Mijn laatste jointje was een ...

KoxBox

Badass junkie
Oom Klaas zei:
Die maak ik altijd tegelijk, heb je een truukje voor.
Dan pak je je joint vast als je die hebt gedraaid en dan draai je die 180 graden om z'n as, slim he!
Ik hoop echt in de grond van mijn hart dat je nu even sarcastisch bezig bent als mij.

KoxBox

Badass junkie
Oom Klaas zei:
Gelukkig dan maar, ik ben niet zo sociaal gestoord hoor :P
Ik heb al dergelijke situaties meegemaakt op dit forum die niet zo positief zijn uitgedraaid.
Vandaar dat ik mij zorgen begon te maken dat jij een van hen was!

Arthur King

Wijs gebruiker
KoxBox zei:
Oom Klaas zei:
Gelukkig dan maar, ik ben niet zo sociaal gestoord hoor :P
Ik heb al dergelijke situaties meegemaakt op dit forum die niet zo positief zijn uitgedraaid.
Vandaar dat ik mij zorgen begon te maken dat jij een van hen was!
Sarcasme kan soms niet geheel overkomen, als je de sarcastische persoon niet aankijkt. :)
Hierdoor begrijp ik de mensen soms ook verkeerd. :wink:

Oom Klaas

Badass junkie
Smileys zijn uitgevonden in eerste instantie om sarcasme op fora duidelijk uit te kunnen drukken, wat waren die mensen dom dat ze zulke hulpmiddelen nodig hadden eigenlijk.

KoxBox

Badass junkie
Oom Klaas zei:
Smileys zijn uitgevonden in eerste instantie om sarcasme op fora duidelijk uit te kunnen drukken, wat waren die mensen dom dat ze zulke hulpmiddelen nodig hadden eigenlijk.
Als je dat maar weet. :wink:

Beanhead

Badass junkie
Een mélange

White widow & primero.

Zozo, ik denk dat ik morgen maar white widow en primero ga halen want dat jointje smaakte me toch wel heel goed :)

Beanhead

Badass junkie
Ja ik rook eigenlijk echt enorm weinig hash. Terwijl dat het kwijl me soms in de mond komt omdat ik het zo lekker vind smaken eigenlijk :tearsofjoy:

bosvos

Belezen gebruiker
ik heb onlangs het Stoner's cookbook besteld en ik kreeg daar 2 zakjes legale kruiden bij: Dust (orange) en Magic Dragon (mint).

nu ben ik aan de magic dragon bezig. En ik moet zeggen... ik word er best high van. Het lijkt me een beetje een grens te hebben, er zat zo'n 5 gram in en normaal kan ik met 5 gram wiet vreselijk stoned worden. Maar met deze 5 gram raak ik nét high genoeg. Ik ben high en niet sloom.

Heb eens naar de prijs gekeken: 12$ voor 2 of 3 gram denk ik.
Blijft al ongeveer in de prijsklasse van wiet. én het komt in smaakjes :grin: (en volgens de verpakking zonder negatieve effecten en kater)

Dit ga ik nog eens bestellen voor de fun, zo eens voor met de vrienden ofzo :grin:

Zalmpy

Belezen gebruiker
Polm. en ongelovelijk genoe een van de lekkerste jointjes die ik ooit gerookt heb! had een dunne Joint met veel Polm en zware shag gerookt. smaakte echt naar caramel ofzo! :hearteyes:

Doctor P

Newbie
Mijn laatste jointje was een ...

SIlver Pearl en Amnesia Haze gemixt en in een joint gedraaid. Zat echt überrelaxt op de bank NL-Kameroen te kijken :P

Ga ik vaker doen die mix :grin:

iSmokex

Bewuste gebruiker
Gister avond/nacht buiten met wat vrienden (al deden die niet meer mee, die hadden naar hun mening wel genoeg gehad haha :-P ). Voor het slapen gaan zelfs niet geblowt, was in bed gaan liggen want had buikpijn maar was zo in slaap gevallen :grin:

Maargoed, was dus een wietjointje(Gruis :openmouth: ) met een klein beetje Kent tabak.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
KAKKEN zei:
KEB DE BESTE WIET VAN DE WERELD

Dat geloof ik wel ja,

It makes you quite psychotic :rolleyes:

Kerel, geef het toch op. Iedereen gelooft nu wel dat je de stoere man in town bent..
EN ECHT, IN CAPS BLIJVEN PRATEN HELPT NIET OM SERIEUZER GENOMEN TE WORDEN!!

Bovenaan