mijn verhaal over GHb

flugellover

Belezen gebruiker
ey mensen

lang geleden dat ik nog op het forum ben geweest eerste maal ghb was ik 14 dan tot mijn 19 af en toe eens,tot 2 jaar geleden ,ondertussen ben ik 21.
toen die 2 jaar geleden heb ik het nog een jaar alleen in het weekend gebruiken.dat was de tijd waar ik echt verlieft ben geworden op ghb,die zalige momenten,dat gevoel,doe gezellige sexpartijen ongelooflijk.
nu ben ik een jaar elke dag GHb aan het nemen,vandaag voel ik me zo rot dat ik er mee ga afbouwen !van die zalige momenten zijn het nu angstmomenten.
ff jullie meedelen hoeveel ik ongeveer gebruikte ik was begongen met 4 ml de eerste x natuurlijk jullie kunne het raden het gevoel mmm zo lekker de eerste x maar na een goed half uurtje begong het zalige genot in slaperig te worden,hier was ik dan voor 4 uur van de aardbol gelanseerd.
werd wakker en vond het echt yummmy,nog eens...die keren kwamen er zeker...
dat was de eerste x toen elk weekend vrijdag flugeltjes (20 ml) 2a3 stuks had ik er elk weekend
dit ging goed tot een jaartje geleden,toen was het elke dag inplaats van elk weekend.
wat wil je binnen handbereik dan de laatste maanden tot 3 maand geleden heb ik lang zelf gemaakt dat waren de zwaarste tijden,toen kapte ik gemaklijk 250 ml erdoor op paar dagen.
nu de laatste 3 maand zijn ook wel heftig maar minder ik pak ongeveer 35 ml per dag.tot deze morgen gistere (eige fout) heb ik paar lijntjes gepakt (speed) tuurlijk kon niet slapen maar wilde slapen had met men hond gaan wandlen,spelen noem maar op dus dacht ik ff beetje doordrinken heb denk ik 20 ml op 3 uurtjes erdoor gedraait,Ik heb geslape :tongueout: 4 uurtjes
vandaag nu voel me al heel de dag gesloopt,hartkloppingen,angst veel angst bloedruk van 17/10
hartslag 113!
vandaag heb ik beslist Gedaan ermee voor altijd! heb vandaag rond 11 uur 5 ml gepakt dan rond 14 uur 3.5 ml
in al die jaren dat ik GHB gebruiker ben heb ik er geen enkel moment spijt van gehad en heb al heel wat meegemaakt door ghb maar als ik al die ervaringen gevoelens goed en slecht) uitdruk zitten we hier morgen nog :tongueout:
mensen geloof me geen leuke ervaring die ik nu heb en heb ze nog eens paar x gehad heb al paar dagen kunnen stoppen en dat altijd op 2 dagen tijd voelde me wel slapjes enz maar was er toch van af en dat is de grootste stap.
momenteel voel ik me rot men maag licht overhoop opgezwollen + de angsten en hart enz...
het beste voor de stoppen met ghb is echt de AFBOUW methode je zal nog altijd afzien maar je lichaam heeft wat hij wil en dat is het belangrijkste!
ik weet veel mensen denken nu die domme belg kan niet type,is zijn eige schuld !
ik geef dat ook toe maar dit betekend ook als je er voorzichtig mee omga niet elke dag gebruikt
altijd in het bijzijn van iemand die ervaring heeft en de juiste doseringen toedient leuk is maar niet voor elke dag !!
nu ik ben aan het stoppen ik weet mijn lichaam vanbinnen heeft schade maar ben nog jong en zal dat wel kunnen oplossen
op al die tijd heb ik aan GHb heeeel veel leuke,enge,zalige,pijnlijke,dromerige toestanden beleeft + 25 kg aangekomen op 2 jaar tijd !
het houd dus zeker vocht op en je word tam ervan dus je komt veel bij.
en mensen die er niets van weten nooit gedaan hebben hou u mond! je kent er niets van
en 1 ding is zeker GHb is de minst schadelijke drugs van allemaal mits niet te overdrijven
hoop dat jullie iets opsteken van mijn ervaring

en dat jullie me een beetje steunen :wink: want het word geen makkelijk ritje voor mij maar het moet,zal het binne zoveel nog wel eens doen maar niet de eerste maanden, jaren !

wens me veel geluk

en GHb is voor mij nog altijd de nummer 1 !!en nu ff een dopje pakken want ben om 15u begingen schrijven non stop en is klaar om 16.13 jeetje je ziet wel hoe traag ik functioneer denk ik haha

Chris Pontius

Badass junkie
Wat ik me dan afvraag, hoe komt het dat je van weekelijks gebruik naar dagelijks gebruik gaat? dan gaat er toch ook wel een belletje bij je rinkelen of niet ( is geen verwijt het is puur interesse want zo ver ben ik nooit gegaan ).

iig veel succes met het afkicken. En als je het moeilijk heb, lees dit verhaal nog eens door dan zul je je vast wel herinneren waarom je wilt stoppen.

caddy67

Newbie
plantenbak zei:
Wat ik me dan afvraag, hoe komt het dat je van weekelijks gebruik naar dagelijks gebruik gaat? dan gaat er toch ook wel een belletje bij je rinkelen of niet ( is geen verwijt het is puur interesse want zo ver ben ik nooit gegaan ).

iig veel succes met het afkicken. En als je het moeilijk heb, lees dit verhaal nog eens door dan zul je je vast wel herinneren waarom je wilt stoppen.
Inderdaad, ben ik ook wel benieuwd naar, wij gebruiken namelijk ook alleen in het weekend, door de week hebben we er eigenlijk geen behoefte aan

de overstap naar dagelijks gebruik is niet zo heel moeilijk hoor je feest een paar maanden flink en dan kom je er in eens achter dat je toch wel steeds moeilijker in slaap kom dus neem je snachts ook maar een beetje dan kan je tenminsten slapen !!!!
en dat is goed vol te houden als je dan overdag niks neemt
maar ja er zijn er die de verlijding dan ook niet kunnen weerstaan en dan gaat het goed mis

ik niet in dit geval ik heb 2 maanden geslapen op ghb 2 x 3 ml= 2 keer 2 tot 3 uur slaap per nacht en dat ging prima
en overdag totaal geen last ook nooit last gehad van afkick greuwlijkheden zo als beschreven hier soms eens klamme handjes of een beetje gejaagd gevoel maar daar bleef het bij

ik lees hier ook vaak dus toch maar effe langs de dok gegaan en slaappilletjes gehad want ja een verslaving in de hand gaan werken niet echt een goed plan lijkt me en gewoon wat minder gaan feesten in het weekend of sla eens een of 2 weekenden over per maand
en met mij gaat het super en gebruik het nu toch al bijna 10 jaar in combie met xtc
groetjes :smilingimp:

SNICKERS

Experimenterende gebruiker
Succes gewenst hiero,daarook

Aan je schrijven wat ik gelezen heb over ghb pimperdepimp, had ik al het vermoeden dat je het te lekker vond.

Het is uberlekkerspul, denk dat het puur komt door de verhoogde gh afgifte.

Persoonlijk als ik het in huis heb kan ik er niet mee omgaan, too easy om ff de koelkast in te duiken.

En gezien ik de afgelopen 1000+ jaar geen sex meer heb gehad :angry: heb ik besloten de g weg te kijlen tot 2* toe.

Als de tyd rijp is ga ik wel zoeken voor een beetje g ipv een beste fles in de friggo.

Succes met je afkick gewoon een half jaartjuh overslaan denk ik.

petra6

Newbie
ghb??

ik ben echt opzoek naar tips
het gebruik is 40/50 ml per dag maar wil er echt mee stoppen..probeer het af te bouwen maar kan gewoon niet slapen slaapmidellen helpen niet heb geen rust in me lijf zweet heel de dag door kan iemand me tips geven hoe k het af kan bouwen tot ik er helemaal mee gestopt ben en hoe ik nog normaal kan gaan slapen?

caddy67

Newbie
Re: ghb??

petra6 zei:
ik ben echt opzoek naar tips
het gebruik is 40/50 ml per dag maar wil er echt mee stoppen..probeer het af te bouwen maar kan gewoon niet slapen slaapmidellen helpen niet heb geen rust in me lijf zweet heel de dag door kan iemand me tips geven hoe k het af kan bouwen tot ik er helemaal mee gestopt ben en hoe ik nog normaal kan gaan slapen?
Hoi, ik denk dat je beter een eigen topic hiervoor aan kan maken, zo kijken dan ook mensen die deze al hebben gezien.
Succes ermee

flugellover

Belezen gebruiker
paar dagen later ben er totaal van af kan weer goed fuctioneren enz... nu nog die kg er af en lichaam wa zuivere en dan zijn we weer top tip e hehe
ik heb afgebouwt beste manier voor te doen de eerste 2 dagen waren het ergste dan gaat het allemaal trug bergop :)

Bovenaan