hey zoals gezegd een andere kijk op mijn dagelijkse levenZelf hecht ik weinig waarde aan die rapportages en ik kijk nooit in mijn dossier. Het is altijd gekleurd en ik zou mezelf gek maken ermee.
Wat wil je ons er precies mee vertellen?
dank je , je bericht doet me goedStrijder💪
Goed te lezen dat je nog steeds vecht tegen je demonen! Volgensmij ben jij er ook wel eens bijna uitgestapt in het verleden, dus ik ben opgelucht dat je nog aan het vechten bent. Want wie vecht, die wilt het liefst nog lang een mooi leven op deze wereld tegemoet gaan. 💪
Heb lang niet alles gelezen want eigenlijk is jou topic vergelijkbaar net als GTST. Je kan het lang niet hebben gevolgd, zodra je weer aanhaakt heb je het gevoel niets te hebben gemist.
Heel veel respect dat je ondanks alle comments hier (waar ik al lang van zou zijn afgehaakt),toch je verhaal blijft doen.
Jammer van je woedeprobleem, anders was je perfect voor een functie als BOA, die krijgen minder shit over zich heen als jij hier krijgt😂😂.
Geen adviezen of wat dan ook vanuit mij, alleen liefde, respect en ik wens jou ook alle kracht toe in je weg naar herstel.
💪💪💪💪😘
Nee, we gaan foto's van automutilatie niet toestaan en dat weet je ook!geen zin in om er verder over te praten
@Mevrouw Pløp mag ik dit wel plaatsen
app gesprek met fivoor
*Foto's verwijderd*
sorry het was niet negatief bedoelt hoe had ik het anders kunnen verwoordevNee, we gaan foto's van automutilatie niet toestaan en dat weet je ook!
Je mag best zeggen dat je jezelf hebt beschadigd, maar je mag er geen foto's van posten. Dat voegt niets toe en is een onnodige trigger voor anderen.sorry het was niet negatief bedoelt hoe had ik het anders kunnen verwoordev
Gaat toch hartstikke goed. Soms even niet gebruiken en er schijn ophouden wanneer het te heet onder zijn voeten wordt. Dan weer wat geks doen. En dan even weer 2/3 weken niets doen.Zoek nou toch eens goede hulp @MR_CHIP
Tsja, wie niet horen wil die moet voelen. Maar dan is het nog steeds een triest verhaal waar ik graag een happy end aan zou zien.Gaat toch hartstikke goed. Soms even niet gebruiken en er schijn ophouden wanneer het te heet onder zijn voeten wordt. Dan weer wat geks doen. En dan even weer 2/3 weken niets doen.
Nee hij heeft geen problemen joh. 😑
denkt iedereen maarja geen ene hulp instantie kan me alla minuut helpen enige optie is meetingZolang je bezig bent met gebuiken (wel, niet, wat, waar, al dan niet) kom je nog niet aan je problemen toe.
nou ga alvast naar die meetings. Dat kan ook al heel veel helpen. En dan heb je alvast een voorsprong mocht je daarna nog extra hulp van De Hoop krijgen. 👍💪denkt iedereen maarja geen ene hulp instantie kan me alla minuut helpen enige optie is meeting
wachtlijst de hoop 28 weken
Nee joh. Als jij rondbelt zit je met een paar weken in Zuid Afrika.denkt iedereen maarja geen ene hulp instantie kan me alla minuut helpen enige optie is meeting
wachtlijst de hoop 28 weken
mag niet van curator te duur en verzekering VGZ vergoedt niet (koste rond de 2500 euro)Nee joh. Als jij rondbelt zit je met een paar weken in Zuid Afrika.
2500 lijkt mij aan de lage kant. Of is dat voor 5 dagen ofzo?mag niet van curator te duur en verzekering VGZ vergoedt niet (koste rond de 2500 euro)
Dan nog zijn er andere opties.mag niet van curator te duur en verzekering VGZ vergoedt niet (koste rond de 2500 euro)
een grove navraag die ik ook heb gedaan bij curator zelf2500 lijkt mij aan de lage kant. Of is dat voor 5 dagen ofzo?
Castle Craig staat ook goed bekend.een grove navraag die ik ook heb gedaan bij curator zelf
fivoor zelf had het over castle craig oid ?
Dat bepaal ik niet al ik ga ik er als ik daadwerkelijk in een kliniek komt (ligt er maar net aan wie er eerder plek heeft , als die gebruikers bw eerder plek heeft ga ik daarheen )@MR_CHIP Als je de kliniek in gaat, zorg dan dat je door kunt stromen naar een safehouse. Als je uit de kliniek tussen de gebruikers belandt, blijf je niet clean.
Me houden aan alle afspraken als ik 1 ding niet nakomen of zonder overleg doen dan sta ik die ochtend tussen 07:30 en 22:00 op straatWat onderneem je deze dagen zelf voor een betere nuchtere toekomst?
over een eventuele vervolgplek en dan doel ik op wonen heb ik niks in te brengen neeJij mag kan zelf niets ondernemen of bepalen?

Juist niet.666 stappen dan zou ik een paar extra zetten 😋
Het werkt!lol zo had ik er nog niet naar gekeken