pascal828 zei:Je kan niet denken, nee. Maar dat is niet omdat je 'van 't padje' bent.
Tot over een paar jaar. Wanneer jij het zeer moeilijk gaat hebben. Eens kijken of je dan nog zo praat alsof je waardevol over jezelf praat. Hierbij staak ik het gesprek. Denk eens na.bier zei:Dat is wel omdat ik van het padje ben. Ik kan denken, anders zou ik nooit in havo4 zitten. Waarom moet je me altijd afzeiken? Ben je zo gefrustreerd? Wil je erover praten?
Bier, ik heb de beste gesprekken met mensen die laag geschoold zijn, en soms ook met hoog geschoolde mensen.bier zei:pascal828 zei:Je kan niet denken, nee. Maar dat is niet omdat je 'van 't padje' bent.
Dat is wel omdat ik van het padje ben. Ik kan denken, anders zou ik nooit in havo4 zitten. Waarom moet je me altijd afzeiken? Ben je zo gefrustreerd? Wil je erover praten?
bier zei:pascal828 zei:Je kan niet denken, nee. Maar dat is niet omdat je 'van 't padje' bent.
Dat is wel omdat ik van het padje ben. Ik kan denken, anders zou ik nooit in havo4 zitten. Waarom moet je me altijd afzeiken? Ben je zo gefrustreerd? Wil je erover praten?

Drientje zei:Bier, ik heb de beste gesprekken met mensen die laag geschoold zijn, en soms ook met hoog geschoolde mensen.bier zei:pascal828 zei:Je kan niet denken, nee. Maar dat is niet omdat je 'van 't padje' bent.
Je scholing zegt niet over hoe slim jij bent als mens en hoe goed jij bent in het onderhouden van sociale contacten.
Vriend van me heeft net zijn basisschool afgemaakt en heeft een van de grotere internet businessservices van Rotterdam omdat hij een snelle bek heeft en veel goede sociale contacten. Dat havo diploma heb jij geen ene fuck aan als jij de sociale vaardigheden van een gerimpelde roodkont baviaan hebt. Dan lig jij er bij elke baas zo uit, hoe goed je werk ook is.
bier zei:pascal828 zei:Vaak wel, ja. Ligt eraan of ik de shop ken, en welke tijden ik kom.
Ken je die mensen ofzo dan?
Tomaat zei:NorthernLightBE zei:Tomaat zei:
Pizza Haze zei:SuperSilverHaze heeerrrlijk.

Antow zei:eige kweek jointje tijens springuur

trippykees zei:crystal, hmmm
Sublimo zei:Veel te lang geleden...![]()
25tolife zei:Sublimo zei:Veel te lang geleden...![]()
Hoe kan dat nou? Hopelijk weer snel aan de emotie te zien!![]()