• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Mijn eerste keer XTC

Mijn eerste keer XTC

ik heb mijn eerste keer xtc eigenlijk zeer onvoorbereid gedaan ik was onervaren en wist niet wat ik deed , ik heb gewoon 3 pilletjes gekocht op een grote fuif en heb die gelijk ingenomen wat ik niet had moeten doen het waren dubbel playboy’s en ik wist gewoon niet wat ik deed
halfuurtje nadat ik ze had ingenomen voelde ik ze inslaan alles ging sneller ik kreeg sterke gevoelens met alles wat ik deed ik had het geluk dat een goede vriend er de ganse tijd bij me was zodat ik niet kon slecht gaan ik had het gevoel iedereen te knuffelen ook al vonden sommige mensen dat minder leuk
je wordt gefocused met alles wat je doet en in mijn geval als je lief er is om je goed te laten voelen is het gevoel wat je hebt geweldig te tijd vloog voorbij en langzaam aan verdwenen de effecten en toen ik in men bed lag waren ze weg.

Bovenaan