Minder actief

Yaizer

Bewuste gebruiker
Hee gasten,

(ook zin om mijn positieve vibe op te schrijven)

Afgelopen tijd bijna niet online gekomen. Er is één of andere schakel om gegaan dat ik enorm veel voor mijn lichaam wil gaan zorgen. Alleen maar plantaardig eten, stoppen met drinken, blowen, met regelmaat drugs gebruiken en ben alleen maar goed aan het slapen en sporten.

Ik voel me goed, ik voel me fit, ik voel me enorm gelukkig. Ik kap er mee. Ik ga zo erg vooruit en er gebeuren zo veel goede dingen in het leven opeens.

Ben van plan over een tijdje nog wel veel te experimenteren met dmt. Dit blijf ik te speciaal vinden. Misschien één keer per jaar mdma en daar blijft het bij. I'm out.

Ik vind het allemaal wel interessant maar omdat ik zelf niet meer in het wereldje zit, zit ik eigenlijk nooit meer hier op. Hele andere interesses gekregen.

Oftewel. Het gaat perfect met mij. Ook al ben ik pas net volwassen ben blij dat het punt nu al is gekomen bij mij.

Zal er heel sporadisch nog zijn en in de zomer weer wat meer als ik met dmt ga experimenteren maar ik wil veel mensen bedanken. Zonder dit forum was ik oprecht onverwantwoord met drugs om gegaan. Ik wilde op mijn 14de truffels gebruiken en iemand vertelde mij om met drugs eventjes te wachten. Echt geweldig dus.

Ik wens jullie alle het beste toe :)

Yaizer

Bewuste gebruiker
Ik moet er bij vertellen dat dit allemaal langzaam begon toen ik een maand of twee geleden een zware (eerste keer) bad trip heb gekregen op psychedelica. Toen zij ik ook dat ik alleen maar voor mijn lichaam zal zorgen van dat punt aan.

Nooit meer echt aan gedacht tot net. Misschien heeft dat toch even mij wakker geschud :)

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik zeg goed bezig Yaizer! Ik heb een aantal jaar geleden ook zo een "openbaring" gehad. Ineens was ik klaar met alle negatieve bijwerkingen en klachten door mijn wietverslaving. Dat kwam vooral omdat ik ze in ene echt allemaal door had en merkte. Hou vol joh! :wave:

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Good busy! Het is fijn om af en toe een tijdje gewoon gezond te leven en geen/weinig alcohol en drugs te gebruiken. Doe ik ook. (Al vind ik het af en toe ook fijn om gewoon weer lekker naar de klote te gaan.)

Hoezee, plantaardig eten, join the club! Ik doe ook een middelmatige poging. :P

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Goed bezig yaizer! Ik zie je hier nog graag terug in de toekomst, maar dan niet meer voor een onverantwoorde drug binge maar voor een spirituele openbaring op dmt.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Ha ik vroeg me al af waar je uithing!

Lekker bezig, klinkt als een fijne wending voor je. Laat af en toe wel even weten hoe het met je gaat!

Yaizer

Bewuste gebruiker
Ja zal zeker af en toe weer even terugkomen maar voel mij echt té goed gewoon. Heel fijn gevoel.

Ja plantaardig-eten wordt het echt voor mij. Dieren-vriend nummer 1 geworden.

En ik hoop dat ik inderdaad terug kan komen voor een spirituele ervaring op dmt. Dat is wel mijn doel ermee en komt vast wel goed. Ik heb respect ervoor, ben dan kerngezond en volwassen genoeg ervoor. Zal mij er denk ik nooit op kunnen voorbereiden maar zal het maar moeten accepteren.

Peace out guys :)

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Super dat het zo goed gaat met je! Doet me deugd om dit te lezen. Ik zou ook zeggen net als de rest , houden zo je hebt een goed pad ingeslagen.

We horen graag weer wat van je (af en toe een update)

Geniet met mate , maar dat hoef ik jou niet te vertellen!

Peace

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Leuk te lezen dat het verder goed met je gaat en ik zou ook zeggen houden zo!!

Succes verder op het bewandelen van jou weg door het leven!

Helenas

Bewuste gebruiker
Wat een fijn bericht! Ook wel eens leuk om te lezen idd :)
Hier ook semi-plantaardig. Heb nog moeite met kaas maar dat komt wel. Geniet van je nieuwe life style!!

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Goed bezig Yaizer. :) Ik dacht al, die bad trip zal wel impact op je hebben gehad.

Yaizer

Bewuste gebruiker
Mindless zei:
Goed bezig Yaizer. :) Ik dacht al, die bad trip zal wel impact op je hebben gehad.

Ja dat heeft het achteraf zeker gehad. Weet niet tot hoe ver dit mij heeft geholpen maar hier kwamen wel de eerste gedachtes om voor mijn lichaam te zorgen.

Wist niet dat het zo héftig zal uitpakken. Alles wat slecht voor mijn lichaam is voel ik mij schuldig over. Ben veel rustiger geworden, liefdevol voor mij zelf en andere (waaronder dieren). Het laatste op het lijstje is roken. Na dit ben ik in mijn ogen perfect bezig.

Zit te twijfelen om na aankomende maandag te kappen. Heb het wel druk met deadlines voor school (tja niks uitgevoerd dit jaar mede door mijn hard-gaan leventje) dus misschien volgende week.

Of ik voor altijd kap weet ik niet maar sowieso even een maandje of drie niet. Daarna misschien een peukje hier en daar om de maand ofzo (maar misschien stop ik wel gewoon helemaal :grin: )

Yaizer

Bewuste gebruiker
ZERO- zei:

Middelmatige poging? Leg uit :wink:

Gaat bij mij tot nu toe perfect. Blijf het heel m'n leven. Weet het zeker.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Yaizer zei:
ZERO- zei:

Ik ben het plantaardig eten meer een beetje aan het verkennen dan dat ik het nu drastisch aan ga houden. Heb momenteel ook niet altijd voldoende energie en om dan uitgebreid op zoek te gaan naar alternatieve maaltijden, en de voorbereidingen die daar soms bij horen, kost me iets te veel op dit moment. Maar met ontbijt en lunch eet ik nu vrijwel altijd veganistisch. Dierlijk voedsel begint me wel steeds meer tegen te staan, ik denk dat er wel een moment in mijn leven komt dat ik dat helemaal niet meer ga eten, hehe.

Heb jij het zo ineens omgegooid?

autysd

Bewuste gebruiker
Yaizer zei:
ZERO- zei:

Middelmatige poging? Leg uit

hey yaizer, blijf aub regelmatig over jezelf posten, met name je gemoedstoestand en beperkt drugsgebruik, ik blijf zeer geinteresseerd! :)

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Yaizer zei:
ZERO- zei:

Ik vind het wel cool dat je zo stellig bent. Ik durf dat soort opmerkingen nooit te maken omdat ik weet dat ik toch wel zwakke momenten ken.. en dan voel ik me weer lullig omdat ik m'n eigen opmerking verbroken heb :wink:

Ik eet ook af en toe veganistisch, maar dat is vooral omdat ZERO- het wil :P

Yaizer

Bewuste gebruiker
[/quote]
hey yaizer, blijf aub regelmatig over jezelf posten, met name je gemoedstoestand en beperkt drugsgebruik, ik blijf zeer geinteresseerd! :)[/quote]

Zal ik zeker doen. Merk als grote verschil dat mijn concentratie en motivatie enorm gestegen is. Ben van plan hierna vavo te doen (1 jaar vwo) omdat ik het toch stiekem wel aan kan. Eerst was dit plan niet te doen met mijn levenstijl maar nu, mits ik een beetje m'n best doe, het prima te halen valt :)

autysd

Bewuste gebruiker
hey yaizer, blijf aub regelmatig over jezelf posten, met name je gemoedstoestand en beperkt drugsgebruik, ik blijf zeer geinteresseerd! :)[/quote]

Zal ik zeker doen. Merk als grote verschil dat mijn concentratie en motivatie enorm gestegen is. Ben van plan hierna vavo te doen (1 jaar vwo) omdat ik het toch stiekem wel aan kan. Eerst was dit plan niet te doen met mijn levenstijl maar nu, mits ik een beetje m'n best doe, het prima te halen valt :)[/quote]
jeez, jij bent goed bezig :)
ik heb altijd een zwak gehad voor mensen die uit de (hun) put geraakten :wave:
als tegenprestatie ga ik nu een vol uur dansen voor mijn dance filmpjes :rockband:

Yaizer

Bewuste gebruiker
SmartieAndMe zei:
Yaizer zei:
ZERO- zei:

Ik vind het wel cool dat je zo stellig bent. Ik durf dat soort opmerkingen nooit te maken omdat ik weet dat ik toch wel zwakke momenten ken.. en dan voel ik me weer lullig omdat ik m'n eigen opmerking verbroken heb :wink:

Ik eet ook af en toe veganistisch, maar dat is vooral omdat ZERO- het wil :P

Gewoon veganist worden joh. Er is één filmpje wat mij in één klap heeft laten veranderen.

https://www.youtube.com/watch?v=es6U00LMmC4

Yaizer

Bewuste gebruiker
autysd zei:
hey yaizer, blijf aub regelmatig over jezelf posten, met name je gemoedstoestand en beperkt drugsgebruik, ik blijf zeer geinteresseerd! :)

Zal ik zeker doen. Merk als grote verschil dat mijn concentratie en motivatie enorm gestegen is. Ben van plan hierna vavo te doen (1 jaar vwo) omdat ik het toch stiekem wel aan kan. Eerst was dit plan niet te doen met mijn levenstijl maar nu, mits ik een beetje m'n best doe, het prima te halen valt :)[/quote]
jeez, jij bent goed bezig :)
ik heb altijd een zwak gehad voor mensen die uit de (hun) put geraakten :wave:
als tegenprestatie ga ik nu een vol uur dansen voor mijn dance filmpjes :rockband:[/quote]

Ja uit een "put" kwam ik nog niet. Was nergens verslaafd aan gelukkig (misschien alcohol). Was gewoon roes verslaafd en wilde zo veel mogelijk en zo vaak mogelijk onder invloed zijn van iets.

Stoppen met alles leek toen der tijd een hele klote keuze maar nu naar 2 maanden was het echt super makkelijk. Heb er totaal geen behoefte meer aan en zojuist nog een watertje genomen in een kroeg. Ik blijf nog wel een maandje of 3 nuchter en misschien dan eventjes verder op onderzoek uit gaan in dmt-land.

Ben zelfs van plan om te stoppen met roken. Dat is mijn laatste zonde momenteel.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Yaizer zei:
Ben zelfs van plan om te stoppen met roken. Dat is mijn laatste zonde momenteel.

Lekker bezuuuuhg

Stoppen met roken is de makkelijkste.. Dat stelt echt geen zak voor als je het graag wilt

Yaizer

Bewuste gebruiker
SmartieAndMe zei:
Yaizer zei:

Lekker bezuuuuhg

Stoppen met roken is de makkelijkste.. Dat stelt echt geen zak voor als je het graag wilt

Vond eigenlijk alles makkelijk (stoppen met alcohol, wiet drugs etc en veganist worden) behalve roken. Heb er zo veel sentimentele waarde aangehecht.

Om te zeggen "Dit wordt mijn laatste sigaret...voor heel mijn leven" is echt een enge gedachten. Zelf een beetje verdrietig-makend.

Maar ik ga sowieso minderen. Rook er nu nog maar 4 á 5 per dag. Zou er het liefst max. 2 á 3 willen roken. En dan misschien naar één of twee avonden in de week.

Of ik kap...

Ik zie het nog wel. Eerst het pakje opmaken en op het einde van het pakje weer twijfelen :grin:

autysd

Bewuste gebruiker
Yaizer zei:
Ja uit een "put" kwam ik nog niet. Was nergens verslaafd aan gelukkig (misschien alcohol). Was gewoon roes verslaafd en wilde zo veel mogelijk en zo vaak mogelijk onder invloed zijn van iets.

Stoppen met alles leek toen der tijd een hele klote keuze maar nu naar 2 maanden was het echt super makkelijk. Heb er totaal geen behoefte meer aan en zojuist nog een watertje genomen in een kroeg. Ik blijf nog wel een maandje of 3 nuchter en misschien dan eventjes verder op onderzoek uit gaan in dmt-land.

roesverslaafd is niks mis mee, ik streef erna om de meeste van mijn verslavingen te sublimeren naar roesverslaafd :beer:

als je ooit de dmt doet, ben ik benieuwd naar :stoned:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Yaizer zei:
Om te zeggen "Dit wordt mijn laatste sigaret...voor heel mijn leven" is echt een enge gedachten. Zelf een beetje verdrietig-makend.

Dan bekijk je het precies verkeerd om. Je ziet het als een lekkernij wat je jezelf gaat ontzeggen, wat je niet meer mag gebruiken terwijl je het eigenlijk nog wel wilt. Op die manier is stoppen echt heel moeilijk.

Eigenlijk is het precies andersom. Je wilt niet meer roken omdat het je niets geeft. Het heft de ontwenningsverschijnselen op, meer doet het niet. Het zijn gewoon domme kankerstokjes die zichzelf in stand houden. Je krijgt er niet eens een lekkere roes van of zo. Bij welke drug dan ook, voel je je lekker na gebruik. Je wordt high, stoned, dronken. Je krijgt een beloning voor het gedrag. Bij roken is dat niet zo. De beloning is dat je je weer even normaal voelt, dat die onrust van de rookverslaving weer even weg is. Meer doet het niet. Lekkere smaak? Nee rook smaakt niet lekker, dat denk je maar. Fijn effect? Nee roken geeft nauwelijks effect.

Je zou dus blij moeten zijn als je eindelijk gestopt bent. Je hoeft die troep niet meer te gebruiken. Je hoeft je geld niet meer uit te geven aan iets waar je alleen nare ziektes van krijgt, verder niets.

Met die mindset is het ineens heel makkelijk :) Zolang je die overtuiging maar weet vast te houden kost het 0 moeite! Lees 't boek van Allen Carr eens, die brainwasht je met deze theorie. Ik vond hem briljant!

autysd

Bewuste gebruiker
SmartieAndMe zei:
Yaizer zei:

Dan bekijk je het precies verkeerd om. Je ziet het als een lekkernij wat je jezelf gaat ontzeggen, wat je niet meer mag gebruiken terwijl je het eigenlijk nog wel wilt. Op die manier is stoppen echt heel moeilijk.

Eigenlijk is het precies andersom. Je wilt niet meer roken omdat het je niets geeft. Het heft de ontwenningsverschijnselen op, meer doet het niet. Het zijn gewoon domme kankerstokjes die zichzelf in stand houden. Je krijgt er niet eens een lekkere roes van of zo. Bij welke drug dan ook, voel je je lekker na gebruik. Je wordt high, stoned, dronken. Je krijgt een beloning voor het gedrag. Bij roken is dat niet zo. De beloning is dat je je weer even normaal voelt, dat die onrust van de rookverslaving weer even weg is. Meer doet het niet. Lekkere smaak? Nee rook smaakt niet lekker, dat denk je maar. Fijn effect? Nee roken geeft nauwelijks effect.

Je zou dus blij moeten zijn als je eindelijk gestopt bent. Je hoeft die troep niet meer te gebruiken. Je hoeft je geld niet meer uit te geven aan iets waar je alleen nare ziektes van krijgt, verder niets.

Met die mindset is het ineens heel makkelijk :) Zolang je die overtuiging maar weet vast te houden kost het 0 moeite! Lees 't boek van Allen Carr eens, die brainwasht je met deze theorie. Ik vond hem briljant!
wat ik wel vind is dat als je je niet meer concentreerd op een specifieke drug, je ook al heel wat voordeel kunt halen want:
-je kunt mixen
-je kunt omwisselen naar keuze
-je raakt niet in paniek als je die ene drug mist
-je kunt zelfs tijdelijk stoppen en misschien even natuurlijke producten kiezen
-etc

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik had het over stoppen met roken Autysd! Lijkt me niet dat je een sigaret af en toe moet vervangen met een joint of een lijntje speed :P

autysd

Bewuste gebruiker
SmartieAndMe zei:
Ik had het over stoppen met roken Autysd! Lijkt me niet dat je een sigaret af en toe moet vervangen met een joint of een lijntje speed :P
oh sorry, ik dacht van wel, zelfs met drank enzo
nee, dan ben ik blijkbaar naief :wink:

Halothaan

Newbie
Zo zie je maar dat zelfs een badtrip uiteindelijk nog heel goed kan uitpakken. Goed bezig, Yaizer. En ik ben tzt benieuwd naar je ervaringen met DMT. Dat stofje staat ook op mijn lijst.

Yaizer

Bewuste gebruiker
Zo nu ook al bijna 2 weken gestopt met roken. Sporten...gezond eten ja voel mij helemaal fit. Denk dat voor levenslang is, jammer genoeg. Soms mis ik het wel...helemaal van de kaart zijn :)

Halothaan zei:
Zo zie je maar dat zelfs een badtrip uiteindelijk nog heel goed kan uitpakken. Goed bezig, Yaizer. En ik ben tzt benieuwd naar je ervaringen met DMT. Dat stofje staat ook op mijn lijst.

Dmt ging laatst niet door maar denk dat het over een week of 2 gaat gebeuren! :)

Bobsacamano

Badass junkie
Jezelf iets ontzeggen geloof ik niet in. Bij mij is ook een knop om gegaan een tijdje terug. Ik eet geen vlees meer ik gebruik amper tot geen drugs en rook niet meer. Maar dit zie ik maar als randwaarden. Mijn hele manier van naar de wereld kijken is veranderd, dankzij spiritualiteit en meditatie ben ik daar enorm in gegroeid.

Maar ik probeer op een middenlijn te leven, ik ontzeg mezelf niks als ik een sigaret wil neem ik er eentje als ik een keer vlees wil dan eet ik vlees dit ook met drugs/alcohol. Mezelf zeggen dat ik het niet moet doen is onzin. Je bent ook niet eerlijk naar jezelf als jejezelf alles ontzegd in de drang om beter te zijn en je beter te voelen.

Sowieso vind ik goed voelen overrated, tuurlijk is het fijn maar goed of slecht voelen is eigenlijk hetzelfde zonder het één bestaad het ander niet.

De rot periodes in mijn leven duwen me verder en laten me zien waar ik heen moet.

Yaizer zei:
Zo nu ook al bijna 2 weken gestopt met roken. Sporten...gezond eten ja voel mij helemaal fit. Denk dat voor levenslang is, jammer genoeg. Soms mis ik het wel...helemaal van de kaart zijn :)

Halothaan zei:

Dmt ging laatst niet door maar denk dat het over een week of 2 gaat gebeuren! :)

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Hee Bob! Leuk jou hier weer eens te zien!

En zo te lezen gaat het goed met je. :)

Yaizer

Bewuste gebruiker
Bobsacamano zei:
Sowieso vind ik goed voelen overrated, tuurlijk is het fijn maar goed of slecht voelen is eigenlijk hetzelfde zonder het één bestaad het ander niet.

Hier ben ik het niet volledig met je eens. Ik at ongezond. Dronk alleen maar frisdrank. Alleen maar roken, blowen, drinken, s'weekends drugs gebruiken. Weinig slaap. Sporten nooit. Ik kon geen trap op zonder uit adem te zijn (op de ergste momenten).

Hierdoor voel je je gewoon kut en dan heb ik het natuurlijk over lichamelijk kut voelen.

Ik slaap perfect, sport goed, doe geen drugs etc. meer. Ik voel mij gewoon goed nu (lichamelijk goed). Kijk mentaal heb je ups en downs nodig maar ben momenteel erg up omdat ik dingen voor elkaar krijg in het leven die ik normaal niet voor elkaar kreeg.

Maar...een week of 2 / 3 geleden een avond 3 / 4 biertjes gedronken en afgelopen zaterdag paar hijsjes van een joint. Naja boehoe...ik weet het zo erg is het allemaal niet maar moraal gezien had ik het toch nog even een paar weken niet.

maar maakt niet uit, wat ik heb bereikt ben ik super tevreden mee. Over een maandje of twee ga ik weer langzaam op speciale gelegenheden drinken.

Nog steeds gestopt met roken...jezus wat kwam ik daar makkelijk van af na 5 / 6 jaar! Of ben gewoon enorm optimistisch en vrolijk persoon van mij zelf dus weinig daar aan te veranderen. Merk dat ik s'nachts wel ongeveer 4 keer per nacht wakker wordt helemaal bezweet. Ook een beetje onrustige huid maar voor de rest gaat goed :)

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Maar het gaat erom dat je die keuzes maakt om je lekkerder te voelen, om achter jezelf te kunnen staan, ipv dat je het niet van jezelf mag maar eigenlijk wel wil.. Dus wat dat betreft is het de juiste insteek toch? :wink:

Ik denk dat ik mezelf goed voelen ook niet overrated vind. Ben een aanzienlijk gedeelte van mijn leven depressief geweest en om eens een keer niet het gevoel te hebben dat je dood wil is best wel prettig. Maar ik vergelijk dan ook alles daarmee.

Fijn dat het goed gaat in ieder geval Yaizer! Je moet gewoon doen waar je je goed bij voelt. Als dat geen drugs is gebruiken, dan niet doen. Als dat wel drugs gebruiken is, af en toe gewoon lekker wel doen! Het maakt het de keren dat je het wel doet in ieder geval wel extra bijzonder.

Yaizer

Bewuste gebruiker
Ik denk dat ik weer terug ben :)

"Cleanse" periode heeft mij goed gedaan. Ben kerngezond (denk ik dan:wink:). Rook niet meer, drink niet meer en blow niet meer. Dit ga ik zo wel een beetje houden (misschien eens in de 2 maanden). Ik heb examens gehad dus zal deze week wel eventjes wat avonden hebben dat ik drugs ga gebruiken.

Voor de rest, na deze week, blijf ik van de drugs af. Ik ga wel weer verder met psychedelica. Psychedelica die ik ga doen zijn n,n dmt / changa / 5-meo-dmt en heel misschien lsd maar ik voel mij momenteel erg aangetrokken tot dmt.

Wordt dus even ook een bong aanschaffen en een precisie weegschaal om alles te kunnen afwegen.

Wordt veel mediteren dus :)

Bovenaan