• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

mijn ervaringen:$ you can message me

Lachtruffels
een paar van mn vrienden hadden lachtruffels gekocht en ze vroegen of ik ook wou.
in de eerste instantie zei ik nee want ik ben pas net 16 en toen dacht ik nouja, xtc en speed wiet hasj enzo heb ik ookal gehad dus waarom niet dit ook uitproberen..
we gingen naar buiten onder een brug zitten waar maar heel weinig mensen komen.
iedereen kreeg een heel bakje, en ik stopte een half bakje eerst in mijn mond omdat er niets meer bij paste, ze smaakte heel erg zuur en een vriend van me spugde nogal wat uit,:kots: maat ik niet ik kauwde door tot ik het door kon slikken en at de andere helft met veel moeite en braken op.
vervolgens toen iedereen ze ophad gingen we in de winkel drinken halen om de vieze smaak weg te spoelen, eenmaal in de winkel ging het effect werken en alles was enorm mooi, ik zag enorm mooie kleuren en mensen waren vriendelijk, het leek wel of mijn wereld niet meer stuk kon en ik de gelukkigste vrouw op aarde was..
toen we aan de kassa stonden vond ik het zo facinerend dat een draaiband kon draaien met alle boodschappen van al die mensen erop.
alles was echt super interesant en ik bleef maar verwonderd kijken en Whoowwoow zeggen alsof ik nog nooit zoiets interesants had gezien...
toen we buiten waren zei i ktegen mijn vrienden whoooow zag je die band draaien waardoor we een hevige lachkick kregen..
op een gegeve moment wilden een vriendin van me weg want ze vond het allemaal niet leuk meer(zij had niets gebruikt, dat was maar goed ook want ik kon dus niet meer rijden op mijn scooter en toen moest zij het maar besturen...ik kreeg ineens een angstaanval ofzo en ik raakte Zwaar in paniek dit was echt een nare ervaring maar oo keen van de enige, ik sprong van mijn scooter af en ging op de grond zitten. heel nutteloos maar op dat moment leek me dat de beste optie, toen we naar de showarma tent gingen naar vrienden van mn vriendin ging ik buiten op de grond zitten en wou ik een sigaret aansteken maar dit ging niet want er waren wel 100 verschillende interesantere dingen en ik bleef ,maar naar mijn handen staren, en toen was ik weer verwondert hoe mijn aansteker een vlam kon maken enzo..heel nutteloos achteraf maar op dat moment echt supervet...ik kreeg ook halliciunaties dat er een zwarte bmw aankwam rijden op mij af die gewoon door me heen reed enzo, eenmaal thuis heb ik anderhalf uur naar mijn eigen gezicht zitten staren tot ik allemaal rode pijnlijke uitslag kreeg(Die er niet was) toen het uitgewerkt was voelde ik me de volgende dag raar en chagerijnig...maar dat was het allemaal 100% waard!

verder heb ik ooknog ervaringen met Xtc en speed daardoor werd ik enorm raar, ik heb het niet apart gehad maar 3 xtc pilletjes (weetniet welke want k heb ze gwn opgevreten en niet egkeken) en 1speedpil en 1 lijn gehad op een avond,..doe ik nooit meer kreeg enge hartkloppingen en overal uiteindelijk pijn in mijn hoofd, mijn kaken konden nie meer stil blijven en ik kreeg enorm veel energie ,. ik kon de hele nacht hakken stampen ,heb de hele nacht een brilletje op gehad voor mijn ogen,:openmouth: heb ook 4 dagen niet kunnen slapen en 3 dagen niks gegeten omdat mijn wangen zo kapot waren, maar het gevoel van al die mensen samen zo rondlopen enzo was zo onwijs vet ik kreeg alle rotte bijwerkingen thuis pas.. maar de volgende dag moest ik om 10 uur al op het politie bruro zijn en ik zat daar met mn strakke kop..mn kaken waren gelukkig weer normaal maar mijn ogen stonden nog helemaal wijd, nu moet ik binnekort nog een keer komen om met de kinderbescherming te praten enzo...want ik was betrokken bij een gevecht en waasrschijnlijk hebben ze mijn strakke kop opgemerkt..
(ps. ik raad je aan je pillen te laten testen en het te doen bij mensen die je vertrouwt en je moet je er goed bij voelen anders gaat het mis. ik was thuis ook alleen ..

verder ook nog met hasj en wiet maar dat was niet zo speciaal gewoon wazig lekker gevoel, relaxed en grappige zin verder niets eigenlijk :stoned:
xx

soldiermoney

Bewuste gebruiker
Voor een (volgens mij) eerste tripreport dat je ooit heb geschreven, was het niet slecht beschreven. Wel vreemd, dom zelfs dat je volgens mij geen goede voorbereidingen hebt getroffen voor de trip. Buiten onder een brug lijkt me namelijk niet zo'n ideale plek. Al met al mag je niet klagen dat je trip zo is verlopen denk ik :wink:

blu

Bewuste gebruiker
Yesssss een ponymeisje op drugsforum. Is weer eens een leuke afwisseling op al die psychopatische cokejunks.

t-klinktx

Newbie
mijn eerste ervaringen zijn toch alweer een heletijd geleden, ikzelf ben nu ook 16 bijna 17.. ben eigenlijk mijn hele leve met srugs opgegroeis.. ik was 6 jaar toen ik de 1stex had geblowd. :stoned: ik was toen al na 2 teugen knetter stoned en heb echt in coma geslapen.. boelde me de dag erna heel moe en lui, had nergens zin in.

de eerste x toen ik xtc had genomen was toen ik 12 was. ik was toen met wat vrienden buiten (allemaal rond mijn leeftijd) en ja mijn broer dealde toen nog dus ik kon wel wat regellen,, na we allemaal 1 pilletje genomen hadden (ik weet neit meer welke) zijn we een stukje gaan lopen,, de straat leek toen net drijfzand het leek echt alsof ik er in weg zakte,, en ik had het gevoel alsof ik heel erg wankel liep en als een zoutzak.. toen ik op mijn kamer zat (ik wilde gaan slapen) zag ik alle kleuren heel erg fel en als of ze op me af kwamen,, ik vond dat echt zo eng.. ik heb toen onder mijn deken gelegen.. tot ik in slaap ben gevallen..

paar weken later had ik de 1ste x paddo's ik had ze midde in de stad genomen samen met een goeie vriendin,, in het begin merkte ik niet zo veel.. ja ik zag wel de kleuren feller,, ik ging een blokker in, en echt in 1x zag ik alles getekend dat was echt heel grappig,, het leek gewoon als of ik in een tekenfilm zat. anderen mensen zagen ook echt heel grappig uit,, dit veranderde al redelijk snel ik begon alles in velkken te zien en alles bewoog,, ik zag tussen de rekken zag ik een knuffel (op dat moment zag ik het als een beest ik weet neit meer wat) en ik wilde die mee nemen,, dus ik had die knuffel in mn zak gedaan,, ik liep naar buiten en dat alarm ging af (ik heb vaker aan winkel diefstal gedaan) ik vond het op dat moment zo grappig,, want ik hoorde een bewaker achter me iets zeggen,, maar die had een piep toon dus ja ik moest natuurlijk heel erg lachen,, dus ik draaide me op en in 1x voelde ik de grond onder me uitzakken ik vond dit echt heel eng,, ik heb daar echt staan schreeuwn, de bewaker had me toen mee genomen naar een kamertje achter de winkel,, hij vroeg vanalles aan me maar ik kon hem niet verstaan,, ik was druk bezig met alle dinge wat om me heen gebeurden ik zag alles draaien enzo. toen de politie kwam (toen ik mijn verklaring trug las zag ik dat de politie er na 10 min. was) hadden hun me in de boeien geslagen, omdat ik echt heel panisch aan het doen was,, mijn ogen draaide weg,, en alles wat ik zag vroeg ik of ze dat ook zagen ik zag een soort belletjes in de lucht en die wilde ik steeds pakken,.. toen ze me die boeien om deden sneet dat zo erg in mijn polsen,, ik heb toen echt de heletijd gehuild en geschreeuwd tot aan het politie bureau,, daar mocht ik ze af,, en moest ik me uit kleden voor controle op drugs en of ik nog meer spullen gestolen had,, ik werd in mijn cel gezet en ik kreeg het echt heel koud,, het leek wel alsof ik er uuren heb gezeten,, bibberend van de kou, de muuren kwamen op me af, ik kreeg echt engtevrees. toen ik mijn kleren trug kreeg kwamen ze me wat water brengen, en toen kreeg ik het weer warmer en langzaam verdween het effect.

ja nu hou ik het meer op hasj wiet en coke

Klaara

Bewuste gebruiker
t-klinktx zei:
mijn eerste ervaringen zijn toch alweer een heletijd geleden, ikzelf ben nu ook 16 bijna 17.. ben eigenlijk mijn hele leve met srugs opgegroeis.. ik was 6 jaar toen ik de 1stex had geblowd. :stoned: ik was toen al na 2 teugen knetter stoned en heb echt in coma geslapen.. boelde me de dag erna heel moe en lui, had nergens zin in.

je bent vanaf je 12e ook niet meer verder ontwikkeld of wel? :wink:

MetaalKonijn

Badass junkie
Misschien wel wijs van je.

Verhaal van de topicstarter lijkt op 'n lading bullshit die niet te zuinig riekt naar een bedriegend aroma.

Verder heel leuk beschreven, dat met die kapotte wangen.

Wat zijn nou eigenlijk "Lachtruffels" een maat van mij wilde deze ook, maar in de Smartshop hier in de buurt wist niemand mij te vertellen wat dit waren.

Bovenaan