minder leuke kantjes van lsd???

AcIdObSeSsEd

Belezen gebruiker
Osi` zei:
AcIdObSeSsEd zei:
flashkop zei:
mja da was dus wel nit geval ze, had dikke joint gepaft en zag ineens trug de kamer vervorme en allemaal mooie gekleurde bolle, leken precies jappe
maarja, dat weten we dus ook weer, op familiefeesje als je serieus moet doen en de 2 dage dervoor ellesdeekes hebt gepakt da ge dan geen toete moet gaan paffe :tongueout:

kheb ook onlangs nog n dikke flashback gehad de vrijdag, ging s'avonds met n kameraad naar maastricht met de auto en k had n dikke joint gerolt vr onderweg en toen we in zutendaal ware was k al knalbegaait en kreeg k de eerste tekenen van lsd
toen kreeg ik ongeveer om de 10 min n echte sld sfeer gedurende 5 a 10 sec voor 1.5uur lang ongeceer, tot de joint was uitgewerkt.
telkens als ik naar bepaalde voorwerpen keek zoals n buskotje enzo (dingen langs de weg kortom) schoot door me en op een bepaald moment waren ze een controle op aant zette in zutendaal 2 zwaantjes, 2 combi's en ng wa gwn fillke personenwagens toen k da zag werd ik ineens feller begaait als normaal van n flashback en toen begon k ook visuals te krijge en kreeg ik het extreem euforische gevoelens?, zo is het ff doorgegaan tot we de weed haddeb ( canalope van de kosbor btw) en op de trugweg heb ik verschillende keren letterlijk blauwe flikken lampen in men zichtg gehad ( langs de ooghoeken, knal voor mijn gezichtsveld en ook alsof de lichten langs achter mij kwame ) al bel al heb ik r echt van genote hoewel k wel n slecht voorgevoel had voor flikken, was wel paranoia, daarna nog verder gegaan zoals opt begin tot de joint uitgewerkt was.
was ng wel n heel fijne flashback, mja ik heb nooit last van "slechte" flashbacks

kheb wel tot nu toe overal geleze da als ge u pertotal stookt dat ge dan de meeste kans heb op flashbacks
grtz

ff offtopic? canalope? ne nieuwe wiet in kosbor? hoeveel kost em dan en istem goe? me welke wiet is't gelijkend?

back ontopic. Kheb na die LSD avondje, waar ik niets visueels zag dus, ook wa joints gepaft, en ik kreeg soms wel het gevoel da er heel lichtjes dingen aan't vervomen waren, of m'n beeld werd zo weer keidonker, da lsd sfeerke. Maar't was aangenaam :grin: FREE LSD!

ne is echt nie nieuw, is 1 van de duurdere soorten 11 a 12 eur, hij is gelijkgesteld aan haze ofwel n variant van haze. zeer lekker
grtz

Bovenaan