Mijn laatste jointje was een ...

Beanhead

Badass junkie
pascal828 zei:
Hasje van zeer goede kwaliteit, ben de naam vergeten.
Was iets van 7 weken geleden met Beanhead.

Nepal Royale

Die vergeet ik niet zo snel. Lekker echt lekker.

Laatste jointje was een buitengekweekt wietje zonder naam, niet veel speciaals aan, smaak ook niet bijzonder maar vond de high zeer zeker aangenaam.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Uhm geen idee welke wiet het was/is maar het was goed joint ging weer een hele middag of langer mee :wink: Wat ze zeggen in de shop is lang niet altijd echt wat ze zeggen weet ik uit ervaring , maar dat is niets nieuws denk ik voor de mensen :P

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Een powerplant joint die ik nu in de brand zet. Heb het zelf geplukt/zien groeien dus weet wat het is :stoned:

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
een vierloop zoals we dat hier noemen

4 blaadjes, 3 of 4 filtertipjes. Een joint even lang als m'n hand en even dik als m'n duim. Als je eraan trekt kan je niet normaal trekken en moet je het met je longen doen.
Dik in orde

W.F.L.

Badass junkie
NY Diesel :hearteyes: Is nu op, maar gelukkig heeft iemand nieuwe gehaald voor mij in NL.. Ik heb fijne vrienden :grin:

waaza0

Experimenterende gebruiker
secret joint echt een half uur geleden , lege filter huls , filter eruitgehaald vervangen emt tip en gewsoon met zo een peuken schieter gevuld met wiet , long flu was op :P

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
waaza0 zei:
secret joint echt een half uur geleden , lege filter huls , filter eruitgehaald vervangen emt tip en gewsoon met zo een peuken schieter gevuld met wiet , long flu was op :P

Werkt ook gewoon met filter hoor:)
Hoef je niet te kutten met ( extreem dikke) tip enzo.

Bovenaan