• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Mijn eerste lsd-ervaring buiten (250ug) ( psychedelische-rave Nijmegen)

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Hankalender

Experimenterende gebruiker
Ik heb thuis al 3 keer lsd-ervaring gehad. Ik wilde dit nu in een andere omgeving proberen. Machine elves in nijmegen.

Rond 2 uur 's middags begon ik me klaar te maken.
Ik arriveerde op de locatie om 4:20 (brebl)
Ik leg het lsd-zegel onder mijn tong, wat gemiddeld 250 ug is als ik naar binnen ga. Misschien is het lager, ik heb het niet getest. Maar mijn leverancier is erg goed en betrouwbaar. hoe dan ook
Na een half uur en 45 minuten genieten binnen, ging lsd aan de slag. Alles is geweldig, mijn energie komt terug, mijn humeur is zeer aangenaam.
Toen het zes uur 's avonds was, begon lsd volledig te werken, althans dat dacht ik.
Ik heb apart gedanst in 3 verschillende stages en kon chatten met mensen.
Daarna ging ik naar het podium in de tuin. Een Hongaarse vriend die ik daar ontmoette, overhandigde me wat wiet, en ik accepteerde, een leuk gesprek, goede mensen. Ik woon officieel in Alice in Wonderland. Vormen en mensen zijn heel verschillend, ik zie mensen als reuzen en dwergen in een Hobbit-dorp. Alles gaat onder controle. Ik denk dat wiet me in een wat chaotische situatie heeft gebracht en het lsd-effect plotseling zwaar werd. Ik begon te struikelen, ik was nerveus, maar ik probeerde mezelf te troosten door mezelf voor te houden dat iedereen toch struikelt.
Ik raakte in trance en dacht dat het het beste was om een beetje te dansen.

ik sta nu bovenaan
Wat ik ook deed, ik zag mensen hetzelfde doen. Mijn visie is heel anders geworden. Alle mensen werden mijn spiegel. Het is een beetje frustrerend, maar alles is nog steeds onder controle. Ik zat een beetje. We probeerden met iemand over iets te praten, maar ik vergat waar we het over hadden totdat ik antwoordde. Ik besloot naar het toilet te gaan, ik moest plassen. Ik was stomverbaasd totdat ik de trap afging en naar het toilet ging. Het gebouw draait constant en ik zie multidimensionaliteit alsof ik de hele tijd in een cirkel loop. Ik kwam eindelijk aan en het leek alsof het zo lang duurde om te plassen, het voelde alsof ik al een half uur aan het plassen was. Het is raar, maar ik vond dit grappig. Ik ging terug naar de open lucht, het werd een beetje koud, en ik ging een hodiee halen uit de kast. Ik liep ongeveer 15 minuten met de hodie rond omdat ik was vergeten hoe ik hem moest dragen. Als ik het niet kan dragen, wilde ik er aan de buitenkant niet raar uitzien. Na wat prutsen heb ik hem eindelijk in één keer kunnen dragen. Ik had het gevoel dat ik iets heel belangrijks had bereikt hahah.
De reis begint langzaam weer leuk te worden en ik ben terug op het punt waar het te controleren is. Ik begon naar mensen te kijken en zelf commentaar te geven. Ik heb een paar mensen MDMA zien gebruiken. Normaal gesproken ben ik dol op MDMA. Maar lsd liet me deze mensen heel anders zien, die opeengeklemde tanden en driftbuien, mensen die de hele tijd op vrouwen jagen, enz. Op dat moment dacht ik dat ik mdma niet meer wilde gebruiken. Ik ben weer in de tuin, ik begon me te amuseren, het was een geweldige ervaring. Voor zover ik me kan herinneren, probeerde ik het 's nachts uit te leggen.

Ik denk dat ik de volgende keer liever half zoveel of 4/3 zegel koop. Natuurlijk, misschien heeft het roken van wiet de reis vergroot.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan