Mijn laatste jointje was een ...

eeneend

Experimenterende gebruiker
Mijn laatste jointje was een uhmm geloof bubblegum en amnesia. Mijn laatste bong hit was zonet en dat was amnesia :stoned: .

Een goed gevulde Super Pollem joint, inside out uiteraard..
Normaal meer een haze liefhebber alleen daar word ik nogal vaag van dus als je dan nog van alles te doen hebt toch maar een goede hasj roken! :stoned:

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
...start waarbij ik de film constant moest terugspoelen, altijd vergeten wat ik net gezien had.
Of altijd de draad kwijt, dan zie je iets in de film dat je weer projecteerd op je eigen leven waardoor je met je hersens al niet meer bij de film zit :grin: :stoned: :flushed:

contact

Newbie
buiten jointje groene weelde 0,3 gram allemaal heel erg budget gebonden hahahaha

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=zFQu7_aSDTQ[/youtube]

PietB

Newbie
Bob van de Switch in Venray.

Zie veel haze voorbijkomen maar ik ben zelf minder te spreken over de kwaliteit (en prijs) de laatste tijd. Aanraders in Limburg/Nijmegen/Eindhoven??

Silver Haze denk ik, het is al een paar maanden geleden ondertussen. Silver Haze lijkt me raar want ik ging bijna out toen ik hem iets te lang binnen hield :smoke: misschien toch Amnesia.

LLcoolG

Newbie
Te killer voor jullie allemaal als ik zo lees wat jullie aan shag enz erbij gooien,

Puur roken is tha only way

Ganesh spirit van sweet seeds met een betere high dan menig haze onzin

LLcoolG zei:
Te killer voor jullie allemaal als ik zo lees wat jullie aan shag enz erbij gooien,

Puur roken is tha only way

Ganesh spirit van sweet seeds met een betere high dan menig haze onzin

Mee eens vind ik ook veel lekkerder

Taedo.

Newbie
Een heel vies jointje met knipafval, werd me pas verteld na half over me nek te zijn gegaan van de smaak. :kots:

Bovenaan