Mijn laatste jointje was een ...

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Amnesia Haze.. Rook normaal geen haze vind het agressieve wiet maar nu heb ik een keer een lekkere zak gehaald en damn wat wordt ik hier ramgaar van. Was principieel tegen haze maar zit te denken het dat hele principe te vergeten haze is wel goeie wiet en deze maakt zijn prijs en naam waard!

fly--

Bewuste gebruiker
Eigen kweek van de shop hier.
Met shag.
Oja en eco-vloei / eco-tip. [Hele handige pakjes, pakje vloei met tip er bij in. superhandig]
Heerlijk (:

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
fly-- zei:
Aan het minderen? (:
Het is me al een hele tijd geleden gelukt de regelmaat van het dagelijks blowen eruit te krijgen.
Heerlijk dat gevoel er niet meer afhankelijk/verslaafd te zijn eraan :)

Nu word een wiet-avondje zo speciaal weer, full-on lachkicks, meer trippy dan vroeger, meer filosofisch,...ach ik zie er alleen de voordelen van in. Het heeft me een beter mens gemaakt...
Ik raad het iedereen aan! :wink:

OT: Wietje van eigen kind (Queen Special), met ballonetjes lachgas erbij :P

fly--

Bewuste gebruiker
mandragora zei:
fly-- zei:
Aan het minderen? (:
Het is me al een hele tijd geleden gelukt de regelmaat van het dagelijks blowen eruit te krijgen.
Heerlijk dat gevoel er niet meer afhankelijk/verslaafd te zijn eraan :)

Nu word een wiet-avondje zo speciaal weer, full-on lachkicks, meer trippy dan vroeger, meer filosofisch,...ach ik zie er alleen de voordelen van in. Het heeft me een beter mens gemaakt...
Ik raad het iedereen aan! :wink:

Topper! (:
Jaa heerlijk gevoel, ik ben vorige week ook 5 dagen gestopt, [na anderhalf jaar non-stop blowen] en het beviel me echt heel erg goed!
Kan het ook iedereen aanraden (:

ot: Nog steeds hetzelfde als vorige post (aa)

Realities

Belezen gebruiker
ice-o-lator een gram in een joint....super gewoon hehe
maar nu is de ice op...is ook wat prijzig
heb nog sneeuwwitje liggen, zo eentje roken om lekker te pitten :grin:

pinnes

Belezen gebruiker
Amnesia Haze, er stonden pubers voor de coffeeshop daar heb ik wat voor gekocht, toen beschuldigden ze me ervan dattik er wat uitgehaald had. Snotneuzen! Wie goed doet, goed ontmoet
en stank voor dank!

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Weer eentje van eigen kweek met 3 lachgasballonnetjes erbij verspreid over gans de avond.
En gelachen was er zeker :grin: :stoned: :tearsofjoy:

fly--

Bewuste gebruiker
Zoveel joints in zo'n korte tijd met z'n 4-en, non-stop draaien/smoken.
Zoveel dat ik niet meer weet welke ik als laatste had.
Maar óf een lekkere wiet-joint, óf een goede hasj-joint
1 van die 2.

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Wat Haze via via voor een hele mooie prijs en nog wat White Widow uit de shop. Heb in het verleden nooit veel gehad met Haze maar vind het nu wel meevallen. Vond het altijd te agressief althans dat dacht ik had het nooit een hele dag zelf gerookt op mijn manier. Heb nu een jointje gemixt met een topje WW en Haze ben benieuwd dus me laatste jointje wordt....

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
mini-jointje....en alles werd ff in 1 klap grappig....
Zo was er een docu op tv over vrouwen die onderdrukt en aangevallen werden ergens in een stad in Egypte... was echt een schrijnend verhaal, ze werden de kleren van hun lijf gescheurt/verkracht/..., vond het echt sneu allemaal dat er sommige plekken zo nog met vrouwen werd omgegaan.

Toen kwam er een vrouw praten en ze vertelde een verhaal van der zus, die over de straat ging en aangevallen werd door een groepje mannen.... en dan zei ze...' They raped her with the finger' (met haar vingertje in de lucht en met zo'n accent als apu van de kwik-e-mart van de simpsons)
Hoe erg het ook is....heb een uur platgelegen ermee... wat niet wegneemt dat het verhaal echt aan men hart kwam maar die onliner en de manier waarop het gebracht werd nam ff de overhand.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Heb je het zo precies gewogen? :P En van 0,18gram hard gaan, dan heb je wel lekker potent spul :)

OT: Heerlijke Kush met wat home grown ice-o-lator :)

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Amen voor deze wietsoort!!! Het is verkocht onder de naam Bob Marley in de Switch te Venray... Twijfel eraan of het werkelijk Bob is plakkerig van de thc zoals ze zouden zeggen de thc druipt er vanaf. Het brandt perfect de smaak is perfect de geur is extreem. Het is een zeer potent wietje dat zeker heerlijk hier rook ik het voor... Love to get high be high and stay high!!!

Smoken

Bewuste gebruiker
.... 8 dagen geleden..
Jammer, heb er niet meer veel tijd voor, maar vind het ook niet echt erg ofzo.

Of ik nou smoke of niet boeit me niet, maar het principe dat ik gewoon nauwelijks tijd heb voor chillen is gewoon kut... nog anderhalf jaar deze kut studie en dan verenig ik me wel weer met met jointjes en me truffeltjes en de pilletjes ofcourse :mrgreen:

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Nog steeds bob maar om te blowen heb je toch niet veel tijd nodig. Doordeweeks als ik rook dan doe ik daarna gewoon de dingen die ik moet doen. Zelfs voor ik ga fitnissen krachttraining dan rook ik eerst een klein sticky. Ben dan ook niet echt stoned maar gewoon lekker licht in mijn hoofd en heb dan orde in mijn chaos.

SittaMan

Belezen gebruiker
Een lekkere white widow, zeer droog, maar proefde lekker fijn.[*Modknip; Stop met die linkjes plaatsen..* /warned

Smoken

Bewuste gebruiker
mandragora zei:
Smoken zei:
Niet mijn laatste, maar wel mijn lekkerste en bijzonderste joint was:
Een white widdow, bubble en sky polm mix, met wat salvia.
Wow heerlijke en grappige trip.

Doet die salvia tussen je jointje dan wel iets?
Zou het eerder zonde vinden van de salvia...

Jawel, want normaal gezien wordt niet alles lichtblauw toch?
(Diepe hijsen en veel inhouden)

Wat ook grappig was dat ik heel ff een lachkick kreeg van m'n maat zijn hoofd, gewoon zomaar xD En ik schrok tyfeshard van een vriendin van me die naast me zat terwijl ik wist dat ze er zat, rare shit.

Toen we vlak daarna een stukje gingen lopen werd de weg wat rond/tunnelvormig.

Dus zeker niet zonde van de Salvia... Sterker nog ik had na salvia in een puurpijpje te roken (weekje daarvoor) nauwelijks effect..... Tsjah Salvia is en blijft een lastig te doseren en moeilijk in te schatten plantje.

Peace
En fijn weekend

Bovenaan