• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

mijn ervaring met de 1e keer lsd

junky

Newbie
ik heb ook een keer lsd gedaan.. da was echt wel heftig... het werd steeds erger en erger.. en telkens als ik dacht dat het niet erger kon, kwam ik weer in een volgende stadium... in het begon vond ik het wel leuk, wel spannend... maar na 2 uur ofzo ging ik me veel te veel zorgen make, omdat ik niet meer helder kon denken... het geluid ging telkens harder en zachter en ik dacht de hele tijd dat overal mensen waren die op elk moment met zijn allen naar me toe zouden renne... en ik was op een gegeven moment in een speeltuintje met een paar bomen, en ik moest naar de wc dus ging ik naar de bosjes... en opeens zag ik geen diepte meer, en dacht ik dat ik in mijn eentje in een groot bos stond :| ikw as egt keibang en ik dacht dat ik nooit meer uit die trip zou komen.. gelukkig had ik het niet in mijn eentje gedaan :grin: dus aan de ene kant vond ik het wel leuk, maar aan de andere niet

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
probeer is meer te vertellen ... het duurt 12 uur dus je moety iets te vertellen hebben of niet ?

Stonie

Wat voor zegels bijvoorbeeld ?
Was je uitgerust ?

Etc etc

azgaza

Badass junkie
Dit is echt heel kort, maak er eens een leuk reportje van, wat deed je allemaal? En wat zag je allemaal?

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
wat dacht je allemaal ...

probeer ieder uur in te vullen, vraag je tripgenoten om passages.

Stonie

junky

Newbie
lsd

pfoe... ja ik ken me er bijna niks meer van herrineren... maar het waren oppermannetjes.. en net daarvoor had ik nog een joint op..

toen k hem had genome bleef k eerst nog een tijdje op een muurtje zitte... en drie kwartier later gingen we (ik en een vriend van me ) een stukje lopen en we keken naar de lucht en de wolken kropten helemaal in elkaar, en het leek net alsof alles opeens anders was, terwijl het volgens mij nog steeds hetzelfde was.. en alles leek veel groter dan normaal... maar we deden het in halsteren bij zo'n pleintje waar allemaal mensen liepen.. en het leek net alsof iedereen naar ons keek, ik voelde me egt niet op mijn gemak.. toen gingen we een stukje lopen.. en een half uur later werd het weer een stukje erger ( het komt in fases ) toen kon ik op een gegeven moment bijna geen diepte meer zien, want we liepen langs een weg en het leek net alsof ie 2 meter lager was, en als er een auto voorbij reed was de weg weer op de normale hoogte, echt raar...
vanaf toen dacht ik niet meer aan de tijd, dus verder kan ik geen tijden meer vertellen.. toen liepen we richting een rotonde.. en in de verte was ie echt supergroot! echt joh... maar elke stap die ik dichterbij zette, kromp de rotonde tot de normale grootte, echt vaag :confused: en we waren heel de tijd de weg kwijt, terwijl we rondjes liepen.. we dachten dat we totaal ergens anders waren, niks was meer hetzelfde, alles rook, proefde en zag ik anders... en het werd steeds maar erger en erger.. toen liepen we door de stad, nooit doen! ik werd gek man! al die mense! ze leke allemaal op zombies als je er lang naar keek.. eindelijk ware we in een woonwijk, lekker rustig.. ik was helemaal bang (om niks! ) dan werd ik weer opeens blij, dan weer chagerijnig, dan weer bang.. dus zo leuk vond ik het niet... liepen we door een steeg en we zate aan elkaar te vertelle wat we voelden en zagen.. en telkens als ik praatte hoorde ik mezelf fluistere en dan leek het weer alsof ik schreeuwde, dan schoot ik opeens in de lach... ik zette mezelf echt voor schut zo, dus we moesten een plek opzoeken waar geen mensen waren.. maar dat lukt niet, want we konden niks herkennen, het leek wel alsof we opeens in duitsland waren ofzo, echt eng.. ik kon de realiteit echt niet vatten, en dat vond ik echt kut... ehmm.... wat is er nog meer gebeurd? even denken... het is me allemaal bijgebleven als een vage droom, maar ik weet wel dat ik het niet meer doe... als ik me nog iets kan herrineren schrijf ik nog wel een stukje :wink: maar het duurde maar 6 uur :openmouth: en kheb 6 uur lang gelopen

Henkfloyd

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Kijk, das al stukken beter. Dat vage verwarde gevoel goed beschreven :)
Jammer alleen dat je het niet zo leuk vond.

junky

Newbie
in het begin vond ik het wel leuk, omdat het de eerste keer was.. dat was superspannend... maar hoe erger ik in die trip kwam... hoe meer ik me zorgen ging maken dat ik er niet meer uit zou komen, en hoe banger ik me ging voelen omdat het allemaal zo nieuw is...

maar ik zou het nog wel een keer willen proberen :wink:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Jullie hebben je slecht voorbereid, de setting lijkt mij alles behalve goed.

Maar ga zo door dit soort wanhopige rapporten makem me gek !!!

Vragen:
Wat voor zegel had je genomen?
Hoelaat begon je .. ?

:hearteyes:

junky

Newbie
de zegels waren oppermannetjes

ik had hem rond 1 uur ingenomen... het echte trippen begon rond 2 uur... toen heb ik tot 8 uur getript en was ik nog ongeveer 4 uur aan het uitvagen...

en we hadden ons slecht voorbereid ja, maar die fout maak ik niet nog een keer...

we dachten gewoon dat het wel mee zou vallen :confused:

azgaza

Badass junkie
Dat is wel erg kort, bij mij duurt het vaak toch wel 12 uur.. maar dat is inderdaad al een stuk meer omschreven. Jammer wel dat je het niet leuk vond, volgende keer misschien binnen in iemands uit doen ofzo? Dan heb je toch meer 'ruimte' om vaag te zijn.

junky

Newbie
misschien waren het dan niet zulke goeie, maar de volgende keer als ik het doe bereid ik me wel beter voor :) ik weet nu tenminste wat er alllemaal kan gebeuren :rolleyes:

junky

Newbie
ja maar dat kwam omdat het nieuw was, ik had het nog nooit meegemaakt.. ik maakte mezelf gewoon veel te druk :wink:

maar 1 ding zeg ik wel! ik heb een keer paddo's die ik heftiger vond dan lsd... het waren mexicaanse paddo's .. misschien dat het bij jullie niet zo veel effect had, maar bij mij sloeg het echt hard aan! :openmouth:

Bovenaan