• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Mijn eerste keer Cocaïne

Probeerenleer

Bewuste gebruiker
Cosmic Controler zei:
pas wel op met GHB zelf vind ik het de meest risicovolste drugs die er is het kan snel fout gaan.

Klopt. Vandaar de zeer nuttige info die ik hier vond over het gebruik ervan en je gewicht.

Let wel: van mijn over-enthousiast coke gebruik is niets meer over, en dat mocht ook wel.

Lees: doseren is veel leuker.

lovelovelove

Experimenterende gebruiker
Probeerenleer zei:
lovelovelove zei:
Eerste keer? maak er iets super moois van want echt de eerste keer overtreft alles ( naar mijn mening of omdat het op lowlands was kan ook hoor haha )

Coke zeker niet :grin:

GHB wel, maar zoals reeds gezegd: graag 'n keertje "alleen".

had het ook niet over coke maar mdma :) echt vuurwerk als je het goed doet

Yokibeer

Helaas de cocaine in nederland krijg ik aleen maar kop pijn van, heb in nl maar paar keer redelijk spul gehad, rechts streek van de bollen slikker, maar toch blijft de sosa in brazilie de beste die ik ooit heb gehad.

Yokibeer

Maar over de eerste keer Cocaine, beter kan je het niet doen, believe me!
Je hebt kans dat je de eerste paar keer niks voelt, vooral als je speed gewent bent,
Maar als snel ben je verslaafd en kom je in de problemen!

Goodluck!

Ze hebben tegenwoordig zoveel betere en nieuwere Chemcialien, zou coke links laten liggen, ook voor een keer te proberen uit nieuwsgierigheid.

Probeerenleer

Bewuste gebruiker
Yokibeer zei:
Helaas de cocaine in nederland krijg ik aleen maar kop pijn van, heb in nl maar paar keer redelijk spul gehad, rechts streek van de bollen slikker, maar toch blijft de sosa in brazilie de beste die ik ooit heb gehad.

:rock:

Probeerenleer

Bewuste gebruiker
Yokibeer zei:
Je hebt kans dat je de eerste paar keer niks voelt, vooral als je speed gewent bent,

Goodluck!

Ze hebben tegenwoordig zoveel betere en nieuwere Chemcialien, zou coke links laten liggen, ook voor een keer te proberen uit nieuwsgierigheid.

Ik blijf voorlopig een coke-adept, maar misschien kom ik wel iets tegen dat me doet stoppen.

lovelovelove

Yokibeer zei:

Goodluck!

Dan heb ik echt alleen maar troep gehad want voelde.niks.en ook hoofdpijn misschien maar beter ook want nu ben ik iig niet afhankelijk ervan :)

Probeerenleer

Bewuste gebruiker
lovelovelove zei:
Yokibeer zei:

Goodluck!

Dan heb ik echt alleen maar troep gehad want voelde.niks.en ook hoofdpijn misschien maar beter ook want nu ben ik iig niet afhankelijk ervan :)

Die onafhankelijkheid staat hoog aangeschreven hier.

Bovenaan