Mijn eerste keer

Therion

Newbie
OK, over een weekje is het dan zover: mijn eerste pil. Ik laat mijn pillen testen e.d., dus dat zit wel snor, maar ik heb op geen enkele pagina kunnen vinden hoe je nou het effect omschrijft van X. En ik wil toch wel goed beslagen ten ijs komen(heerlijke uitdrukking :hearteyes: ). Ik zou het graag horen van jullie, en evt. tips voor de eerste keer.

st an

Bewuste gebruiker
Het begint (bij mij) als een warm gevoel in je vingers dat zich langzaam verspreidt naar de rest van je lichaam. En tijdens je high krijg je het heel de tijd super heet in je borst, of in je hoofd. Je kunt niet meer stilstaan, en als je op een feest ofzo bent (aan te raden) bewegen je armen en benen vanzelf op de muziek, zo lijkt het toch. Ook vind je iedereen om je heen heel erg lief plots, en heb je ook zin dat te tonen. Ik krijg ook altijd de onweerstaanbare drang allerlei vrienden te zitten sms'en over hoe fantastisch ik hun wel vind, etc.

Voor de rest geen alcohol drinken (of maar heel weinig), regelmatig een glas water drinken, en ook afentoe even gaan zitten om uit te rusten. Dan zou alles perfect moeten gaan, het is echt enorm leuk! : )

Veel plezier iig.

L

Lid 3601

Gast
Ik voel het altijd eerst in mijn armen, die beginnen te tintelen. Na een tijdje lijkt het of mijn armen en benen volledig gewichtloos zijn en ze lijken onafhankelijk van mijn lichaam te bewegen. Ik raad je aan, net als Stan, om het op een feestje te doen. Alles wordt er zoveel intenser door: de muziek, de lichten, de vibes, het volk,...
Op mijn piek voel ik me ook supergelukkig, alsof alles rozengeur en maneschijn is, echt heel leuk :) En idd, je wilt ook je liefde voor andere mensen laten blijken.

Genoeg water drinken is denk ik het belangrijkste.

Trip Unit

Bewuste gebruiker
lekker je ogen dicht en luister naar je favoriete muziek.
uitrekken en knuffen is ook hemels als je eenmaal onder invloed bent.

Goanaut

Bewuste gebruiker
Een lekker warm gevoel in de borst inderdaad, heerlijk spacen met je ogen dicht op leuke muziek. Als er ook nog speed in je pil zit wordt je lekker actief. =P

Weednator

Bewuste gebruiker
Het warme gevoel krijk ik ook gepaard met koude rillingen ! Ik zou het niet op een feestje doen waar teveel mensen je kennen , je ziet het namelijk hard ! Neem ook voldoende sigaretten mee als je rookt.

En het gevoel beschrijven gaat niet : je moet het ondervinden :)

Amuseer je zou ik zeggen :P

latexa

Newbie
Mijn gevoel >>> Ongeveer na halfuurtje / uurtje dan voel je dat de pil gaat werken in je lichaam ( soms een beetje misselijk in de maag, maaar dat trekt wel weer weg ), je gaat het warmer krijgen, en ja als je op een party bent, heb je zeker al sneller warmer, en uit het zich in transpireren ( gek he als je latex kleding aan heb ) je huid gaat tintelen, je wil bewegen, heerlijk op muziek meezweven...... Ook verandert je gevoel, iedereen is een stuk liever, je wil met iedereen praten, en zelfs mensen die nooit zulke praters zijn, gaan ineens heel makkelijk praten, en vooral hoe lief je iemand vind, zeg je wel duizend keer. Okk de behoefte om aan te raken, en aangeraakt te worden is heel intens aanwezig. ( je voelt je veel geiler ). Wat ook kan gebeuren, als je net iets teveel slikt,heb ik een keer meegemaakt, is dat je benen en armen helemaal slap worden, je dus niet meer goed op je benen kan staan, en je hoofd het ook allemaal niet meer helder kan verwerken, zorg dan dat je ergens kan gan zitten, om uit te lounchen, na een uurtje trekt dat gevoel wel weer weg ( is trouwens wel een heerlijk gevoel hoor )
En in het slechtste geval, nog nooit zelf meegemaakt , maar wel al een paar keer gezien, is dat je teveel hebt genomen, en je geen contrle meer hebt over jezelf ( en dan is het hopen dat je vrienden nog wel "helder" zijn ) want je hebt jezelf niet meer in de hand, en kan je dingen doen, waar je later heel veel spijt van hebt.

Gr. Latexa

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
latexa zei:
En in het slechtste geval, nog nooit zelf meegemaakt , maar wel al een paar keer gezien, is dat je teveel hebt genomen, en je geen contrle meer hebt over jezelf ( en dan is het hopen dat je vrienden nog wel "helder" zijn ) want je hebt jezelf niet meer in de hand, en kan je dingen doen, waar je later heel veel spijt van hebt.

Gr. Latexa

Ik kan me niet voorstellen dat dit onder puur mdma, zonder alcohol, of speed ed gebeurt. Als je te hard gaat op de mdma heb je meer het gevoel dat je moet zitten, en alles is vaag om je heen. Maar je hebt jezelf absoluut nog onder controle. MIsschien juist, want je maakt je eerder zorgen over jezelf. Of je gaat hallucineren, en dan lig je ergens met je ogen wijd open naar al het moois te kijken. Maar ook dan heb ik nog nooit iemand echt iets doms zien doen. Hoogstens dat het teveel word, en je even in een rustige omgeving moet zitten...

maareh voor Therion, gewoon lekker rustig aandoen, dus niet gelijk heel veel nemen, gewoon lekker spacen, en vooral genieten!! Probeer in het moment te zijn, en alleen maar puur te relaxen, en alles doen waar je zin in hebt. Als je wil liggen, liggen. Als je je ogen wilt dichtdoen, gewoon doen, uurtje op de wc zitten, ook prima. enz enz enz.

masterblaster

Experimenterende gebruiker
tip: zorg dat je genoeg te drinken bij hebt en probeer de kans op negatieven momenten of gedachten zo klein mogelijk te maken

Goanaut

Bewuste gebruiker
TechNora zei:
maareh voor Therion, gewoon lekker rustig aandoen, dus niet gelijk heel veel nemen, gewoon lekker spacen, en vooral genieten!! Probeer in het moment te zijn, en alleen maar puur te relaxen, en alles doen waar je zin in hebt. Als je wil liggen, liggen. Als je je ogen wilt dichtdoen, gewoon doen, uurtje op de wc zitten, ook prima. enz enz enz.

Bij deze de Tip-van-de-week! :P Zo denk ik ook altijd als ik lekker ergens op trip o.i.d... wil ik liggen? Ga ik liggen.. wil ik kletsen, ga ik lekker kletsen. Do what thou wilt shalt be the whole of the law!

Wacky

Badass junkie
Mijn eerste XTC pil was 3 maanden terug. Ik was op een GOA trance party in Gent.

Daarvoor blowde ik alleen en zat ik altijd op mijn kont. Nooit echt gedanst voor die xtc, hooguit eens 1 been en mn hoofd een beetje bewegen. Ik was altijd echt zo langzaam en heb altijd zo weinig energie gehad dat ik eigenlijk niet echt verwacht had dat XTC zoveel kon doen dat het mij serieus in beweging zou krijgen.

Toen ik de XTC nam had ik al een jointje op en zat ik nog zoals gewoonlijk op mijn kont. Na een klein half uurtje ging ik eens staan om mijn benen strekken. Eerst stond ik daar zoals gewoonlijk een klein beetje te bewegen met mijn hoofd en af en toe een been. Langzaam maar zeker begon ik meer en meer te bewegen.

Op een gegeven moment begon ik steeds te wisselen van been maar was ik nog voorzichtig en kwam ik niet met 2 benen tegelijk van de grond, ik was nog voorzichtig, met 2 benen tegelijk van de grond was toch wel een grens voor iemand die nooit danst. Ik had geen zin om op mijn gezicht te gaan :)

Toch duurde het niet lang voor ik wel met 2 benen van de grond ging, en even later was ik helemaal los. Het was heerlijk. Het heerlijke gevoel van de MDMA, alleen geconcentreerd op de muziek en verder niets in mijn hoofd dan de muziek en het genot. Dit was het beste gevoel dat ik ooit gehad heb in mijn leven.

Na een klein uurtje ging ik even op de grond zitten bij mijn maat waarmee het niet zo goed leek te gaan. (geen xtc, alleen wiet en alcohol) Ik voelde toen dat mijn lichaam behoorlijk uitgeput was en mijn hartslag enorm was. Mijn conditie is byzonder slecht (ik kan zon 300 meter hardlopen voor ik helemaal op ben) dus het leek me beter het verder rustig aan te doen. Ik ben in mijn auto gaan zitten en heb daar nog wat verder zitten chillen. .

Het was een super ervaring. En het beste kwam misschien nog daarna. Als ik nu naar goa feesten ga heb ik de XTC niet eens meer nodig. Ik denk terug aan toen, en ik ga weer los. :)

fanta

Newbie
Xtc Bob zei:
de eerste keer is zo zalig :hearteyes:
ja eerste keer is zalig maar toen had ik dat love-gevoel nog nie zo fel dat is pas na paar keren gekomen vooral laatste tijd heb ik dat fel , ist nie
Xtc Bob ?? :P :wink:

teebo

Bewuste gebruiker
niet teveel op voorbereiden, gewoon doen en ziet wat er gebeurt
weet dat je het zoiezo zal onderschatten :)
en wow uitrekken is hemels, niet vergeten uitrekken!

Bovenaan