Mijn eerste keer GHB

Probeerenleer

Bewuste gebruiker
Deze week voor de eerste keer, zonder extra's dan, gebruikt...

De persoon die het me "leende" zei me: 8 ml in een flesje cola. Nou...

Bij nader inzien bleek er minder in te zitten, en het effect was aanwezig, maar om te zeggen dat ik ontplofte, nee. Noem het een klein beetje actiever.

Ik wil het nog één keer gebruiken in de juiste dosis, of misschien is die 8 ml ook niet voldoende?

boenkeng

Bewuste gebruiker
8ml in eens keer of verspreid? 8ml is wel erg veel

Ik heb dit probleem ook vaak, voel het ook weinig van een stevige dosis(5ml). Naar mijn idee zijn er veel dingen die de werking van GHB tegenhouden

Slowburn

Experimenterende gebruiker
8ml zegt niet veel natuurlijk, ligt ook aan de kwaliteit GHB en verhouding van het mengsel etc.

boenkeng

Bewuste gebruiker
Probeerenleer zei:
Kan het zijn, beste collega's, dat je het ook niet té veel drank mag gebruiken?
Er is mij verteld dat er sprake is van kruis tolerantie. Dit is dus een van de oorzaken dat het bij mij vaak zwakjes of niet werk, ik drink veel. Daarbij houdt een maaltijd de werking ook aardig tegen

Probeerenleer

Bewuste gebruiker
boenkeng zei:
Probeerenleer zei:
Kan het zijn, beste collega's, dat je het ook niet té veel drank mag gebruiken?
Er is mij verteld dat er sprake is van kruis tolerantie. Dit is dus een van de oorzaken dat het bij mij vaak zwakjes of niet werk, ik drink veel. Daarbij houdt een maaltijd de werking ook aardig tegen

Het was nog geen volle vier uur na de maaltijd, en ik drink op 'n dag wel vrij veel...

Dus? :openmouth:

ikbenzo

Newbie
Of je nou veel drinkt of niet, 8ml, voor de eerste keer moet je gewoon erg sterk voelen.
Ook als je heb gegeten...
Dus het zal wel geen sterke geweest zijn.
Was het dik, of best wel vloeibaar?

Gr

Probeerenleer

Bewuste gebruiker
ikbenzo zei:
Of je nou veel drinkt of niet, 8ml, voor de eerste keer moet je gewoon erg sterk voelen.
Ook als je heb gegeten...
Dus het zal wel geen sterke geweest zijn.
Was het dik, of best wel vloeibaar?

Gr

Achteraf werd mij verteld dat er veel minder in zat dan gedacht...

elex

Newbie
Als ik 8 ml neem ga ik zeker slapen, ik weeg 82 kg en heb 4 ml nodig,
doseren is zo belangrijk! neem een spuitje en doseer met z´n tweetjes, kijk allebei hoeveel er in het spuitje zit vooral de 2e keer, ben je vaak wat waziger, schrijf op wat en hoeveel je heb gebruikt met de juiste tijd erbij. doe de G in een fles waar je normaal nooit uit zou drinken een medicijnflesje bv en gebruik niet vaker als 1 keer in de 2 weken. Zomaar een paar tipjes. Op die manier hebben wij al zo veel lekkere avondjes gehad :wink:

zie dit niet als betweterig, tis goed bedoeld

Slowburn

Experimenterende gebruiker
En kijk ook na hoe stroperig het is en niet waterig.
Maar alsnog zou ik dan zoals de hierboven tip gebruiken :wink:
Goeie tip trouwens zelf ook proberen.

Mijn eerste keer GHB was echt wel gaaf. Ik heb in het verleden regelmatig GHB gebruikt en ik ben er nog nooit out van gegaan. Mijn gouden regel is geen alcohol erbij drinken! Inmiddels is het best lastig om aan goeie GHB te komen.. Ik zou wel weer een keer goeie willen hebben. Zelf maken zie ik niks in.

Bovenaan