Mijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

_shikantaza

Badass junkie
ik vroeg om medicatie voor de depressieve gevoelens alleen zoals gezegd krijg ik voorlopig geen medicatie
en de psychotische klachten die ik af en toe heb zijn door die 4 personen die ik hieronder noem niet ernstig bevonden om gelijk dan maar anti psychotica te geven

die mensen weten alles van wat ik gebruik(te) en ja ook de psychoses die ik heb gehad

complete verslagen die hun moesten maken
heb tijdens 1 ding gehad dat ik begeleiding met een mes bedreigden die aangifte is geseponeerd onlangs wegens totale ontoerekeningsvatbaarheid op dat moment , mede door verslagen rapporten vanuit fivoor psycholoog psychiater behandelaar en regiebehandelaar
Knap van je. Ik loog altijd alles bij elkaar. Zeker als het om frequentie en hoeveelheid van mijn gebruik ging. Dan hield ik het voor de zekerheid altijd maar bij de helft van hoe het echt zat :wink:

MR_CHIP

Badass junkie
ooh geloof me dat deed ik ook en ook hier genoeg gelogen of wat ik wel of niet gebruikte maar nu bijna 1 maand clean en toen de maand daarvoor was ik pas werkelijk eerlijk over mijn gebruik ik ben dus pas sinds kort eerlijk nu bijna 2 maanden lang dus

Brakka Mang

Badass junkie
ooh geloof me dat deed ik ook en ook hier genoeg gelogen of wat ik wel of niet gebruikte maar nu bijna 1 maand clean en toen de maand daarvoor was ik pas werkelijk eerlijk over mijn gebruik ik ben dus pas sinds kort eerlijk nu bijna 2 maanden lang dus
Als je echt geholpen wilt worden dan heeft liegen over je gebruik weinig zin mijns inziens.

MR_CHIP

Badass junkie
jippie weer een droom over drugs naja heurt erbij al was deze wel bevrijdend , in de droom was ik deels robot deels mens inmiddels door al mijn drugs gebruik en ik maakte een klapper /overdosis en opeens verscheen in me scherm : total system failure imminent start emergency procedures and backup protocol ? , , en na dat alles was gebeurd bezoek aan SEH met een volledige hartstilstand , werd ik met heel veel zweet en verdriet wakker maar toen besefte ik dat het zo niet hoef te eindigen (minus het robot gedeelte ofc :P ) en alle reden om clean te blijven sorry heel verhaal

_shikantaza

Badass junkie
jippie weer een droom over drugs naja heurt erbij al was deze wel bevrijdend , in de droom was ik deels robot deels mens inmiddels door al mijn drugs gebruik en ik maakte een klapper /overdosis en opeens verscheen in me scherm : total system failure imminent start emergency procedures and backup protocol ? , , en na dat alles was gebeurd bezoek aan SEH met een volledige hartstilstand , werd ik met heel veel zweet en verdriet wakker maar toen besefte ik dat het zo niet hoef te eindigen (minus het robot gedeelte ofc :P ) en alle reden om clean te blijven sorry heel verhaal
Wauw! Wat een symboliek.

MR_CHIP

Badass junkie
inmiddels nu echt de 1 maand clean bereikt al kost het nog wel veel moeite met het niet gebruiken maar telkens dat ik denk aan drugs komt ook gelijk steeds luider de soort stem met je kan beter clean blijven dan wordt alles langzaamaan beter en steeds normaler

op naar de 2 maand tis nog echt een weg te gaan maar ik zal updates blijven posten

MR_CHIP

Badass junkie
also deze is hard

LPT: If you're withdrawing from drugs and wondering if you'll ever feel normal again, don't give up. Don't buy the lie that this is just how your body is and you'll never be well again. It can take up to two years for your body to balance back out. Keep going. You'll get better.​

en sommige dingen die ik merk zijn nog steeds vervelend al worden ze iets pietsje beetje minder elke dag
zoals als ik heel moe ben in de verte dingen horen maar goed dat ik merk dat het wat minder wordt houd me motivatie ook inn orde om te willen stoppen

MR_CHIP

Badass junkie
Net Fivoor gesproken op advies van hun besproken met moeders dat drugs die daar ligt weg gegooid gaat worden weg 200 euro aan drugs maar dan kunnen me moeder en ik er geen ruzie om hebben

mat_96

Experimenterende gebruiker
Hey man, Wilde even zeggen respect zie dat je al 2 jaar struggled maar je blijft het proberen! Je hebt het in je alleen die duivel op je schouder moet je even vastpakken en zen nek omdraaien. Je zou wel 10000 tips hebben gekregen wat je moet doen met cravings maar bij mij helpt het van me aflopen of ff onder warme douche vaak goed. Ook zou ik je aanmelden voor act! Cgt was voor mij niks want dan blijf je de hele tijd bezig met die drugs. ACT is veel positiever en hele andere aanpak. Ga je meer doelen stellen voor jezelf en waarom je clean wilt blijven voor bijv je familie, vrienden je toekomst! En er zijn echt hele mooie klinieken in zuid Afrika, Schotland enz. Leerzaam en ff uit die omgeving en ff in touch komen met de natuur en waarvoor je leeft. Vriendin van mij zit nu bij 1 in zuid Afrika en die is echt gericht op je herstel en het weer tot jezelf komen en niet de hele dat gelul over drugs heel eerlijk ik kreeg daar juist cravings van.

sterkte man, zie dat je gemotiveerd bent jij kan dit!

MR_CHIP

Badass junkie
effe van me af schrijven heeft niks met dit forum oid te maken (zeker niet met drugs als onderwerp of clean zijn :P , soort dagboek dit )

rechterbal is normaal qua groote
linker bal is 2x tot 3x zo groot

na laten kijken door huisarts en die vermoedt "hydrocele"

a.s maandag moet ik langs sliedrecht voor een echo van mijn linkerbal dus (hallo genant) en als die vermoedens juist zijn kan er i.s.m huisarts bij urologie een operatie worden gepland (spannend en gênant grootse aanleiding is pijn die steeds erger wordt) die worden gegeven onder leiding van een ruggenprik of algehele narcose (wat ik al 2x eerder heb gehad , al was ik toen minder zwaar dan nu ) als het mag en medisch verantwoord is kies ik heel graag voor narcose spuit mij maar plat hoef er niks van mee te maken

ben benieuwd hoe het zal gaan en of het echt zo iets simpels is als de huisarts zei vandaag

Jazz35

Wijs gebruiker
Morgen gaan we officieel de 7de week in van clean zijn echt niet gedacht dat ik dit ooit nog zou meemaken nooit echt meer langer dan 4 weken clean geweest max was ooit 1x 6 weken en nu zit ik daar zelfs overheen .. i'm speechless
Lekker bezig man!! Volhouden nu, niet laten verslappen. You can do this!!

Kordie

DF-koning
Ohja
Conclusie na echo vandaag ik moet echt een operatie ondergaan om de hydrocele ( goed aardig gezwel in scrotum) weg te halen
Morgen huisarts bellen en ism verwijzing voor urologie bij Albert Schweitzer Ziekenhuis regelen

Sterkte.
Hou je haaks.

_shikantaza

Badass junkie
Ohja
Conclusie na echo vandaag ik moet echt een operatie ondergaan om de hydrocele ( goed aardig gezwel in scrotum) weg te halen
Morgen huisarts bellen en ism verwijzing voor urologie bij Albert Schweitzer Ziekenhuis regelen
Sterkte kerel. Ik heb een soortgelijke operatie ondergaan en het viel achteraf best mee.

MR_CHIP

Badass junkie

Sterkte.
Hou je haaks.

Sterkte kerel. Ik heb een soortgelijke operatie ondergaan en het viel achteraf best mee.
dank jullie wel
zal nog wel effe duren ben ik bang maar goed we zien wel

1718087173196.png

website zegt dit
Alle onderzoeken op één dag
De uroloog beoordeelt dagelijks de verwijsbrieven en beslist binnen welke termijn een patiënt langs kan komen voor een bezoek aan de polikliniek. Als u bent verwezen door de huisarts weet u dus al vrij snel wanneer uw afspraak kan plaatsvinden

moet nu dus telefoontje vanuit ziekenhuis afwachten

ook wel handig mijn huisarts werkt via uw zorg online met digitale berichten die je kan sturen hoefde ik niet te bellen :wink:

MR_CHIP

Badass junkie
kleine update

als digitaal bericht naar huisarts gestuurd
hoi kreeg net de mail binnen van het ziekenhuis en afspraak kan pas Datum: donderdag 22-08-2024 Tijd: 13:20 uur Behandelaar/onderzoek: Dr. A. Soeknandan, arts assistent Locatie: Dordwijk Albert Schweitzerplaats 25, 3318 AT Dordrecht Route: De Grote Kerk, 2e etage dit is echt te lang met de pijn die ik voel , de assistente daar zei van dat er eerder geen plek en de toegangstijd van 36 dagen niet realistisch is en raden mij aan als er enige spoed achter zit (dat lijkt me wel aangezien die steeds groter wordt vooral de laatste tijd en de pijn erger ) dat jij als huisarts contact moet leggen met die afdeling alleen dan kan het eventueel eerder tussendoor gepland worden hoor graag van je

_shikantaza

Badass junkie
kleine update

als digitaal bericht naar huisarts gestuurd
hoi kreeg net de mail binnen van het ziekenhuis en afspraak kan pas Datum: donderdag 22-08-2024 Tijd: 13:20 uur Behandelaar/onderzoek: Dr. A. Soeknandan, arts assistent Locatie: Dordwijk Albert Schweitzerplaats 25, 3318 AT Dordrecht Route: De Grote Kerk, 2e etage dit is echt te lang met de pijn die ik voel , de assistente daar zei van dat er eerder geen plek en de toegangstijd van 36 dagen niet realistisch is en raden mij aan als er enige spoed achter zit (dat lijkt me wel aangezien die steeds groter wordt vooral de laatste tijd en de pijn erger ) dat jij als huisarts contact moet leggen met die afdeling alleen dan kan het eventueel eerder tussendoor gepland worden hoor graag van je
Balen man. IIRC heb ik wel eens hier gelezen dat de zorgverzekering ook nog iets aan wachtlijstbemiddeling kan doen. Houd er wel rekening mee dat je dan evt met reistijd komt te zitten als er een ziekenhuis verder weg wel op kortere termijn ruimte heeft.

MR_CHIP

Badass junkie
@_shikantaza das nog een optie alleen zal het een narcose worden of ruggenprik dus dan is een behandeling in de buurt wel gewenst
a.s maandag staat er een afspraak samen met een woonbegeleider (die in avond dienst heb dus eigenlijk pas om 14:30 begint , en die afspraak staat 09:15 ze komt voor mij eerder naar haar werk voor effe , super lief hoe iedereen tegen me doet ) bij de huisarts om de pijnstilling te bespreken , paracetamol en ibuprofen werken nauwelijks, en om te kijken of ze er spoed van kan maken

Bovenaan