Aartsbok
Bewuste gebruiker
Dit zal heel dom (en verdomd simpel lijken) nadat ik daarnet in een andere topic vroeg hoe ik dit goedje moet gebruiken, welke pijp, welke dosis etc omdat ik dat als sample had gekregen en ik ben nog steeds heel nieuwschierig.dit is op basis van url
Dat gezegd zijnde.... Stel je bent thuis, bij je ouders en Das Craving komt op.... Ik ben zelf 1x heel verslaafd geweest aan iets (ik zeg effe niet wat, maar het was erg) en weet je wat ik deed? Ik doe dat echt niet graag maar ik zette wat van m'n favo muziek op en begon sit-ups te doen tot ik niet meer kon... 't was lang geleden (heb enkele jaren rolstoeldienst gehad na aangereden te zijn door een motor, door het oog van de naald gekropen) en kon er amper 20 aan. Toen wisselde ik af met push ups en zo constant terug wisselen tot de plaat afgespeeld was. Ik had GEEN zin meer in iets, behalve in 1 van m'n 2 andere verslavingen (dat zijn ze dan ook meteen allemaal), cola zero en sigaretten.
Na 2 weken deed ik 400 sit-ups en waren ze zo moeiteloos dat ik me erbij begon te vervelen. Maar het neemt je zin in iets anders weg, bij mij althans, en je wil je lichaam gewoon laten rusten.
Klinkt guru-achtig en mss zelfs als een tak van new age, ruikend naar bullshit, maar geef het eens een kans! Uiteindelijk is het ook een manier die eerst erg lastig is maar erna een aangenaam gevoel heeft van wat je met je lichaam hebt gedaan/aan het doen bent. Erg bevredigend op zich.