Goed, ik moet zeggen dat MDMA mij zo goed bevalt dat ik er moeite mee heb vanaf te blijven. Ik gebruik de laatste tijd bijna elke week en hoewel ik niet het idee heb dat ik lange termijn problemen veroorzaak, weet ik ook wel dat het niet gezond is. Dus zoek ik een drug die het dichtst in de buurt komt van MDMA, maar wat minder schadelijk is.
Heb al eens herbal XTC geprobeerd maar dat was 10x niks. Verder wat gelezen over research chemicals (bijv 6-APB) maar zo te lezen werkt dat op eenzelfde manier op je serotonine als XTC, dus dat schiet dan niet op.
Heb al eens herbal XTC geprobeerd maar dat was 10x niks. Verder wat gelezen over research chemicals (bijv 6-APB) maar zo te lezen werkt dat op eenzelfde manier op je serotonine als XTC, dus dat schiet dan niet op.

Nu wel goede afspraken gemaakt dat we echt 2 maanden gaan wachten, maar ja nu hopen dat we ons er dit keer wel aan houden.