• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

mijn XTC ervaringen

MMMB

Newbie
Mijn aller eerste pilletje had naar het idee van mijn vrienden niet goed gewerkt, dus ze zeiden dat het tijd werd voor een goed pilletje, eerst had ik mn twijfels hierover maar goed..
Na het pilletje te hebben ingenomen, was ik vrij zenuwachtig op het wachten aan de space. Ik en een vriend die ook had genomen gingen een stukje lopen, en BAM, 1 keer knipperen met mn ogen en ik zat helemaal in de space.

Alles om me heen was geweldig, mn vrienden waren mn allerbeste vrienden ineens, ik voelde liefde warmte en blijheid. Ik wist niet goed hoe ik met alles om moet gaan en liet alles mij overkomen. Letterlijk alles wat ik dacht zei ik hardop waar iedereen bij was en het voelde fantastisch.We hebben veel gelopen gepraat en gefietst, het was sowieso de beste dag uit mn leven om nooit te vergeten.

Mijn tweede goede pil was afgelopen kerstvakantie, we waren op onze hangplek en ik was met 3 andere boys die hadden genomen, zij waren allemaal al en het spacen en ik nog niet dus ik begon me zorgen te maken. Ik besloot in mn eentje weg te lopen, maar zonder dat ik het door had bleef ik onder weg maar tegen een flesje aantrappen, dat flesje gooide ik vervolgens bij eeen klein watervalletje bij een brug en het flesje bleef op dezelfde plek en dezelfde bewegingen maken, ik heb hier zo'n 20 minuten van genoten. Vervolgens weer mijn vrienden opgezocht, ze waren te gek alles was chill, niks was koud en alles voelde goed.

Na heerlijk te hebben gespaced merkte ik dat ik uit aan het spacen was en het was 23:00 en ik moest 00:00 thuis zijn, ik begon te twijfelen, nog 1 tje of naar huis toe. Ik liet me overhalen nog 1 te doen, we hebben toen 3 kilometer gelopen naar de mooiste kerstverlichtingen die ik ooit zag. We hebben staan genieten, 1 goeie vriend van mij had ondertussen stress gekregen en alles begon hem te irriteren, maar geen probleem we waren aan het spacen en ddeden alles aan hem ook chill te laten voelen, we kennen hem goed en wisten dat een goeie joint hem zou helpen. Een of andere dronken gast gaf onze wiet en we rookte hem heerlijk op.

Na die joint was alles weer goed met hem hij was de oude en spacede heerlijk. Toen wwe uiteindelijk terugkwamen bij onze spot hebben we daar nog even gespaced. Ik heb die dag uiteindelijk 2,5 pilletje genomen en ben 05:00 uur thuis gekomen in plaats van 00:00 uur, maar het was het zeker waard!

Als je besluit pilletje te nemen, zorg dat je met goede matties bent, je fit bent, en je warm genoeg aankleed, en genoeg drinkt. zodra je je aan die punten houd komt alles helemaal goed en heb je de dag van je leven!

MMMB

Newbie
Oh ja.
We hebben nog allerlei rare shit gedaan.

- kapot veel kauwgom gegeten, door de kaaktrekkingen
- slootwater gedronken, (dit was het lekkerste water ooit)
- en we hebben onze broek een minuutje naar beneden gehad (met ruggen naar elkaar toe), dit zorgde voor een vrij gevoel

CHILL BOEIEN

Cosmic Controler

Bewuste gebruiker
:
- slootwater gedronken, (dit was het lekkerste water ooit)
- en we hebben onze broek een minuutje naar beneden gehad (met ruggen naar elkaar toe), dit zorgde voor een vrij gevoel

CHILL BOEIEN

wahahahahahaa :tearsofjoy:

Bovenaan