Stuiterbal242
Newbie
Hallo, even een tripreport van mij.
nadat ik al jaren nieuwsgierig ben naar deze drugs en bijna alles gehad te hebben toch overwogen een keer heroine te gebruiken, alle verhalen over verslaving en de enorme rush maakte mijn nieuwsgierig en wou ik het zelf ervaren (De rush uiteraard
)
Eerst begonnen met met ongeveer 1/10 op een folie te leggen, en inhalen, ik merkte vrij weinig, na een paar minuten wat duizelig en moe, dus heb ik besloten nog 1/10 van de gram op folie te leggen en opnieuw gerookt, ik kreeg een rustig en slaperig gevoel, beetje droomachtig.Klein beetje warm, heeft niet echt indruk op me gemaakt, omdat ik ook bekend ben met ghb vind ik de ghb roes veel fijner, al kon het zijn dat ik te weinig had genomen, ik heb geen zogenaamde rush of orgasme achtig gloeiend gevoel ervaren, dus besloot ik een klein lijntje te snuiven, hierna voelde ik me wel top, heel kalm rustig warm en in mezelf gekeerd.
Lijkt me leuk om af en toe te gebruiken maar niet dat ik het echt heel geweldig vond, misschien dat ik niet de juiste hoeveelheid heb genomen maar wou het rustig aan doen.

nadat ik al jaren nieuwsgierig ben naar deze drugs en bijna alles gehad te hebben toch overwogen een keer heroine te gebruiken, alle verhalen over verslaving en de enorme rush maakte mijn nieuwsgierig en wou ik het zelf ervaren (De rush uiteraard
)Eerst begonnen met met ongeveer 1/10 op een folie te leggen, en inhalen, ik merkte vrij weinig, na een paar minuten wat duizelig en moe, dus heb ik besloten nog 1/10 van de gram op folie te leggen en opnieuw gerookt, ik kreeg een rustig en slaperig gevoel, beetje droomachtig.Klein beetje warm, heeft niet echt indruk op me gemaakt, omdat ik ook bekend ben met ghb vind ik de ghb roes veel fijner, al kon het zijn dat ik te weinig had genomen, ik heb geen zogenaamde rush of orgasme achtig gloeiend gevoel ervaren, dus besloot ik een klein lijntje te snuiven, hierna voelde ik me wel top, heel kalm rustig warm en in mezelf gekeerd.
Lijkt me leuk om af en toe te gebruiken maar niet dat ik het echt heel geweldig vond, misschien dat ik niet de juiste hoeveelheid heb genomen maar wou het rustig aan doen.