Mijn laatste jointje was een ...

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Normaal weet ik het nog wel een beetje maar nu.. Hele lekkere wiet mooie harde toppen en staat BBL op het zakje geen idee dus lol, maar lekker is het. Zal wel nieuw zijn hier in de shop waar ik altijd heen ga :wink:

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
ketama, ben er nu ook wel weer een beetje op uitgekeken. smaakt lekker maar heeft amper effect, maar wat wil je ook voor 3,- de gram. vanavond weer eens een super silver haze halen :)

Matheson

Belezen gebruiker
Net m'n eerste palm jointje gerookt op m'n kamer waar ik net ingetrokken ben.
Tot mijn grote verbazing nog rookbaar gedraaid ook

Octogonapus

Belezen gebruiker
een kurkentrekker-tip hasj ommetje met zero zero (van de zero zero :stoned: )

doe eigenlijk altijd normale joint maar wou eens creatief zijn :tearsofjoy:

Dlaor

Experimenterende gebruiker
Een kant en klare van de shop.
Ik moet maar een keer een dag gaan leren om een joint te kunnen draaien,want om elke keer €3,50,- te betalen vind ik ook niks. :stoned:

Hakvlees

Bovendien zijn voorgedraaide joints vaak niet van geweldige kwaliteit.
Heb anderhalf uur geleden ofzo wat Supercrystal uit mn pijpje gerookt, en de hele tijd een beetje op de muziek door m'n kamer lopen spacen en ondertussen opgeruimd ofzo...puur is fijn.

lolnoob

Bewuste gebruiker
Puur is echt zoveel fijner :hearteyes:

Lekker santa maria uit mijn bong, echt het beste ooit :grin:

Ik heb soms het gevoel dat mensen nooit echt het wietgevoel krijgen omdat ze altijd met tabak erbij roken, echt zonde.

Dlaor

Ja ik zal ook wel eens een pure willen smoken , welke wiet raden jullie dan aan om mee te beginnen?

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
lolnoob zei:
Ik heb soms het gevoel dat mensen nooit echt het wietgevoel krijgen omdat ze altijd met tabak erbij roken, echt zonde.

Zeker waar, bij puur roken merk ik ook veel meer verschil tussen de soortjes die ik rook.
En het effect is gewoon veel..Puurder :hearteyes:

Dlaor zei:
Ja ik zal ook wel eens een pure willen smoken , welke wiet raden jullie dan aan om mee te beginnen?

Een wat minder sterke wiet. (buitenwiet/thai bijv.)
Maar ik zou je eerder een bong/puurpijp/oid aanraden, veel makkelijker en goedkoper ( een pure joint kost redelijk wat, en van 1 bowl ben ik ook altijd al knetter).

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Shiva CMK* mix met Drum All Natural Flavour shag. Superlekker jointje, die shag is echt aan te raden!

*De K staat in ieder geval voor Kush, de rest weet ik niet meer.

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
superskuff met cheape kornet shaq, gewoon in een shaqqie :)

geweldig spul dt skuff, vrij sterk dus een beetje is al genoeg, lekkere smaak en makkelijk te verdelen, en makkelijk op je tosti te doen! ook nog redelijk goedkoop voor 9,50 de gram, en haal d'r toch zeker n 5 a 6 goede joints uit. :)
enige nadeel is dat puur roken niet echt gaat..

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
TRAVOLTA zei:
enige nadeel is dat puur roken niet echt gaat..

Bong??
2 screentjes over elkaar en gaan, zeker goed te doen :hearteyes:

OT: Een mixje van eigen buiten kweek, buiten haze en binnen Santa Maria.
Hij is goed:) :rock:

Bovenaan