Mijn laatste jointje was een ...

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik zou met mijn tolerantie ook geen gram (goede) haze op kunnen.
Wellicht in een pure joint, maar daarna lig ik gestrekt.
Heiden is dan ook een flinke jongen, kan ook nog wel schelen.

OT: Super silverhaze uit Rotterdam met wat eigen afghaan.

F.ck.The.SystM

Experimenterende gebruiker
een lekker NLX wietje,
1 gram in 1 joint, en heerlijk in me 1tje opgerookt.
Nu de volgende. en we doen gewoon alsof het PEP is . tussen de oren kweken.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Restantje superpolm van gisteren

Off topic maar in dit geval veel leuker:

Mijn volgende joint is een buffeldikke joint gevuld met alle verzamelde THC uit mijn grinder (zo'n 5 maanden gespaard :grin: ) dus dit is waarschijnlijk één van mijn laatste berichten vanavond :grin:

Paperplane.

Wijs gebruiker
Een druppel honey-butane-hasjolie in een vapobowl. Ik ben nog nooit zo stoned geweest. geruild
voor een pilletje(speaker) op een afterparty laatst.

2fullseen

Newbie
Mijn laatste joint was een 1 gram houdende hia joint.
gister gerookt,vanaf vandaag gestopt.
Na 27 jaar wordt het weleens tijd om stonedloos de wereld te bezichtigen.
jatoch....

ik hou meer van wiet met lagere thc om dagelijks te roken(is ook nog goedkoper :sunglasses: ), af en toe is een zieke amnesia blow wel lekker, alleen wordt er zo maf van en voer geen klap meer uit,

daarom halve gram gruis en halve gram ketama gold, heerlijk zachte smaak(met kopje thee natuurlijk)

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
0.15gr mix waarom zo weinig omdat ik blow omdat ik het lekker vind en niet om kutgaar te zijn genieten.. rustig worden om gaar te zijn slik ik methadon.. 0.15gr x6 een gram 12.00, 14.00 16.00 19.00 21.00 23.00

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Bob Marley
€9.00 p/gr
Heerlijk plakkerig van de thc, zoetmufige smaak, het is niet de bob marley die ze normaal hebben denk gewoon een andere oogst met ongeveer dezelfde kwaliteit maar deze is wel sterk en lekkere actieve roes niet zo lam ga straks denk ik zelfs trainen maar eerst nog 1tje roken zo!

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
...jointje van eigen kweek die ik aanmaakte op het laatste stuk van de nachtwandeling van gisteren. Goed dat ik bijna thuis was :wink: .

Grts

Herbalisme

Bewuste gebruiker
Blunt ( Whiskysmaak ) gevuld met heerlijke Amnesia Haze, deze had echt een helend effect omdat ik al heel de dag rustloos & futloos ben door gisteren te "snoepen" op halloweenfeestje en ik heb het nadeel dat ik dan zowiezo niet in slaap geraak tot de volgende avond.
Maar ik ben er van overtuigd dat ik nu wel mooi naar dromenland kan vertrekken, eerst proberen uit m'n warme zetel te komen en daarna door de koude gang naar boven );
Maar we zien wel, misschien blijf ik hier lekker liggen en slaap ik hier gewoon, we zien wel.

Iedereen een goeie nacht toegewenst!
Greets,
Herbalisme

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Is een jointje met Bob Marley.. wel grappig dat deze weer lichter van kleur en smaakt minder muf terwijl dit drie dagen terug een compleet andere soort wiet was..

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
's heel logisch..

OT: wat shiva met amnees :grin:
Mooi om de *Yeeydetentamenweekisoverfeestkater* te laten verdwijnen.

Topria

Een jointje met ongeveer 0.4g (naar mijn schatting) Amnesia Haze erin, en een klein beetje tabak.
Hierbij praat ik over ongeveer 2 dagen geleden, hij was wel erg lekker en was er echt mooi stoned van, om 4 uur 's nachts nog naar beneden moeten gaan om iets te gaan eten, had namelijk een tamelijk grote vreetkick :P :stoned:

MLjah

Newbie
zondag 18/11
0.4 gram orange bud en de thc van alles wat er vorige maand in m'n grinder zat.

goed begaaid en zalig geslapen!

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
MLjah zei:
zondag 18/11
0.4 gram orange bud en de thc van alles wat er vorige maand in m'n grinder zat.

goed begaaid en zalig geslapen!

Dat kan ik geloven, moet best een knaller van formaat geweest zijn :grin: :stoned:
Een mespunt opzich van dat thcrest in de grinder ga ik al helemaal weg van :wink:

OT: ...jointje dat bijlange niet me laatste was :grin:

Smoken

Bewuste gebruiker
Een heerlijk jointje kwa smaak en kwa space.
Een cocktail van een derde gram Kush met een halve gram Afghaan, gemixed met wat tabak.
Heerlijk en lekker warm opgerook in de Sky High in Den haag, vlakbij het station :)

De smaak was ongelovelijk! :grin:
En voor iemand die alleen hasj rookt (zoals ik) is dit toch wel een heerlijk wietje om te roken.
Ontspanning, euforie en extra genieten van vanalles.

henkdevries

Belezen gebruiker
Lekker Jack herrer jointje, wel een dunnetje want ik heb nog maar weinig.
Stomme wietpas, hier in eindhoven kan ik nog steeds niets halen :(

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
bob en wat ben ik toch gaar op het moment af en toe als ik de rook te lang inhoudt zoals nu dan is het erna puffen..

MisterJ

Vrij dikke super silver haze joint. En als alles volgens plan loopt is dat de laatste voor de komende maand!

Bovenaan