Mijn vriendin word altijd ziek...

Bollie

Bewuste gebruiker
Hoi.
Ik zit met een vervelende vraag. Telkens wij iets van drugs nemen word m'n vriendin altijd ziek.
Tot enkele maanden geleden ging altijd alles goed, maar nu is het echt raar.

Vroeger kon ze makkelijk 3 pilletjes nemen zonder er echt beu van te lopen de dag nadien. Ze kon alles goed verdragen...

De laatste 2 maanden is ze altijd ziek.
We namen met een 5tal personen ghb. Er werd maar 1 iemand ziek en dit was m'n vriendin. Ditzelfde gebeurde ook met de laatste keer dat we pillen namen.
Vandaag probeerden we ketamine uit... Er werd weer maar 1 iemand ziek. Raden wie...

Ze voelt zich misselijk worden, en begint met overgeven. Dit blijft een 3 tal uren aanhouden. Daarna is het overgeven over, maar houd de maagpijn nog de hele avond aan. De dag opvolgend, heeft ze de hele dag geen honger...

Wat is er aan de hand ?

Haha dat zou ook kunnen,
maarre ik denk dat het lichaam gewoon te uitgeput is om steeds weer drugs te moeten verwerken. Heb hetzelfde ook gehad (met X en GHB) Altijd als ik wat nam werd ik misselijk en moest ik kotsen. Toen enige tijd heel weinig X en GHB gehad en sindsdien ging het ook wel weer goed. Maar was er trouwens nooit echt ziek van, alleen misselijk en wat kan kotsen dan toch heerlijk zijn :)

Ik kon vroeger ook wel aardig tegen drugs. Wiet speed xtc gebruikte ik regelmatig maar nu kan ik er niet meer tegen.

Wat ik eraan heb gedaan? Ik ben ermee gestopt....

Idd volgens mij is dit gewoon het teken van haar lichaam dat het eff teveel van het goeie word..... ook moet je er rekening mee houden dat ondanks jij even veel neemt als je vriending je vriendin zoiezo harder gaat, omdat meisjes heftigger reageren, want ze hebben minder bloed in het lichaam als een man etc..... 8)

Waarschijnlijk gewoon aangeleerde allergie. De moeder van een vriend van mij is eens ziek geworden van niet goed klaargemaakte mosselen. Nou ja goed, kan gebeuren, maar vervolgens werd ze elke keer ontzettend ziek bij het nemen van de eerste hap al.

Op een gegeven moment kreeg ze er ook last van bij garnalen en nu eet ze niets meer uit de zee, behalve vis.

Hele natuurlijke reactie, zo probeert je lichaam zichzelf te beschermen tegen dingen die je in het verleden ziek hebben gemaakt (zelfde reden waarom dieren geen giftige bessen eten). Misschien is dit zo'n zelfde iets, :). Wat me ook wel lijkt, aangezien het met ontzettend verschillende drugs is, dus het zal niet 1 drug gerelateerd zijn.

kan ook zijn dat haar maag beetje kapot is van de pillen en daarmee moet ze mss altijd kotsen..

keb 2 weken geleden ook moeten kotsen van xtc, kad maar 1 pil gepakt en 2 pintjes gedronken.. kwas wel een week ziek geweest en was eigenlijk nog maar een dag genezen dus tzal daar wel aan gelegen hebben.; maaj zwakkere maag = kotsen

verder heb ik in de laatste 8 jaar maar 2 keer moeten overgeven dusja en van xtc nooit

Bal0n zei:
Waarschijnlijk gewoon aangeleerde allergie. De moeder van een vriend van mij is eens ziek geworden van niet goed klaargemaakte mosselen. Nou ja goed, kan gebeuren, maar vervolgens werd ze elke keer ontzettend ziek bij het nemen van de eerste hap al.

Op een gegeven moment kreeg ze er ook last van bij garnalen en nu eet ze niets meer uit de zee, behalve vis.

Hele natuurlijke reactie, zo probeert je lichaam zichzelf te beschermen tegen dingen die je in het verleden ziek hebben gemaakt (zelfde reden waarom dieren geen giftige bessen eten). Misschien is dit zo'n zelfde iets, :). Wat me ook wel lijkt, aangezien het met ontzettend verschillende drugs is, dus het zal niet 1 drug gerelateerd zijn.

hoop het niet voor haar, maar als ze lang stopt denk je dat ze er dan weer vanaf zou kunnen komen?? of is het blijvend :s :s :(

Jeller zei:
kan ook zijn dat haar maag beetje kapot is van de pillen en daarmee moet ze mss altijd kotsen..

keb 2 weken geleden ook moeten kotsen van xtc, kad maar 1 pil gepakt en 2 pintjes gedronken.. kwas wel een week ziek geweest en was eigenlijk nog maar een dag genezen dus tzal daar wel aan gelegen hebben.; maaj zwakkere maag = kotsen

verder heb ik in de laatste 8 jaar maar 2 keer moeten overgeven dusja en van xtc nooit

ik dacht dat zn vriendin nog niet zo lang gebruikte. correct me if i'm wrong

gebruikt nu ongeveer maand of 4 denk ik.
Dus kapot zal het wel niet zijn.

Khoop dat het is zoals ballon zegt...

Terug
Bovenaan