Mijn laatste jointje was een ...

Dikkop

Belezen gebruiker
0.7 gram lemon haze met beetje drum lichte shag..

:hearteyes:
lemon haze lekkerste wiet ooit.. ofja..
vind ik dan..

blu

Bewuste gebruiker
Tripstruck zei:
een joint van een halve gram op mijn 16e verjaardag een paar dagen geleden in het reuzenrad van walibi world :stoned: :grin:

Stoer.

OT: Lekkere binnenstebuiten gedraaide joint met ongeveer 0.4 gram Santa Maria en een halve Lucky Strike.

Lekker slapen nu :stoned:

Frank123

Wijs gebruiker
Net hier de hand kunnen leggen op 'bio-weed' :tongueout: ( ja, was pas half uurtje terug van vakantie) . Is zonder chemicalien. Is ook met natuurlijke voedingstoffen gevoed. Met het handje geknipt e.d.

ik weet niet wat ik er van moet vinden , hij klapt niet , maar hangt er wel . . .

( is btw. wel een goedkopere wiet hier 4,50 de gram)

Irie

Belezen gebruiker
lekkere nepal ... helaas weer dagelijks aan het roken (na 8 maanden gestopt te zijn, terug herbegonnen in mijn verlof, want het was toch 'vakantie' zeker ... en nu dus weer dagelijks hooked)
Maar na de zomer (en dus ook de festivalletjes, en de free open air parties, en de relaxe bbq's) terug een winterstop van minimum 6 maanden! Heb er 15 jaar dagelijks aan vastgehangen, en wil niet weer die kant op gaan ...

jimi

Belezen gebruiker
door mijn vriendje gedraaide binnestebuiten chemische skunk met een l&m sigaret, gerookt in zijn portiek voordat we gingen slapen maar eerst een fijn liefdevol sekspartijtje

Seatbelt

Belezen gebruiker
30 CM bigstick
Met ong. 4,5 grammetjes Northern Light uit Zwolle erin, godverdomme we lopen dr nu al een half uur aan te sucekn en we zijn nog lang niet bij de tip :wink:

Seatbelt

Belezen gebruiker
Smoking Master
Inside Out
Silverhaze 0.3 gram (vies harde wiet :mrgreen: )
Goldprince (Peuken van de Lidl :P )
:wave:

wilzon

Newbie
lucky strike peuk met mix wiet van een shop, smaakte goed! shag was op, anders gebruik in javaanse 3/4 smaakt net wat beter :stoned:

langeman

Bewuste gebruiker
Lekker gemixed blowtje van verschillende soorten biowiet (NLX, kierewiet, PP). Gedraaid me Drum halfzwaar en een hele goude smoking en met een jaja-tipie die ik eigenlijk ne iets te dik van papier vind.

brutus420

Experimenterende gebruiker
kukuxumusu....

slimmetje met een beetje zware shag en een mix van ongeveer 0.4 gram sneeuwitje en purpleskunk :stoned:

Bovenaan