wel lachen hoe dat ene binnenpretje de opstap voor de trip vormde en het thema voor de rest van de duur bepaalde

Prison vindt dit leuk.
Laden...