Mijn laatste jointje was een ...

PePhenkie___//

Experimenterende gebruiker
Re: Mijn laatste joint! was een ...

dat moet een fijne jack herrer joint bij de repelsteeltje leeuwarden weg betere wiet is er niet te halen in de omgeving.

Irie

Belezen gebruiker
....vorige week op een feestje, na 8 maanden gestopt te zijn ... en was fucking GREAT !! Tenminste nog eens echt wat gevoeld, lekker lachen, helemaal opgaan in de muziek, soms zelfs wat draaierig, maar zeker niet onprettig! Stoppen met blowen en echt maar sporadisch een blowtje doen is een aanrader!

kippekont

Net een tripple mixje half opgerookt, was te stoned:P Shag jointje met NLX, Northernlight en Santa Maria :hearteyes: :stoned: wat een lekker jointje was dat :hearteyes:

Amaranth

Bewuste gebruiker
M'n laatste was een honingpolm jointje met Fireleaf shag.

Die avond daarvoor hadden we ook nog wat jointjes gerookt, met als klap op de vuurpijl een mix van véél white widow en véél honingpolm :hearteyes:

Amaranth

Bewuste gebruiker
Hasj joint, deels door de bong. Net m'n meest perfecte joint ooit gedraaid, ongelofelijk trots op :hearteyes: Ga 'm nu oproken :stoned:

Zazuu.

Bewuste gebruiker
eentje met hele lekkere hash, hoefde niet eens te branden, brokkelde zowat vanzelf uitelkaar

met plukje halfzware en een halve peuk, perfect! (binnenstebuiten of course)

Puk

Fireleaf shag + Cilinder hasj <33 heerlijk...

Wacht...er ligt nog een stukje ^^ :stoned:

Amaranth

Bewuste gebruiker
Zelfde als Puk, en daar voor met haar het laatste beetje THC joint die nog over was van gister gerookt.. Lekker :hearteyes:

013TY

Newbie
Omdat ik ben gestopt met roken rook ik alleen nog maar voorgedraaide ( hoef ik geen sigaretten te kopen, dus ook geen verleiding )

Voorgedraaide White Widow van de Grass Company

Amaranth

Bewuste gebruiker
013TY zei:
Omdat ik ben gestopt met roken rook ik alleen nog maar voorgedraaide ( hoef ik geen sigaretten te kopen, dus ook geen verleiding )

Als je alleen maar voorgedraaide koopt ben je niet gestopt, meestal zit in een voorgedraaide nauwelijks wiet en vooral shag.

013TY

Newbie
Amaranth zei:
013TY zei:

Als je alleen maar voorgedraaide koopt ben je niet gestopt, meestal zit in een voorgedraaide nauwelijks wiet en vooral shag.

Ja dat klopt, maar ik ben gestopt met het kopen van pakjes sigaretten en het oproken ervan. De nicotine die ik bij het blowen binnen krijg, who cares

Overheerlijk bluntje met watermeloen smaak, klaptipje erin en met een beetje halfzware vannelle en een grammetje superpolm heerlijk naar de zonsondergang kijken onder het genot van een blikje energy drink :sunglasses:

azgaza

Badass junkie
Jointje van goede blonde marrokaanse hasj en lichte shag, in een goud vloe'tje, niet binnenstebuiten, tipje uit de coffeeshop, vrij dun, maar smaakt heerlijk.

Bovenaan