Mijn laatste jointje was een ...

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Hmm, zeker als het geen pure joint is betwijfel ik of je er daadwerkelijk iets van voelt. Zeker als het gewoon blad is en geen sterk extract.

Je moet het echt in 1 of 2 hijsen binnen krijgen...

Als je bij je joint roken diepe hijsen neemt en lang in gaat houden wordt alles wel lichtblauw ja, CO2 overschot/O2 tekort...

OT: White widow, behoorlijk potenten :stoned:

0-0warior0-0

Experimenterende gebruiker
Isolator, normaal koop ik standaard zachte hasj en laat het harde altijd zitten. Dit keer zei mijn dealer dat het ziek goed spul was. Ik koop altijd mijn hasj bij hem en niet in de shop omdat hij de betere heeft naar mijn mening. Nog nooit zo stoned geweest in lange tijd als vanmiddag. Ga er denk nog maar eens eentje draaien :stoned:

Mijn laatste joint was Jack Herer met een klein vleugje Ice-O-Lator! Ultieme combinatie om hard te gaan!

Heb trouwens goed nieuws voor de cannabis-liefhebbers onder ons, want op 20 april 2013 om 4:20 pm organiseert men een SMOKE-OUT Protest tegen het Nederlandse beleid omtrent coffeeshops (geen gezeur, reguleren die achterdeur). Na het protest is er een FESTIVAL + AFTERPARTY gepland, maar de kaarten hiervoor zijn beperkt. Tijdig reserveren is dus de boodschap!

Modknip: Enthousiasme is leuk, maar vond al die links wat teveel reclame..

Smoken

Bewuste gebruiker
PepTalk zei:
Hmm, zeker als het geen pure joint is betwijfel ik of je er daadwerkelijk iets van voelt. Zeker als het gewoon blad is en geen sterk extract.

Je moet het echt in 1 of 2 hijsen binnen krijgen...

Als je bij je joint roken diepe hijsen neemt en lang in gaat houden wordt alles wel lichtblauw ja, CO2 overschot/O2 tekort...

OT: White widow, behoorlijk potenten :stoned:

Ja, het was wel extract, volgens mij 20x, maar ja ik heb dit toen ervaren, dus weet het ook niet...

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Tja, salvia staat er om bekend zo verschillend in effect te zijn bij verschillende personen. Daarnaast is ook de dosis erg persoons afhankelijk.

OT: Lekkere amnees.

Herbalisme

Bewuste gebruiker
Shotgun joint met 5 "barrels", een joint met Jack Herrer, een joint met NLX, een joint met Sante Maria, een joint met Ak-47 en nog eentje met een zelfgekweekte Big Buddha Cheese :grin:
#HighTimes

Herbalisme

Smoken

Bewuste gebruiker
Ja raar plantje...

OT: White Widdow, afgelopen weekend.
Weer voor het eerst in lange tijd gesmoked, Damn, lekker stoned, na een lange nacht.

Realities

Belezen gebruiker
een biologische haze joint gemixt met een beetje salvia, weet de naam niet, maar wel lekker zacht van smaak, en lekker stoned gevoel....

Salvia ga ik wel niet meer erin doen, was een experiment zeg maar,weinig extra gevoeld van de salvia, maar is natuurlijk veel effectiever
in een pijpje

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Super amnesia.

Meest donkere (gerijpt/bruinig) wiet die ik ooit gerookt heb.
Erg lekker, erg zwaar, erg stoned. :stoned:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Een kweekje via via de shop :)
Maar een van de lekkerste (en voordeligste) haze'jes die ik ooit gehaald heb.

Realities

Belezen gebruiker
PepTalk zei:
Een kweekje via via de shop :)
Maar een van de lekkerste (en voordeligste) haze'jes die ik ooit gehaald heb.

You lucky bastard :P , Amnesia kende ik, Super Amnesia niet, moet wel goed zijn, aangezien Amnesia al zo lekker is

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Is gewoon onzin hoor. Elke keer dat je amnesia gaat halen krijg je toch weer wat anders. Of er nu super, ultra, mega, purple, amazing, triple, driple of weet ik veel wat voor staat.

In de shop waar ik de super amnesia heb gehaald, hebben ze ook nog Super silverhaze gold quality, super amnesia, amnesia excellent en weet ik veel wat.
Over het algemeen gewoon bullshit. Ga niet teveel af op het soortje maar vertrouw je ogen, neus en longen :)

Realities

Belezen gebruiker
PepTalk zei:
Is gewoon onzin hoor. Elke keer dat je amnesia gaat halen krijg je toch weer wat anders. Of er nu super, ultra, mega, purple, amazing, triple, driple of weet ik veel wat voor staat.

In de shop waar ik de super amnesia heb gehaald, hebben ze ook nog Super silverhaze gold quality, super amnesia, amnesia excellent en weet ik veel wat.
Over het algemeen gewoon bullshit. Ga niet teveel af op het soortje maar vertrouw je ogen, neus en longen :)

Ja heb je gelijk in, je moet eerst op basis van je kennis van cannabis met je ogen en neus de wiet bekijken en eraan ruiken, ik ruik ook altijd eerst voor ik koop en kijken ook.

Als het kind maar een naam heeft idd, en ultra of amazing ofzo zal sommige klanten sneller doen kopen zonder eerst te ruiken maybe?

Smoken

Bewuste gebruiker
Ketema hasje.
Na een goeie avond poolen met aardig wat bier.

Daarna nog lekker wat kanna gesnoven en oh wat had ik een lekkere space :stoned:

Dummy

Newbie
Een dik puurtje van een onbekende wietsoort en een onbekende hasj soort. Geen idee wat het was, maar ik leefde enkele uren in een droom!

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Jack Harrer, maar moet zeggen dat het een stuk minder goed smaakt dan normaal. Even tijdje elders halen maar. Slechtte oogst ofzo vermoed ik bij hun.

Zometeen (erg lekkere silver haze) met de buren :sunglasses:

Bovenaan