• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Mijn overige drugservaringen

Ewie

Belezen gebruiker
De situatie's zijn te lang geleden wellicht om er een lang report van te maken, dus mijn overige tripjes even samengevoegd;

XTC
Mijn eerste ervaring met drugs! Zelfs nog voor mijn eerste blowtje, als we alcohol niet meerekenen :wink: Het was tijdens het opstap gaan met een van mn beste vrienden J. Totaal onverwacht had J. via via enkele pilletjes kunnen regelen/krijgen. Ondanks dat hij nooit wilde dat ik drugs gebruikte (en ik altijd wel érg nieuwschierig ervoor was) toch zo'n pilletje gegeven ergens aan het begin van de avond.

Ik wist niets van drugs af dat moment, maar ik vertrouwde erop. Ik wist niet de gevaren of wat dan ook (stom stom..) maargoed; dat pilletje ingenomen, ik weet niet veel meer van het moment van inslaan, maar volgens mij ging het redenlijk geleidenlijk op. Ik voelde mij zó ongelooflijk goed, ik was pas 18 toen en geen type die wekenlijks opstap ging, wat alles wellicht iets anders maakte. Maar wat overduidenlijk was was mijn goede humeur, enorme zin om te dansen (voor het eerst!) en nergens anders aan denken dan dat..

M'n zusje was mee en had het in de gaten, ze was niet bepaald blij erom, maar op dat moment kon bijna niets de avond meer verpesten. Daarna ook nooit meer gedaan (puur omdat het niet aangeboden werd denk ik, want bevielen deed het absoluut..) en nu (inmiddels 21) wel weer écht zin erin, hopenlijk word het net zo mooi :hearteyes:

Iets minder slim was dus dat ik de gehele avond erna niet of amper meer gedronken had, gewoon geen zin om naar de bar te gaan en veel liever willen dansen, vreemd, en natuurlijk dat ik geen enkel idee had wát voor een pil het was of wat erin zat.

Speed
Er was een hardcore party in de buurt, wij ernaartoe, en spontaan kwam (wederom) J. op het idee om eens speed te nemen, ook dit was mijn eerste ervaring hiermee, nooit erover gelezen of laten informeren; maargoed, vrij snel op de avond had J. het geregeld en konden we de WC op om onze neuzen te gaan poederen :wink:

Ik had zelf de hele tijd het idee alsof ik amper iets voelde, achteraf bleek het echter weldegelijk zo.. Alleen de effecten vond ik gewoon een stuk minder en verwachte zoiets (of zelfs meer) als XTC. Het kan ook de setting zijn geweest, ik houd niet zo van hardcore en de personen die aanwezig zijn op zo'n feest (ondanks dat de meeste toch gewoon aardig deden...) maar ik heb iig niet de behoefte gehad om dit snel over te moeten doen ofzo.

Niet bad gegaan ofzo erdoor, qwa snuiven heb ik het op een keer of 4... 5 gehouden, de laatste keer is weer een hele tijd terug dus wel netjes lijkt me zo :) wel weet ik nog goed hoe brak ik de dag erna was, tot 's avonds laat nog... Dat heb ik met overige drugs nooit echt gehad.

Nog wat korte ervaringen;
Coke
Dit was samen met J en nog een vriend, thuis bij die vriend. Zijn vriendin was er niet, tada, door die neus halen, lekker en de sfeer was top.. Fear and Loathing bekeken, ondanks dat ik en J véél meer zin hadden om eindeloos te lullen over vanalles en nogwat, dit was in een flat, na de film gekeken te hebben bedachten we om in de kelder even te gaan kijken, niet lang daarna kwam echter die vriend zijn vriendin thuis (richting die kelder..) wat iets minder leuk was :wink: ik was echt op het toppunt geloof ik, desondanks heeft ze denk ik niets gemerkt aan mij, J of haar vriend :grin: Wel vond ik het wat snel afnemen (het effect) waardoor je al snel de neiging krijg om maar door en door te snuiven..

Ook een keertje voor de grap Ether gehaald (puur omdat het in Fear and Loathing ook gebruikt werd en ons dit wel leuk leek...). Wij enkele apotheken langs; niemand had het, gelukkig de laatste apotheek in de stad had nog één flesje staan, die gekocht voor slechts 1 Euro. Ook even 3 stoffen zakdoeken gehaald bij Euroland o.i.d, en we konden beginnen.. Ik begon; eerste keer niets, en toen PAF, niet verwacht, even heel licht in het hoofd (alsof je snel opstaat..) en een dronken achtig gevoel dus. J. en nog een vriend hadden eigenlijk precies dezelfde effecten. Flesje was wel snel erdoorheen gegaan, leuk om eens geprobeerd te hebben, maar meer ook niet..

Ennn volgens mij is dit een wat telange post geworden :mrgreen:

Pikachu

Wijs gebruiker
Haha, toffe ervaringen. Heb je nooit zin om door te experimenteren met bijvoorbeeld psychedelica? En heeft je zus niks verteld tegen je ouders ofzo?

Ewie

Belezen gebruiker
Mn zus heeft nooit iets verteld, die avond, en de dagen daarna altijd gedacht dat ze het niet wist, nu weet ik wel beter :wink:

Ik heb zeker interesse om door te experimenteren met psychedelische drugs en dan vooral LSD, het probleem is dat ik niet zó erg bekend ben waar ik het zou kunnen krijgen, dus het is meer zo "word het eens aangeboden/kan ik het krijgen wil ik het zeker proberen". Maar het blijft iets voor zo af en toe.

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
jooow, leuk verhaaltje:wink:..
ik had toevallig ook dat ik van speed niks voelde de 1e x,, dat dacht ik,, toen het uit ging werken wist ik wel beter natuurlijk,, maar xtc is natuurlijk beter:wink:
en inderdaad, coke werkt veel te snel uit,, vandaar oor mij ook te verslavend en te duur, ,en te lekker :stoned:

Drientje

DF-koning
Ewie zei:
Mn zus heeft nooit iets verteld, die avond, en de dagen daarna altijd gedacht dat ze het niet wist, nu weet ik wel beter :wink:

Ik heb zeker interesse om door te experimenteren met psychedelische drugs en dan vooral LSD, het probleem is dat ik niet zó erg bekend ben waar ik het zou kunnen krijgen, dus het is meer zo "word het eens aangeboden/kan ik het krijgen wil ik het zeker proberen". Maar het blijft iets voor zo af en toe.

Ik kan je als je intresse hebt in LSD aanraden om wat goa feestjes in de gaten te houden. Ik ben nog nooit op een feestje geweest zonder LSD aangeboden te hebben gekregen.

Check www.goatrance.net voor de locale parties! En hou eventuele meetings in de gaten, meestal verplicht te trippen nl!!!

X

Ewie

Belezen gebruiker
Bedankt! Ik zal het zeker in de gaten houden. Wel jammer dat mijn vriendenkring niet bepaald houd van dit soort feestjes, althans, we hebben het er nooit over gehad. Ook zie ik in de agenda dat de feesten voorlopig vooral in Amsterdam etc zijn, das een eind uit mijn buurt helaas :wink: maar ooit zal het wel lukken om zo'n zegeltje te krijgen :grin:

Coke en speed zijn best leuke drugs, maar ik denk dat ik idd meer geef om xtc en waarschijnlijk LSD etc..

phy

Bewuste gebruiker
Ik zou me dan wel wat verdiepen in lsd.

Het kan nogal heftig zijn omdat het je bekende wereldje totaal ondersteboven keert.

Je kan ook paddestoelen proberen, wat (nog!) gewoon in de winkel te krijgen is!

Drientje

DF-koning
phy zei:

Het kan nogal heftig zijn omdat het je bekende wereldje totaal ondersteboven keert.

Je kan ook paddestoelen proberen, wat (nog!) gewoon in de winkel te krijgen is!

Check in het lsd forum het handboek van Lysergine 25, helemaal bovenaan!

Ewie

Belezen gebruiker
phy zei:

Zojuist het handboek doorgelezen en gaat goedkomen, ik kies een goede dag wanneer ik niets hoef te doen. Paddo's heb ik al enkele malen gehad :wink:

phy

Bewuste gebruiker
Ewie zei:
phy zei:

Zojuist het handboek doorgelezen en gaat goedkomen, ik kies een goede dag wanneer ik niets hoef te doen. Paddo's heb ik al enkele malen gehad :wink:

Dan rest mij alleen nog je een hele fijne trip te wensen!
Ik hoop hem later een keer tegen te komen in de tripreports :wave:

Bovenaan