• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Mijn eerste keer heroine

Hallo, even een tripreport van mij.

nadat ik al jaren nieuwsgierig ben naar deze drugs en bijna alles gehad te hebben toch overwogen een keer heroine te gebruiken, alle verhalen over verslaving en de enorme rush maakte mijn nieuwsgierig en wou ik het zelf ervaren (De rush uiteraard :mrgreen: )

Eerst begonnen met met ongeveer 1/10 op een folie te leggen, en inhalen, ik merkte vrij weinig, na een paar minuten wat duizelig en moe, dus heb ik besloten nog 1/10 van de gram op folie te leggen en opnieuw gerookt, ik kreeg een rustig en slaperig gevoel, beetje droomachtig.Klein beetje warm, heeft niet echt indruk op me gemaakt, omdat ik ook bekend ben met ghb vind ik de ghb roes veel fijner, al kon het zijn dat ik te weinig had genomen, ik heb geen zogenaamde rush of orgasme achtig gloeiend gevoel ervaren, dus besloot ik een klein lijntje te snuiven, hierna voelde ik me wel top, heel kalm rustig warm en in mezelf gekeerd.

Lijkt me leuk om af en toe te gebruiken maar niet dat ik het echt heel geweldig vond, misschien dat ik niet de juiste hoeveelheid heb genomen maar wou het rustig aan doen.

:wave:

eefje123

Experimenterende gebruiker
Is het niet beter om even goed onderzoek te doen naar hoeveelheden enzo als je een drug gaat testen die als zeer verslavend bekend staat..? Just my two cents :rolleyes:

Atropa

Bewuste gebruiker
viewtopic.php?f=21&t=22257&p=693576#p693576

Ik vond de kern van 't effect echt gewoon keiharde lichamelijke verdoving. Heb het destijds bij 3 x kunnen laten maar moet ook zeggen dat ik een krachtige voorkeur heb voor tripmiddelen en ben er verder ook niet meer mee bezig geweest in m'n gedachten sindsdien. Eigenlijk vergeten dat het er was en het idee om het hedendaags nog eens te doen wekt voor de rest geen voorpret of spanning op dus echt markerend voor m'n geest is het niet geweest.

Misschien handig om te weten, ben destijds met 2 kennissen uit nieuwsgierigheid wat wezen halen en met 1 van hen is het ook niet goed afgelopen. Het zou theoretisch zelfs kunnen zijn dat dat voor hun twee geldt maar dat weet ik niet aangezien ik die ene daarna niet meer echt gesproken heb. Dat je het weet.

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Nou als we heroïne ervaringen droppen dan heb ik ook nog wel een zeer goed gedocumenteerde heroïne ervaring. En niet alleen mijn begin ervaring maar ook het verdere verloop van mijn heroïne verslaving....

http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=41074 Was zelfs het report van de maand maar dat lag aan de campagne die ik voerde om te winnen. Evengoed de moeite waard om het te lezen en er is hier een hoop nuttige info waar niemand meer naar omkijkt..

Bovenaan