Mijn laatste jointje was een ...

Drientje

DF-koning
Tjee zeg....

Mijn laatste jointje was een haze en dat was in september 2007. Laatste keer wiet was met een Ayahuasca ceremonie in oktober 2008

bier

Badass junkie
pascal828 zei:
Je kan niet denken, nee. Maar dat is niet omdat je 'van 't padje' bent.

Dat is wel omdat ik van het padje ben. Ik kan denken, anders zou ik nooit in havo4 zitten. Waarom moet je me altijd afzeiken? Ben je zo gefrustreerd? Wil je erover praten?

pascal828

Badass junkie
bier zei:
Dat is wel omdat ik van het padje ben. Ik kan denken, anders zou ik nooit in havo4 zitten. Waarom moet je me altijd afzeiken? Ben je zo gefrustreerd? Wil je erover praten?
Tot over een paar jaar. Wanneer jij het zeer moeilijk gaat hebben. Eens kijken of je dan nog zo praat alsof je waardevol over jezelf praat. Hierbij staak ik het gesprek. Denk eens na.

Hakvlees

Experimenterende gebruiker
Niet om partij te kiezen, maar het feit dat je in HAVO 4 zit zegt werkelijk geen ene reet over wat voor een persoon je uiteindelijk zal worden. Ik heb daar ook ooit gezeten, er is nog genoeg ruimte om je leven te vergallen.

On-topic: white widow. Vrij slecht, ik ga echt niet meer naar die shop hier in de straat, vrijwel alles is troep.

Drientje

DF-koning
bier zei:
pascal828 zei:

Bier, ik heb de beste gesprekken met mensen die laag geschoold zijn, en soms ook met hoog geschoolde mensen.

Je scholing zegt niet over hoe slim jij bent als mens en hoe goed jij bent in het onderhouden van sociale contacten.
Vriend van me heeft net zijn basisschool afgemaakt en heeft een van de grotere internet businessservices van Rotterdam omdat hij een snelle bek heeft en veel goede sociale contacten. Dat havo diploma heb jij geen ene fuck aan als jij de sociale vaardigheden van een gerimpelde roodkont baviaan hebt. Dan lig jij er bij elke baas zo uit, hoe goed je werk ook is.

verneukeratief

Badass junkie
bier zei:
pascal828 zei:

pascal is tegen het systeem omdat hij een domme vmbo'r is...voor je kijken...niks van aantrekken... :stoned:

bier

Badass junkie
Drientje zei:
bier zei:
pascal828 zei:

Bier, ik heb de beste gesprekken met mensen die laag geschoold zijn, en soms ook met hoog geschoolde mensen.

Je scholing zegt niet over hoe slim jij bent als mens en hoe goed jij bent in het onderhouden van sociale contacten.
Vriend van me heeft net zijn basisschool afgemaakt en heeft een van de grotere internet businessservices van Rotterdam omdat hij een snelle bek heeft en veel goede sociale contacten. Dat havo diploma heb jij geen ene fuck aan als jij de sociale vaardigheden van een gerimpelde roodkont baviaan hebt. Dan lig jij er bij elke baas zo uit, hoe goed je werk ook is.

Godverdomme denk jij dat ik blij ben dat ik met pdd-nos geboren ben?! :(

Drientje

DF-koning
Je kunt, in plaats van leven naar het etiket wat je opgeplakt hebt gekregen, ook zelf verantwoording nemen voor je daden en niet bij elk wissewasje iets of iemand anders de schuld geven.

Ja booohhoooo, ik heb pdd-nos, ik kreeg de kneuzen sticker omdat geen enkele andere sticker me paste. Kijk mij nou eens zo zielig zijn. Ik heb een kut leven, niemand snapt me, ik zelf nog het minste. En dan ga ik lekker drugs gebruiken. Escapisme als doel en als symptoombestrijding.

PDD-NOS, daar kun je lekker alles op afschuiven want alle andere symptomen van stoornissen passen je niet. Makkelijk hoor, een stok om de hond te slaan, dat is het.

Je kunt jezelf gewoon trainen. Orde, rust, overzicht en train jezelf je emoties te herkennen en onder woorden te brengen. Ik heb exact dat zelfde moeten doen en zonder hulp van anderen behalve mijzelf.

taeknic

Belezen gebruiker
Ben als maar te lui om vloei te halen, evenals gisteravond ook nu weer aan de pure hasj, uit het pijpje.
genieten! :)

Frog83

Bewuste gebruiker
Wederom Heerlijke Haze (zal is vragen welk soort er in zit)
voorgedraait, maar niet genaaid, super strak altijd, en goed vol, geen takjes.
Die voorgedraaide Haze gaan als warme broodjes over de toonbank daar :hearteyes:
En mischien neem ik er later op de avond/nacht nog een

lolnoob

Bewuste gebruiker
Santa Maria.

Maar ik heb nu een nieuwe soort gehaald, genaamd Ice? Kostte 10€ per gram, hetzelfde als de andere goede soortjes (zoals de santa maria).

Ik merk wel dat ik echt super lang doe met 10€ aan goede wiet, volgens mij wordt ik al van 0.2 gram superhigh.

Bovenaan