Mijn kweek [paddo's] :'D

Ik lees hier zo en nu een paar verslagjes over jullie paddokweek enzo. en dan komen mensen met '' ik tel er nu al 14 oid,'' of weet ik veel hoeveel..

maar....

IK HEB AL MEER DAN 50 PADDESTOELEN GETELD.

ik heb het echt niet mis, het zijn er echt verdomd veel..

en ik heb ook niet dubbelgeteld, misschien 1 of 2 keer, maar 50 is toch veel vergeleken met wat mensen hier zeggen??

krijg ik een grote flush??

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Wat mijn ervaring is is dat als het er heel veel zijn dat ze meestal wat kleiner zijn, en als het er minder zijn dat het echt van die grote boomstammen worden :P

Jpilot

Experimenterende gebruiker
Het kan goed zijn dat het een bakkie vol word. Dit is beslist geen uitzondering. Ze zullen elkaar een beetje verdringen dus meestal worden ze net een paar cm kleiner dan de rest.

Het is wel zo dat niet elke pin een paddenstoel wordt.

JJJ

Bewuste gebruiker
Jpilot zei:
Het is wel zo dat niet elke pin een paddenstoel wordt.
Ja inderdaad, ik tel er vaak ook enorm veel in het begin, ik gok dat ongeveer de helft groot wordt ofzo. Verder is het bijna altijd zo, dat weinig paddenstoelen betekent dat ze veel groter worden dan wanneer je er veel hebt.

teonanacatl

Belezen gebruiker
ik heb nochtans dit weekend 52 shroomies geoogst en had in het begin
54 shroomies geteld.
ze zijn idd wat kleiner maar zeer potent dus mij hoor je zeker niet klagen
:hearteyes: :wave:

Bengt

Bewuste gebruiker
Zelfkweek zijn idd zeer sterk.
Een portie zelfkweek mexis zijn toch wel bijna dubbel zo sterk dan wat je krijgt in de shops.

Nog mensen deze ervaring?

ik heb ze vandaag geoogst!
ik heb er maar 30 a 40 gehouden, de rest weggegooid, vond het allemaal te klein. maar jullie hadde gelijk ja, ze zijn niet super groot maar genoeg voor vanavond :grin:

Bovenaan