minder gebruik?

cadou

Belezen gebruiker
toen ik 16, 17, 18 was gbruikte ik eigenlijk ieder weekend flink wat pep (xtc, speed, coke) waar ik ook keek er was altijd wat te halen. daarna bleef alleen het jointje over want ja, werk, eigen huisje, cursussen, druk, druk, druk. De rest verdween op de achtergrond, tot hooguit 3x per jaar. vn. xtc, want dit geeft vind ik, de mooiste ervaring. Nu ben ik ondertussen 28 en probeer ik dit nog steeds vol te houden. en als ik dan een keer vakantie heb dan moet ik tegenwoordig echt op zoek! dagen, soms een week. absurd. Ik vraag me steeds meer af of ik nu ouder wordt en minder in het "wereldje" zit, of dat er nu toch veel en veel minder gebruikt wordt dan in de negentiger jaren. Zijn er twintigers, dertigers onder jullie die dat ook kennen?

Mindless1985

Badass junkie
Helaas, ik val niet onder de categorie, maar ik heb zelf juist nu meer dat ik steeds makkelijker overal aan kom, misschien heb ik jouw plaats in het drugs-wereldje wel over genomen :wink:

caatje

Badass junkie
Kben dertiger en heb geen problemen om aan gerei te geraken. Ik heb een een aantal jaren niet gebruikt en toen ik weer ging gebruiken had ik in t begin heel even t probleem van waar haal ik ik het nu weer. dit omdat andere kennissen en vrienden inmiddels ook gestopt of geminderd waren. Maar nu heb ik weer aanbod te over. Dus geen probleem alleen lsd wil maar niet lukken.

cadou

Belezen gebruiker
Ik heb het ook alleen maar met xtc, verder kan ik ook wel overal aankomen, maar pilletjes, het lijkt wel of het verdwenen is in overijssel, baal, baal.

Mindless1985

Badass junkie
cadou zei:
Ik heb het ook alleen maar met xtc, verder kan ik ook wel overal aankomen, maar pilletjes, het lijkt wel of het verdwenen is in overijssel, baal, baal.

In overijssel zijn de meeste xtc pillen sowieso bagger, dus echt rouwig erom hoef je niet te zijn :)

cadou

Belezen gebruiker
dat is nou echt onzin, tenminste, er waren altijd knalgoede pillen te koop hier, alleen nu....tja, lastig

J0rrit

Badass junkie
caatje zei:
Kben dertiger en heb geen problemen om aan gerei te geraken. Ik heb een een aantal jaren niet gebruikt en toen ik weer ging gebruiken had ik in t begin heel even t probleem van waar haal ik ik het nu weer. dit omdat andere kennissen en vrienden inmiddels ook gestopt of geminderd waren. Maar nu heb ik weer aanbod te over. Dus geen probleem alleen lsd wil maar niet lukken.

zelfde hiero

cadou

Belezen gebruiker
toegegeven 5 tot 10 jaar terug was de xtc hier van veel betere kwaliteit dan nu, maar volgens mij is dat in het hele land zo. de hype is eraf denk ik.

Jeller

Badass junkie
raar, ze smijten er nochtans mee naar je hoofd

en waarom xtc zoeken als jullie paddo's in de smartshop kunne kopen

Bovenaan