• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Mijn eerste tripknollen trip

Stunner

Belezen gebruiker
Dit is mijn eerst trip verslag van de Cosmic Connector trip knollen. Deze heb ik gister voor het eerst geprobeerd. Dit was dus me echte eerste keer dat ik dat spul gebruikte. Ik heb dit met 2 andere maten gedaan (die al meer ervaring hadden) Hun hadden samen ogv 3/4e van het doosje en ik 1/4e.

Me maten waarschuwde dat ze heel vies konden smaken dus ik deed me neus dus dicht terwijl ik er op zat te kauwen. Ik vond de smaak niet echt lekker maar echt super smerig ook niet (met uitzondering van de zure nasmaak) In het begin bleven we nog even op mijn kamer wat muziek luisteren, na een kwartier van iname zijn we naar buiten gegaan. (het waaide knoei hard).
Op een gegeven moment begon ik er iets van te merken, ik zag allemaal lichtsterren in lantaarn palen, en ook de harde wind klonk heel wazig. Daarna leek het wel op dat het licht groen blauw achtig werd, dat er als ware een soort waas om het licht heen zat.

Een stukje later begonnen ze nog beter te werken, ik zag zon grote boom en het leek wel of die van sliertjes garen was. Me maat moest meteen aan Kirby’s Epic Yarn voor de wii denken. Daarna zijn we een stukje langs het kanaal gelopen en de kei harde wind die over het water blies maakte allemaal rare vormen in het water.

Daarna zijn we weer een stukje verder gelopen en het pad met de lantaarn palen leek een lange gang naar een mysterieus iets. Op een gegeven moment was ik zo van de wereld af ik ik totaal niet meer wist wat de weg naar mijn huis was. Wat er toen ook wel wazig uitzag was het gras.
Op een gegeven moment zei ik zo wajooo die bomen leven, daarna me maat zo ja die leven ook. Hun flikkerde zowat op de grond van het lachen. Daarna maakte die maat ook nog eens de opmerking dat die bomen gevoerd moeten worden enja toen was het al helemaal lache geblazen inclusief dikke maagpijn en tranen.

Daarna liepen wij gewoon ergens heen, en ineens waren we weer in mijn eigen straat (terwijl wij aan de andere kant van de wijk zaten) ik vond dat echt onwijs wazig. Ook leken mijn zakken in me broek eindeloos diep.

Daarna zijn we weer naar mijn kamer gegaan, om muziek op te zetten. Maar dit lukte totaal niet, ik wist niet meer hoe ik de pc moest aanzetten en waar mijn muziek stond. Me maten konden niet meer het verschil tussen een muis en een toetsenbord gezien. En op een gegeven moment kreeg 1 maat van mij last van claustaforbie en zijn we naar buiten weer gegaan.
Op dat moment was de trip op zijn top, ik was zo van de wereld dat ik niks meer begreep, straat lantaarn stonden scheef, wegen werden langer, lichten hadden alle kleuren van de regenboog en in de straat waarin wij liepen leek ook steeds langer te worden. Het leek ook dat ik stil stond terwijl ik liep. Op dat moment vond ik het een beetje te heftig en heb toen ook niet veel meer gezegd.

Daarna hebben we nog wat rond gelopen en toen is het spul toen we weer thuis waren zowat weer uitgewerkt. Helaas was ik de volgende dag (vandaag dus) goed ziek, hoofdpijn, braken etc. Dat was erg kut. Nu gaat het gelukkig weer een beetje beter. Misschien kwam het ook omdat ik bijna geen water had gedronken tijdens de trip.

Conlusie: Ik had niet verwacht dat het zo heftig zou zijn, vooral op het laatste begon het erg vervelend te worden. Ik twijfel nog of ik dit nog een keer ga doen, maar ik denk het niet. Al was het wel een zeer aparte ervaring.

Lavalamp

Bewuste gebruiker
Misschien kan een betere setting (warmte bijvoorbeeld is altijd fijn :openmouth: ) wel helpen.

Maak een playlistje met wat reggae, goa, klassiek, doors of wat je normaal graag beluistert.

Veel drinken en eten kan ook nooit kwaad, want normaal is er geen kater of what so ever van truffeltjes. :)

Stunner

Belezen gebruiker
Lavalamp zei:
Misschien kan een betere setting (warmte bijvoorbeeld is altijd fijn :openmouth: ) wel helpen.

Maak een playlistje met wat reggae, goa, klassiek, doors of wat je normaal graag beluistert.

Veel drinken en eten kan ook nooit kwaad, want normaal is er geen kater of what so ever van truffeltjes. :)

Ja waarschijnlijk lag het toch aan de truffels, aangezien die 2e maat ook heeft moeten braken.

Bovenaan