Mijn laatste jointje was een ...

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
:tearsofjoy: Ik geloof het.

Maar ik ben een doorzetter en heb vertrouwen in mensen:)
Never give up the faith!

henkdevries

Belezen gebruiker
Mijn laatste jointje was een nog al groot 'jointje'.
niet om stoer te doen maar het is gewoon leuk om een keer met je vrienden een reuze joint te roken.

we deden er met 8 man bijna een uur over we hebben constant door gegeven. Er zat zon half pakje peuken in en ik weet niet precies hoeveel maar er zat northenlight, silver haze, polm en jackherrer in!
Foto: http://i47.tinypic.com/a1le79.jpg

Oom Klaas

Badass junkie
Jammer van het halve pakje peuken, voor de rest ziet het er wel erg goed uit :grin:
Ik draai maar lekker gewoon, net zo lekker

Dreuge

Badass junkie
ziet er lekker uit :grin: alleen hij is toch ook weer niet zo groot dat er een half pakje peuken in kan en dat hij een uur mee gaat? hoeveel vloei heb je gebruikt?

henkdevries

Belezen gebruiker
ow ja sorry wij speelde vals we hadden een koon(of coon) gekocht.
half pakje peuken is inderdaad wat overdreven maar gewoon flink wat peuken iig. :)

Oom Klaas

Badass junkie
cone :P

Maar voor zo'n grote joint is 't wel handig, wij hebben een keer gehad dat we met z'n 2en moesten draaien en dat ging niet zo vloeiend :grin:

bosvos

Belezen gebruiker
eentje die vrij goed gevuld was, bijna puur, geen idee welke soort, gerold op Werchter ('s morgens rolde ik gewoon een hele hoop) en dit was eentje die niet opgerookt was.

maar damn zeg, zo'n pure joint in de waterpijp steken werkt toch beter dan telkens zo'n hoopje wiet erin te proppen :grin:

en nu kan m'n joint gewoon telkens opzij leggen voor de dag erna :grin:

Pravim

Newbie
Super polm tot poeder gestampt, binnestebuiten met net genoeg tabak om hem te laten branden.
En nu issie op, lekker :smoke:

Biertje

Bewuste gebruiker
binnenstebuite snaakie met sjek en wiet van de thuisdealer... heerluk :stoned:

deze is beter dan wat veel shops hier laatste tijd leveren, en meer.

dain

Bewuste gebruiker
Melange Binnestebuiten jointje met Afghaan en Jack Herrier (ja, herrier, het is een variant)

Beanhead

Badass junkie
Zoveel verschillende soortjes gehad laatste tijd :hearteyes:

Een paar heerlijke hashpeuken/jointjes vandaag; zwarte afghaan. Zou nog wel eens special willen ook, en maroc die effectief uit marokko is meegenomen. :) of royal nepal...

Misschien had koxbox toch gelijk toen ie hashofiel zei.

En dat is echt nog maar pakweg een maand ofzo aan de gang dat ik een voorliefde voor hash heb :hearteyes:

KoxBox

Badass junkie
Beanhead zei:
Bijleg please

Melangeke, oke :hearteyes:
Haha, ik heb zelf ook nog een klein blokje hasj liggen. :P

Wij noemden dat altijd een SV'tje een "samenleggende venootschap" dus. Nuja, een melange is een melange.

Maar als we niet zoveel wiet meer hadden legden we ieder wat bij om een dikke joint te kunnen rollen. :grin:

Bovenaan