• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Mijn microdose Journey

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
Voorafgaand: dit report is mijn 2e dosis geweest van de aankomende weken. De eerste is in een ander apart topic geplaatst: "+/-12,5microgram 1p-lsd microdose - het extra laagje op het nuchter zijn"

Ik ben nog erg zoekende naar mijn sweetspot. Des te verder ik in de microdose dagen/momenten kom (ik volg: dag 1 microdose, dag 2 en dag 3 niks, dag 4 weer een dosis en dan 5 en 6 weer niks. Etc etc) zullen de reports ook veel beknopter worden. Het is nu nog erg nieuw en ik ben zoekende of het iets voor mij is. Ik sta er openminded in en de eerste ervaring was iig erg goed. Dit topic zal ik elke 3 of 4 dagen een klein reportje posten met hoe de voortgang gaat.

Ik vind t handig om op papier te zetten hoe deze "microdose journey" zich laat verlopen. Voor mijzelf maar hopelijk vinden anderen het ook informatief om te lezen. Aankomende maanden zie ik geen mogelijkheid om mijn interesse naar 1p-lsd op hoge volwaardige tripdosissen te testen. Mijn laatste trip was 200 maar ik denk dat ik voor de 275 ga volgende keer. Dat moet ik goed plannen en die momenten dat ik zo'n hoge dosis kan proberen, zijn zeer schaars. Echter blijft mijn interesse in psychedelica zo ontzettend hoog. Vandaar dat ik wil kijken hoe microdosing bevalt. Ik merk dat ik hierdoor ook minder vaak cravings heb naar bepaalde uppers, ketamine of blowen aangezien ik zo nuchter mogelijk wil zien wat lage dosissen 1p-lsd op mijn mentale gesteldheid, gedrag en stemming doen. Een goeie stok achter de deur dus.

Ik ben al vanaf jongs af aan geobsedeerd door psychedelica. Mijn allereerste keren drugs waren ook al toen ik 15 of 16 was met 2cb en truffels. Waarbij het overgrote deel van experimenterende gebruikers vaak toch van een drankje en/of jointje overgaat naar een XTC pilletje. Hierdoor zag ik al snel dat er veel meer mogelijk is te ervaren dan de wereld die 99% van de mensen ziet. Verder lees ik hier en daar wat over hoe vooral truffels of paddos ingezet worden in therapie. Vaak zijn mensen na 1 sessie verholpen aan hun trauma's of verslaving. Dat zegt voor mij genoeg dat psychedelica niet zomaar "drugs" zijn. T zijn stoffen die de sleutelrol hebben mensen dingen te laten ervaren, emoties te herprogrammeren of de vragen te beantwoorden waar ze al zo lang naar opzoek waren.

10:28
+/-20microgram ingenomen op lege maag

11:00
2 stukjes blotterpapier doorgeslikt

13:05
Op dit moment staat op de track: Young Lust - Pink Floyd. Ik word er echt flink in meegezogen. Een te hoge dosis blijkt al.

13:20
Ik ben duidelijk onder invloed maar wel redelijk licht. Het is niet een hele chille verstandshouding. Het klopt zegmaar niet 100% in mijn hoofd. De bodyhigh (het wat vage gevoel in mijn lichaam en het zweverige gevoel in mijn hoofd) is veel meer aanwezig dan afgelopen keer. Ik heb zeer lichte visuals als ik wat seconden blijf staren naar een punt. Ik merkte al een uur / anderhalfuur geleden toen de effecten opkwamen dat ik duidelijk geen "microdose" te pakken had maar een lichte tripdosis. Nou ben ik vandaag gewoon vrij en heb ik niks op de planning staan dus ik kom er goed mee weg. Ik geniet er bytheway gewoon wel van. Het zijn geen onplezierige effecten want de psytrance laat me echt even in m'n hoofd op reis gaan. Maar dit is totaal niet waar ik naar opzoek was in de effecten die ik met microdosing wil bereiken. Ik merkte al zo'n anderhalfuur geleden toen ik beneden was, dat ik mijn hoofd niet helemaal bij t gesprek tussen mij en m'n moeder kon houden. Wat dagdromerig voelde t aan. Nou had ik beter eerst wat kunnen eten aangezien ik nu alsnog geen goeie bassline heb. Vorige keer 12.5microgram op maaginhoud en nu 20 zonder maaginhoud. Maargoed ik denk dus dat tussen 12.5 en 15microgram mijn sweetspot zal zijn.

14:01
Vanwege deze lichte tripdosis ervaar ik muziek wel echt anders dan 3 dagen geleden op de 12.5 microdosis. Het gaat nu al veel meer richting: je mee laten voeren op de melodie, in plaats van de muziek horen met wat extra details en laagjes in de muziek. "Ventura highway - America, George martin". Normaal al vreselijk goed maar nu hoor ik elke individuele gitaarsnaar, elke losse basnoot, het drumstel. Ik hoor het geheel en ik hoor het los van elkaar. Alleen al bij de intro net kreeg ik oprecht kippenvel. Nou heb ik ook wel 2 mooie grote vloerstaande speakers die van 26.000hertz tot 36hertz gaan. Dus er ontbreekt zowat geen detail aan hoe ik het hoor vergeleken met hoe het in de studio is opgenomen. Het is hierin het verschil van horen of ervaren.

14:18
Ik heb mijn ogen vaak gewoon dicht en ik zit alleen maar onderuitgezakt op mijn bank sinds ik weer boven ben muziek te luisteren.
1 omdat ik door deze iets te hoge dosis nu best wel zware benen heb en lichamelijk me er extreem toe moet zetten om iets te gaan doen. De bodyhigh is niet heel nice.
En 2 omdat ik sinds zeer lange tijd weer in mijn moedershuis aan de psychedelica zit. Hier heb ik een mooie setup staan. Kamer helemaal geluidsdempend gemaakt. Omgetoverd tot de perfecte mancave. Afgelopen paar keren psychedelica is t altijd bij mijn vader thuis geweest. Ik zit nu dan ook voor mijn speakers weg te dromen. Beter dan wireless oordopjes aangezien je t hoort in plaats van dat de muziek "in je hoofd zit". Ik weet natuurlijk altijd wel dat ik mooie speakers heb staan maar ik waardeer nooit echt 100% wat voor prachtig gedetailleerd geluid eruit komt. Helemaal met akoestische muziek net zoals nu "lions - dire straits". Voornamelijk van minuut: 03:50. Magische gitaartonen die je mee op reis nemen. Het drumstel wat zo crisp is in de highats. De baslijn die je lekker laat grooven. Moraal van het verhaal is: ik moet bepaalde dingen meer gaan waarderen. Ik heb er hard voor gewerkt en gespaard om al m'n apparatuur hier op m'n kamer te krijgen om een mancave te creëeren. Echter voelde t vanochtend toen ik t allemaal aanzette maar: gewoon. Ik had er geen emotie bij. Echter nu ik erover nadenk wat ik voor me heb staan ben ik er toch wel heel blij mee.

14:53
Time flies when youre having fun. Muziek lijkt oneindig te duren maar uiteindelijk gaat de tijd vreselijk snel. Tijdsbesef is dus duidelijk ook al aangetast op lagere dosis. Ik heb echt net aan een threshhold te pakken dat ik dus ga trippen of een microdose ervaring heb.

15:15
Terwijl ik net met dichte ogen op de synthesizer van: Light or night - The holydrug couple, helemaal in mijn koppie ging, deed ik mijn ogen open en was de vloerbedekking redelijk aan t golven. 1 van de zwaarste visuals die ik vandaag had gehad. Na een seconde of 5-10 werd t weer rustiger maar ik schrok er ff van aangezien ik ineens "heftige" visuals had. Het glas limonade die ik had meegenomen naar boven nam ik net de laatste slok van. Het smaakte toch wel veel intenser als dat ik normaal gewend ben. Ik heb het nooit zo van t eten als ik aan het trippen ben. Vaak weinig trek. Drinken daarentegen doe ik vaak te veel. Ik heb me wel al laten testen op diabetes aangezien het in de familie voorkomt maar gelukkig heb ik t niet.

17:35
Ver in de afterglow. Voel me zo goed als normaal. Vandaag dus iets te veel genomen. Hier moet je wel echt voorzichtig mee zijn als je gaat microdosen en helemaal als je die dag dingen moet doen waar je wel gewoon met je verstand bij moet zitten. Een paar microgram te veel en je voelt dat de effecten te erg naar de voorgrond komen.
Over 4 dagen heb ik een verjaardagsfeestje en ik wil kijken hoe ik hier reageer op een kleine dosis lsd. Een kleine test zogezegd. Verjaardagen zijn echt wel een dingetje bij me. Een soort standaard angst omdat ik moet socializen en het gesprek gaande moet houden. Ik maak me vaak echt al de dag of dagen ervoor hier zorgen om hoe die aankomende verjaardag zal lopen. Het is vaak alleen bij binnenkomst en daarna gaat t over t algemeen wel beter al. Er zullen wel enige biertjes gedronken worden later op de dag dus daarin ook een test om te kijken hoe ik reageer op de combi. Zelf denk ik dat het geen negatieve effecten teweeg zal brengen. Half 5 moet ik er zijn dus ik ga het zo 13:00 nemen dat ik de piek net iets voor half 5 heb en dus binnenkom dat ik net in de piek zit. Ik ga voor 12.5microgram. Kijken of het me net even dat extra duwtje in de rug kan geven van positieve energie, open houding hebben. Deze dag zal ik rond de tijd van 16:30 veel minder op papier kunnen zetten.

Beezzz

Experimenterende gebruiker
Leuk om je ervaringen te lezen!

Ik ben van reguliere medicatie afgestapt en microdoseer nu al op en af een jaartje ongeveer, 1P-lsd. Mijn schema is iets anders: dag 1 microdosis, dag 2 niet, dag 3 microdosis enz. Dit nav diverse onderzoeken mbt ADHD. Voor mij werkt het perfect. Mijn sweetspot zit op 15 ug. Door ervaring geleerd dat 20 ug te hoog is voor mij, duidelijke bodyload, net niet gevoel, ik zit er dan niet lekker in, gewoon vervelend vind ik het dan.
Wat mij opviel is dat je aangeeft voor de verjaardag vlak van te voren een microdosis te willen nemen. Werkt het bij jou dan al zo snel uit? Ik neem het altijd direct in de ochtend op een nuchtere maag en merk tot zeker de volgende dag nog positieve effecten. Merk jij die werking niet?

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
Wat mij opviel is dat je aangeeft voor de verjaardag vlak van te voren een microdosis te willen nemen. Werkt het bij jou dan al zo snel uit? Ik neem het altijd direct in de ochtend op een nuchtere maag en merk tot zeker de volgende dag nog positieve effecten. Merk jij die werking niet?
Fijn om te horen dat het jou van je medicatie af heeft kunnen halen. Ik ben zelf best wel tegen op mensen altijd maar medicatie te geven om rustig te worden. Zo raken mensen in mijn mening "verslaafd" aan het zich normaal voelen. Dat wanneer ze bijvoorbeeld geen methylfenidaat of dexamfetamine hebben, ze dan gek worden omdat ze zich weer normaal willen voelen.

Lsd maar ook truffels en 2cb werken best wel snel uit bij mij over t algemeen. Nou moet ik zeggen dat ik nog moeilijk kan zeggen of de lsd echt wat toevoegt aangezien het namelijk subtiele effecten zijn die op de achtergrond aanwezig zijn. Tegelijk wil ik er ook niet te veel op gaan proberen te letten en het gewoon te gaan integreren in mijn dagelijks leven. Ik voel me wel op bepaalde momenten vandaag iets vrolijker nadat ik gister dus de 2e keer een kleine dosis lsd had genomen. Dat had ik zondag ook (zaterdag de eerste dosis genomen). Op de dag zelf voelde ik me zaterdag heerlijk vrolijk en energiek, maar tegelijkertijd ook gewoon capabel om de dagelijkse dingen te kunnen doen. Dat had ik gister wat minder. T was meer trippen in plaats van dat ik nuchter met wat extra euforie en energie de dag door ging.

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
Nu net t afgelopen halfuur merk ik wel echt een verschil hoor. Ik ben ff naar de bakker gelopen, zonnetje staat lekker te schijnen en er hangt een rustige sfeer in m'n dorp. Ik was gewoon blij! Happy een beetje aan t neuriën. Dat is echt zeldzaam de laatste tijd geweest. Verder nog 2 bekenden tegengekomen en daar even een praatje meegemaakt. Het voelde allemaal natuurlijk en goed aan. De microdoses werpen hun vruchten af!

Beezzz

Nou moet ik zeggen dat ik nog moeilijk kan zeggen of de lsd echt wat toevoegt aangezien het namelijk subtiele effecten zijn die op de achtergrond aanwezig zijn
Voor mij is microdoseren juist het ervaren van subtiele effecten die op de achtergrond aanwezig zijn 😊
Het geeft rust in mijn altijd doorgaande gedachten stroom en ik kan mij beter focussen op leven in het Nu.
Maar dit komt niet alleen tot stand door microdoseren. Hier zit ook een heel pad aan vast van zelfreflectie, mijn lichaam en geest proberen te begrijpen, onderzoeken doen en studeren. De reguliere medicatie achterwege laten en vervangen door de microdosering van 1P-LSD heeft mij hier erg in geholpen.
Misschien heb ik erover heen gelezen (lange tekst en iets met ADHD 😅) maar wat is jouw reden geweest om de weg van microdoseren te gaan volgen?

Beezzz

Ik doseer trouwens niet vloeibaar, maar neem een blotter onder de tong. Ik ben gestart met vloeibare kant en klare 1P-LSD en heb het ook een tijdje zelf gemaakt. Uit nieuwsgierigheid heb ik een keer de blotter onder de tong gelegd en ik vond deze werking beter, prettiger. Dit kan natuurlijk per persoon verschillen!

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
maar wat is jouw reden geweest om de weg van microdoseren te gaan volgen?
Ik struggle echt al zeer lange tijd met nogal somber zijn voor geen reden, gesprekken voeren en die gaande houden (ik noem t zelf praatangst). Die praatangst klinkt voor de meeste mensen als iets vaags. T verschilt van dag tot dag maar sommige dagen krijg ik intern paniek en word ik extreem paranoia. Dus mijn reden zijn: net even dat duwtje in de rug hebben voor wat makkelijker gesprekken te kunnen voeren, en gewoon algeheel een wat betere stemming te hebben.

Verder merk ik wel echt heel erg dat het mijn enorme trek naar dagelijks ketamine gebruiken eigenlijk weg drukt. Ik heb voor t laatst keta ongeveer anderhalve week geleden gebruikt. Ik was eigenlijk ten einde raad met weer dat ik helemaal terugwas gevallen in mijn oude patroon van de ketamine en tegelijkertijd erg benieuwd hoe microdosen zou bevallen. Ik had 4 oktober een feestje en heb die avond extreem veel gedronken, en veel coke 2mmc en afgetopt met wat keta. Sindsdien direct de dag daarna volop aan de ketamine gezeten en ben ik weer op hele duistere plekken geweest met mn gedachten. Totdus anderhalve week geleden dat ik weer abrupt gestopt was met alles. Die 4-5 dagen daarna was t echt strijden met de continue cravings ernaar. Sinds afgelopen zaterdag (mijn eerste microdosis) heb ik in de gehele tijd tot nu maar enkele keren aan de keta gedacht. Dus wat mij betreft een groot pluspunt.

De energie, dat kleine extra tikje euforie, en dan dus ook het wegdrukken van sterke cravings zegt voor mij genoeg dat ik me hier aankomende weken wel mee ga vermaken. Ook het feit dat ik dus 2 dagen geleden mijn laatste dosis had en vandaag toch erg happy was. Mocht ik toch uiteindelijk denken ik heb t wel gezien dan laat ik dat ook weten maar ik denk dat ik t voorlopig aankomende weken nog erg wil gaan testen.
Tot nu toe bevalt t wel maar t zou ook een deel placebo kunnen zijn. Maar vandaag was wel opmerkelijk hoe vrolijk ik was tijdens t rondje wandelen door mn dorp heen. Dus dat is wel echt duidelijk de na effecten van die dosis van eergisteren.

Heel interessant om je journey te lezen @ReggaeBlaster !
Ik had pas een topic geopend over microdoseren met 4-ho-met omdat een vendor adverteerde met pellets daarvoor. Maar als ik dit allemaal zo lees hier klinkt met 1P-LSD toch aantrekkelijker.
Ook erg fijn dat je trek naar ketamine nu een stuk minder is!

Ik zit al een paar weken in een depressie (ook door de huisarts vastgesteld) en ik ben nou 1.5 week gestopt met blowen.
Ik slik wel al jarenlang antidepressiva en nu extra Diazepam. Maar vandaar ook mijn interesse in microdoseren momenteel. Dus ik volg jouw journey graag om te kijken hoe het jouw bevalt.

Deadwing

Wijs gebruiker
Ik zit al een paar weken in een depressie (ook door de huisarts vastgesteld) en ik ben nou 1.5 week gestopt met blowen.
Ik slik wel al jarenlang antidepressiva en nu extra Diazepam. Maar vandaar ook mijn interesse in microdoseren momenteel. Dus ik volg jouw journey graag om te kijken hoe het jouw bevalt.
Wat vervelend voor je dat je in een depressie zit

Het is te hopen dat je iets zal hebben aan Microdoseren. Ik heb er zelf niet zoveel aan gehad moet ik zeggen. Maar hopelijk werkt het wel voor jou. Zou mooi zijn als je daardoor geen antidepressiva en Diazepam hoeft te nemen maar dat zal wel wishful thinking zijn..

Sterkte met alles!

Deadwing

Wijs gebruiker
Ik struggle echt al zeer lange tijd met nogal somber zijn voor geen reden, gesprekken voeren en die gaande houden (ik noem t zelf praatangst). Die praatangst klinkt voor de meeste mensen als iets vaags. T verschilt van dag tot dag maar sommige dagen krijg ik intern paniek en word ik extreem paranoia. Dus mijn reden zijn: net even dat duwtje in de rug hebben voor wat makkelijker gesprekken te kunnen voeren, en gewoon algeheel een wat betere stemming te hebben.

Verder merk ik wel echt heel erg dat het mijn enorme trek naar dagelijks ketamine gebruiken eigenlijk weg drukt. Ik heb voor t laatst keta ongeveer anderhalve week geleden gebruikt. Ik was eigenlijk ten einde raad met weer dat ik helemaal terugwas gevallen in mijn oude patroon van de ketamine en tegelijkertijd erg benieuwd hoe microdosen zou bevallen. Ik had 4 oktober een feestje en heb die avond extreem veel gedronken, en veel coke 2mmc en afgetopt met wat keta. Sindsdien direct de dag daarna volop aan de ketamine gezeten en ben ik weer op hele duistere plekken geweest met mn gedachten. Totdus anderhalve week geleden dat ik weer abrupt gestopt was met alles. Die 4-5 dagen daarna was t echt strijden met de continue cravings ernaar. Sinds afgelopen zaterdag (mijn eerste microdosis) heb ik in de gehele tijd tot nu maar enkele keren aan de keta gedacht. Dus wat mij betreft een groot pluspunt.

De energie, dat kleine extra tikje euforie, en dan dus ook het wegdrukken van sterke cravings zegt voor mij genoeg dat ik me hier aankomende weken wel mee ga vermaken. Ook het feit dat ik dus 2 dagen geleden mijn laatste dosis had en vandaag toch erg happy was. Mocht ik toch uiteindelijk denken ik heb t wel gezien dan laat ik dat ook weten maar ik denk dat ik t voorlopig aankomende weken nog erg wil gaan testen.
Tot nu toe bevalt t wel maar t zou ook een deel placebo kunnen zijn. Maar vandaag was wel opmerkelijk hoe vrolijk ik was tijdens t rondje wandelen door mn dorp heen. Dus dat is wel echt duidelijk de na effecten van die dosis van eergisteren.
Erg interessant om te lezen ReggaeBlaster.
Goed ook om te lezen dat Microdosing voor jou wel lijkt te werken. Ik heb er niet heel veel aan gehad.

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
Ik had pas een topic geopend over microdoseren met 4-ho-met omdat een vendor adverteerde met pellets daarvoor. Maar als ik dit allemaal zo lees hier klinkt met 1P-LSD toch aantrekkelijker.
Ook erg fijn dat je trek naar ketamine nu een stuk minder is!
Ik had die ook al voorbij zien komen bij dezelfde vendor. Echter vind ik microdoseren spannend met een middel dat ik nog nooit gebruikt heb.
Naar om te horen dat t mentaal alles behalve goed gaat. Wel trots dat je gestopt bent met blowen. Blowen is echt heel moeilijk om daar mee te stoppen omdat t echt een groot onderdeel vaak wordt van mensen hun leven die echt al jaren joints wegroken.

Ik had die ook al voorbij zien komen bij dezelfde vendor. Echter vind ik microdoseren spannend met een middel dat ik nog nooit gebruikt heb.

Naar om te horen dat t mentaal alles behalve goed gaat. Wel trots dat je gestopt bent met blowen. Blowen is echt heel moeilijk om daar mee te stoppen omdat t echt een groot onderdeel vaak wordt van mensen hun leven die echt al jaren joints wegroken.

Dankjewel en ja ik deed het pas een paar maanden maar het scheelde dat ik al heel snel in de gaten had dat ik er ook beter zo snel mogelijk weer mee kon stoppen daarom en niet pas na jaren 🙈
Maar vandaag 2 weken gestopt dus💪

En ja ik heb dus geen ervaring met 1P-LSD verder, maar qua psychedelisch effect heeft dat meer voordelen denk ik dan 4-ho-met.

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
Dankjewel en ja ik deed het pas een paar maanden maar het scheelde dat ik al heel snel in de gaten had dat ik er ook beter zo snel mogelijk weer mee kon stoppen daarom en niet pas na jaren 🙈
Maar vandaag 2 weken gestopt dus💪

En ja ik heb dus geen ervaring met 1P-LSD verder, maar qua psychedelisch effect heeft dat meer voordelen denk ik dan 4-ho-met.
Ik denk dat truffels paddos en 4-ho-met microdosen beter zijn als je thuis bent en niks hoeft te doen. 1p-lsd is meer geschikt als je nog dingen te doen hebt die dag. Vanwege de wat energiekere werking ipv down to earth gevoel van die 3 anderen stoffen.

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
Vandaag (zaterdag 8 november) de 3e microdose dag. Verjaardagsfeest gepland staan vandaag. We gaan zien wat de dag brengt.

11:45
wakker geworden. Wel een kleine wietkater.
Gister bij een goeie maat van me gezeten. Was erg gezellig. Uiteindelijk toch de eerste joint gaan rollen en 2.5 joint gerookt. Die laatste helft gwn weggegooid. Ik draai ze vrij dun dus t was net wat minder dan een halve gram amnesia haze wat ik gerookt had.

12:36
Ga nu een grote maaltijd eten voor een goeie bodem. Zelfgemaakte Egg fried rice met 100gram ongekookte basmati rijst, 5 eieren erdoorheen en een blik kidneybonen. Verder had ik net al een wrap opgegrild en die zo op lopen smikkelen.

15:19
Net +/-12.5milligram ingenomen.

21:13
In de bus nu. Onderweg naar 2 vrienden want we gaan zo risken. Kom net van t feestje af. Gemixte gevoelens over de "subtiele" effecten. Ik heb echt wel redelijk wat gedronken. M'n oom had een biertap gehuurd. Dus onbeperkt bier tappen. Dit is een gevaarlijke aangezien je ff snel een biertje tapt ipv helemaal een nieuw flesje moet pakken en opent. Ik ben me er dan meer bewust van dat ik een nieuw biertje open. Tappen gaat zo sneaky voor mezelf. Ff biertje snel tappen. T waren ook nog is kleinere glazen. Ahjoh nog ff 1 kleine. Ondertussen nu ik gok 12-13 bier verder maar kan ook wel 15 zijn. Ik ben flink aangeschoten en voel m zitten. Maar niet extreem dronken gelukkig. Wat ik trouwens wel opmerkelijk vind want dit aantal bier kickt normaal altijd veel harder in. T waren dan wel kleine glazen maar die staan dan gelijk aan 9-10 normale glazen. Vanavond wordt er wel gedronken bij t risk. Dus we zijn nu bier uitzoeken in de supermarkt. Ik merk dat ik wel echt ff iets anders aangeschoten ben als normaal (vergeleken met als ik alleen alcohol heb gedronken). Iets meer zweverig en een warme roes. Het gevoel als je een beetje stoned bent of t gevoel wat ketamine mij geeft samen met het welbekende dronken gevoel. Maar dat merkte ik al op toen ik na de eerste paar biertjes de alcohol rustig begon te voelen.

02:30
Bij t risken zelf nog 2 desperados en 4 halve liters heineken gedronken + 2 jointjes. Echt wel flink veel wat betreft de alcohol maar toch voelde ik m vele malen minder zitten dan als ik dit normaal zou drinken. Heel opmerkelijk. Ben een man, weeg 78 kilo en 185cm. Ik ben dus niet extreem groot of zwaar ofzo. Toch heb ik achterlijk veel gedronken voor mijn doen als ik kijk wat ik normaal ongeveer drink.

04:15
Ben weer thuis. Was nog vanaf 03:00 langsgegaan bij een goeie vriend van me. Ik werd namelijk tijdens t risken gebeld door hem. Hij was vandaag overdag naar een feest geweest verknipt in Zaandam, en daarna thuis was de keta heel verkeerd gevallen. Iedereen was ondertussen naar huis gegaan maar hij had nog wat doorgesnoept. Hij snapte niet meer wat links en rechts was, zijn hele zicht was wit zwart en alle mogelijke grijstinten die t kleurenpallet bevat. Oftewel hij was overrompeld door de kracht van het paardenverdoofmiddel. Hij verveelde zich ook en kon niks bedenken om te doen. Hij woont ook op een paar minuten loopafstand van mn huis. Dus ik vond t niet erg daar nog ff een tijdje te zitten. Uiteindelijk nog een jointje gerookt met hem.

Conclusie van vandaag: ik ga denk microdose zegels van 20microgram halen. Dan heb ik veel makkelijker te bepalen hoeveel microgram ik nou echt neem. 12.5 voelt tot nu toe wel oke aan. Maar ik ga 10microgram ook proberen. De 12.5 was op sommige momenten net iets te dagdromerig tijdens de verjaardag in t begin. Daarna met de alcohol in m'n systeem voelde ik me heerlijk maar los van de alcohol twijfel ik toch nog behoorlijk over de dosis. Wellicht dat 10 me toch net iets beter bevalt.

Laatst bewerkt:

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
4e microdose dag (11november)
Ik wil vanaf nu ook gaan noteren bij inname, de piek, en naderhand hoe ik me voel met onderstaande cijfers van 1 tot 10

11:45
12.5mic op lege maag ingenomen. Van schaal 1 tot 10. 1 is slecht, 10 is t beste en 5 is neutraal
Start van inname:
- Stemming: 5
- Energie: 4
- Concentratie: 4
- Mentale helderheid: 3 (wat slechte ondiepe slaap mede door een klein beetje wiet wat ik gerookt had voor t slapen)
- Motivatie om iets te ondernemen: 2

14:18
Terwijl ik sta te wachten op m'n rijst die klaar is met koken, sta ik als een malloot te dansen in m'n keuken en kan ik niet stilstaan op mn benen. En het erge is dat ik geen eens muziek op heb. Ik sta gwn te bouncen op m'n benen omdat t gevoel zo fucking lekker is en ik die energie kwijt moet ofzo. Heel raar. Exact dat gevoel als een upper inkickt en ik gewoon moet dansen of in iedergeval bewegen aangezien ik anders zenuwachtig van mezelf word.

14:32
Nu is t weer weg. Interessant om te zien. T komt dus met vlagen.

De piek:
- Stemming 6.5
- Energie 8
-Concentratie 4
- Mentale Helderheid: 5.5
- Motivatie om iets te ondernemen: 7

16:15
De energie is weer teruggekomen. Op 1 van mn favoriete psytrance nummers: "Morphing object - Sideform, Sonic entity" sta ik als een gek op de beat te bouncen. Helaas wel net gebeld dat ik om 16:05 een afspraak had bij de tandarts. Weer zonde van t geld dit. Vergeten in mn agenda te zetten blijkbaar. Baal ik wel een beetje van nu. Maar goed ik laat t los. Gelijk nu net de nieuwe afspraak met 5 reminders in m'n agenda gezet. Dit soort dingetjes kunnen je wel een beetje uit de lekkere flow halen.

16:45
ik ga zo weer weer fftjes langs mijn oma aangezien ze al weken lang last heeft van allebei haar schouders. Allebei een ontstoken slijmbeurs. Mijn moeder belde haar net op en vroeg hoe is t mam. Ze zei echt met een heel depressieve toon dat ze niks meer kon. Zo is ze nooit. Altijd blij. M'n moeder kreeg gelijk een traan. M'n oma is 86 dus ook de jongste niet meer. Ik vond t heel naar om te horen dat ze zich zo voelt. Vind mn oma ook fijn dat ze me weer eventjes ziet.

00:43
Na dat het uitgewerkt is:
- Stemming 5.5
- Energie 4
- Concentratie 4
- Mentale Helderheid: 5
- Motivatie om iets te ondernemen:5

BelowTheFlow

Wijs gebruiker
Ik ben wel benieuwd waarom @ReggaeBlaster gestopt is het zijn micro-doseer experiment.
Uiteraard zag ik zijn post van donderdag 20 nov over truffels, dus hij is echt gestopt naar het zich laat aanzien.

Verder viel me op dat het experiment wel "ietsje" vervuild werd door andere middelen (alcohol en wiet). Voor mij is alcohol vrijwel aan de orde van de dag, dus die vervuiling, daar kan ik mee leven.

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
Ik ben wel benieuwd waarom @ReggaeBlaster gestopt is het zijn micro-doseer experiment.
Uiteraard zag ik zijn post van donderdag 20 nov over truffels, dus hij is echt gestopt naar het zich laat aanzien.

Verder viel me op dat het experiment wel "ietsje" vervuild werd door andere middelen (alcohol en wiet). Voor mij is alcohol vrijwel aan de orde van de dag, dus die vervuiling, daar kan ik mee leven.
Ik ben niet helemaal gestopt hoor. Sterker nog, ik had vandaag (de 20e gestart met werk om 19:00) rond de 12.5mic ingenomen. Echter heb ik t zo enorm druk afgelopen dagen met werk dat ik er helaas geen tijd voor heb alles bij te werken. Dat doe ik naderhand wel.

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
@BelowTheFlow ja je hebt helemaal gelijk hoor wat betreft die vervuiling. Die alcohol wel "bewust" genomen. Ik heb expres op de dag zelf die kleine dosis genomen ipv de dag ervoor aangezien ik wilde zien of de alcohol en de microdose effecten goed opelkaar zouden kunnen inspelen. Dat blowen is natuurlijk gewoon onnodig geweest. Ik merk toch dat ik steeds vaker naderhand een soort schuldgevoel krijg. Ik haal niet echt meer plezier uit het blowen. Alleen nog als ik sporadisch er weer is eentje rook. Geniet ik er iig vele malen meer van.

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
Ik heb nu 2 keer tijdens werk een microdosis genomen. Ik heb helaas geen tijd gehad om reports te maken van rankings met cijfers. Vandaag was een erg dubbel gevoel. De eerste uurtjes ging het top. Lekker met de mensen praten en t werk ging soepeltjes. De euforie was erg te merken. Echter daarna maakte ik in korte tijd wat impulsieve acties en foutjes. Met nadruk op foutjes maar toch bleef ik extreem in het negatieve hangen. Ik stampte mezelf nogal de grond in. Emoties gaan dus vreselijk heen en weer merk ik. Dit was de laatste microdose voor aankomende paar weken aangezien ik ergens begin december m'n zwaarste lsd trip ga doen. Ik twijfel tussen 250 en 275. Ik wil een grote stap maken maar twijfel of 275 niet net iets te erg van t goeie is. Veel ervaring met trippen. 200mic was mn zwaarste lsd dosis. Graag hoor ik goeie raad van jullie.

Beezzz

Leuk om weer wat te lezen over je journey!

Emoties kunnen versterkt worden. Dus zodra jouw aandacht ligt in het negatieve kan het lastig zijn om daaruit te komen. Heb je daar zonder microdosis ook wel eens last van dat je in negatieve emoties kan blijven hangen? De kunst is om dan in het Nu te blijven, wat dan eventueel door je microdosis weer positief versterkt wordt.
Wat was je dosering deze keer?

Ik kan je geen advies geven over je volledige trip. Dit heb ik tot op heden nog niet gedaan. Ik wacht tot ik voel dat het het juiste moment is 💚 desalniettemin wens ik je een mooie reis ✨

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
Leuk om weer wat te lezen over je journey!

Emoties kunnen versterkt worden. Dus zodra jouw aandacht ligt in het negatieve kan het lastig zijn om daaruit te komen. Heb je daar zonder microdosis ook wel eens last van dat je in negatieve emoties kan blijven hangen? De kunst is om dan in het Nu te blijven, wat dan eventueel door je microdosis weer positief versterkt wordt.
Wat was je dosering deze keer?

Ik kan je geen advies geven over je volledige trip. Dit heb ik tot op heden nog niet gedaan. Ik wacht tot ik voel dat het het juiste moment is 💚 desalniettemin wens ik je een mooie reis ✨
12.5 microgram.

Mocht je tips, advies of vragen over trippen hebben hoor ik t graag.

Metalcored00d

Bewuste gebruiker
Leuk topic, heel interessant. Heb hier nog een flesje staan met een verstuiver waarvan 1 dosis 5ug zou moeten zijn, dus ik ga eens proberen met 3 pompjes om te zien wat dat te bieden heeft ! :grin:

Bovenaan