• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Mijn eerste keer XTC

Guidetti

Newbie
Goede avond mede forum bezoekers!

Bij deze ga ik mijn eerste tripreport schrijven, hoop dat jullie het leuk zullen vinden net als ik en reacties met eventuele hints en tips zijn meer dan welkom.
Ik ben een jongeman van 21 jaar oud, 1,87 lang en 90 kilo zwaar

Mijn eerste keer XTC,

HardBass Gelredome 2013

Ik ben een jongeman van 21 jaar oud, 1,87 lang en 90 kilo zwaar
Wat was ik enthousiast, mijn eerste indoor hardstyle feestje is een feit, daarbij ook mijn eerste XTC ervaring.

Samen met 2 vrienden (Tom en Xander) ging ik naar het feest, mijn buik zat vol met vlinders, althans zo leek het. Het gevoel van op het punt staan om iets te gaan doen wat ik nog nooit eerder gedaan had, XTC.

Mijn 2 maten hadden allebei al redelijke ervaring en zijn ook iets ouder dan ik, schelen 3/4 jaar.
Vol spanning loop ik Gelredome binnen nadat we eerst onze jassen hadden opgeborgen in de daarvoor bestemde kluisjes.
Binnen op de promenade hadden wij afgesproken met een andere vriend waar wij de XTC van zouden krijgen.
Ik voelde mij erg onzeker, puur omdat de andere jongens wisten wat ze deden, en ik mijn god niet zou weten waar ik in terecht zou gaan komen,SPANNING!

We lopen naar het veld toe waar alles gebeurd. Ik zie vanaf de promenade de enorme mensen massa staan op het veld en de tribunes en ik zie de lichtshows. Wat zag dit er vet uit! Dit had ik niet verwacht.

Wij lopen beneden op het veld en we besluiten eerst wat drinken te halen, mijn vrienden nemen water en ik neem 2 biertjes om de spanning wat in te dammen.

Binnen enkele minuten heb ik het bier al achterover gegooid en mijn vrienden zijn inmiddels al voorzien van de nodige XTC pillen.
Zij nemen eerst, 10 minuten later ben ik vastberaden en neem een halve XTC pil.
Ik voel me gelijk een stuk zekerder, waarschijnlijk doordat ik het gevoel kreeg dat ik er nu ook bij hoor.
Om mij heen zie ik al mensen enorm spacen, ze dansen wild en lijken allemaal erg vrolijk. Ik had op dat moment best moeite om mij aan te passen aan andere space mensen omdat ik totaal niet bekend was met hoe zij zich zouden moeten voelen.

Na wat lekker rustig te dansen en water te drinken merk ik vrij weinig (zo'n uur later) we lopen een rondje en het gevoel van iets losser worden ben ik na zo'n 1,5 uur weer kwijt.
Ik besluit om meer te nemen, en neem de andere helft van de pil.
Chill dacht ik! Ik had een enorme zin om helemaal uit me dak te gaan dus hoopte dat ik er snel wat van zou gaan voelen.

Half uur later: geen reactie van mijn lichaam en ziel op die pil. Althans, niet goed genoeg.
Ik merkte weinig tot niets.
Ik neem nog een halve pil, en besluit ongeveer 15 min later om met Tom naar het toilet te gaan.
Xander blijft op de plek waar we waren zodat we elkaar snel terug vinden.
Eenmaal na het toilet bezoek vielen mij wat dingen op.
Plassen ging erg moeilijk en mijn grote vriend was wat centimeters gekrompen.
Zoals ik verwachtte hoort dat bij het gebruik van XTC, daar kwam ik achter omdat ik aan Tom even vroeg of dat klopte.

Wij lopen op de promenade en komen 2 goed uitziende vrouwen tegen, hier maken wij een praatje mee. Wat praat dat makkelijk zeg met pillen op! Ik was ineens erg sociaal aangelegd en kon blijven praten met de 2 dames.
Ik en Tom hebben een aardig getrainde torso dus de dames waren niet van ons weg te slaan, ze bleven maar complimentjes geven over mijn uiterlijk en dat ik helemaal haar type was.
Hiervan werd ik ontzettend vrolijk, omdat ik normaal aardig onzeker was over mijn voorkomen.

Na ongeveer een uur praten begin ik mij ontzettend space te voelen, ik zit op mijn top had ik het gevoel en voelde mij ontzettend blij en vrolijk. Knuffelen met de dames voelde als de hemel en ik had het zo enorm naar mijn zin dat we Xander helemaal vergeten waren.

Toevallig las ik een sms dat die even buiten roken was, hij ging iets te hard. Hier reageerde ik niet op want had totaal geen gevoel van bezorgdheid en vond het even niet belangrijk genoeg denk ik.
Ik wou denk ik het moment met de dames( wat inmiddels al ruim een uur duurde) niet verstoren.
We liepen wat over de promenade en ik merk dat ik extreem om mij heen kijk, ik praat zonder mensen echt aan te kijken en ik blijf maar lopen met de dames en Tom.
1 dame vind mij leuk en ze hangt lekker aan me.

Ze vraagt of ik hard ga? Ik zeg nou enof! Dit is wat ik wilde!
Ik voel me ontzettend fijn en relaxt en de bass van de muziek voel k rustig op mijn lichaam. Ik hoor de muziek verder niet want ik ben totaal niet bezig met de muziek.
Alleen maar met de dames en mensen die ik tegen kom op de promenade.

Iedereen is aardig en ik kom ondertussen mensen tegen waar ik een tijdje mee praat, het gaat over van alles en nog wat.
Mijn libido was erg hoog en elke dame die ik tegen kom ziet eruit alsof ze in dit geval juist moeders mooiste zijn.
Wat een prachtige dames!

Ik ben in een euforische stemming en voel mezelf onoverwinnelijk.
Ik praat met iedereen en mensen die langs lopen kijken me aan en zeggen: je gaat lekker!
Op de een of andere manier zijn we de dames kwijtgeraakt, gelukkig had ik me tel nummer gegeven.
Heb het niet eens gemerkt dat ze weg zijn gegaan, het maakte me ook niks uit. Alles en iedereen was zo relaxt dat ik die dames eigenlijk gewoon vergeten ben.
Na wat praten en rondlopen (2 uur verder?) lees ik weer een sms van Xander, waar ben je? Vraagt die.
Ik heb weer niet gereageerd, waarom weet ik niet.

Na een rondje promenade en heel veel gepraat, ijsjes, sinas en lolly's heb ik een enorm verbeterde band opgebouwd met Tom, hij was voor het feest al als een grote broer van mij.
Ik heb enorm veel met hem gepraat en alles wat hij deed was een luisteren oor bieden.
Dit was zo relaxt!
Ik praat nooit over gevoel tegenover anderen, dat heb ik deze avond wel gedaan en wat is dat fijn geweest zeg.

We komen Xander weer tegen en ik vertel mijn vrienden dat ik het gevoel heb dat ik te hard ga, in mijn hoofd heb ik het gevoel dat het kolkt, opzich een prettig gevoel.
Even later word ik misselijk en ik zeg dat ik denk dat ik moet overgeven.
Achter mij staat een prullenbak en ze zeggen kots daar maar in!
Ik kijk ze aan en zeg dat ik dat absoluut niet ga doen hier midden op de promenade, en ineens: weg misselijkheid!
Op de een of andere manier was ik er vanaf.
Ik denk dat dat zo is omdat de meeste gevoelens toch echt tussen de oren zit.
Ik nam een besluit om niet te gaan kotsen en hoppa, weg was de misselijkheid.
Ging het altijd maar zo makkelijk!:)

We nemen even plaats op de tribune en gaan lekker zitten.
Eindelijk zijn we weer in de zaal waar het feest in volle gang is.
Ik ben helemaal in euforie van al die mensen die ik op het veld zie staan, iedereen beweegt op de muziek en het is een grote kolkende mensenmassa, extreem vet om te zien!
Ik had het gevoel dat ik er dagenlang naar zou kunnen kijken!
Voor me zie ik lichten van de andere tribune, het lijkt voor mij alsof er een boot langs vaart echt kicken!

Na vele verhalen uitgewisseld te hebben voel ik me erg goed.
Ik kon uren lang achter mekaar praten tegen mijn vrienden, alles wat zij deden was luisteren en precies op de momenten wanneer dat nodig was gaven zij antwoord.

Het laatste uurtje wilden we nog even proberen het veld op te gaan aan de overkant.
Ik voelde me hier niet helemaal klaar voor maar zijn toch gegaan.
Heb wat filmpjes gemaakt en foto's en ineens was het 6:45, tijd om te gaan.
Het feest is voorbij gevlogen! Heb voor mijn gevoel amper muziek gehoord en ben amper los gegaan op het veld.
Maar dat was het waard!

Na dit feest heb ik het gevoel dat ik een ander mens ben geworden.
Door de goede gesprekken met mijn maten.
Mijn gevoel voor onzekerheid is enorm afgenomen

Ik praat regelmatig met vrouwen in de stad en ik merk dat ik word beschouwd als een goed uitziende jongen met een vlotte babbel, wauw!
Wat een feest/drug wel niet allemaal met je kan doen!

Gelukkig heb ik binnenkort weer een groot hardstyle feestje, mijn voornemens hiervoor zijn veel praten met vrouwelijk schoon, genieten van de muziek en lekker los gaan met mijn maten!

Bedankt voor het lezen van mijn post en ik hoor graag wat jullie er van vinden.

Groeten:)

Smoken

Bewuste gebruiker
Sociaal spul he, haha!

Ik heb ook het gevoel alsof mijn twee keer xtc me leven (gedeeltelijk) positief heeft veranderd.
Dit was op een techno feest, wat ongeveer éénzelfde sfeer heeft als hardstyle feest (pillen sfeer). Ik ben daardoor closer met mijn familie. Door de gesprekken die ik op dat feest heb gehad en door het overtuigende gevoel wat die pil mij bij die (door de xtc ontstane) gesprekken gaf, is dit gevoel en deze liefde naar familie meer geworden, denk ik.

Me familie was er niet bij, maar die gesprekken gingen zo diep en waren zo open en eerlijk, waardoor ik eens goed alles kon beseffen.

Heel geweldig spul.

Moet je zeker vaker doen!
Maar niet te vaak, want dan wordt het heel gauw minder leuk en daarvoor is het te mooi!

Peace

Bovenaan