minder sterk gevoel

Ik zou graag is willen weten of er tegenwoordig nog wel goede :xtc: te koop zijn...
We hebben er omega's gehad een tijd en dat was echt fel gaan, maar nu zijn die er blijkbaar niet meer heeft iemand me gezegd en ik kan nog wel aan pillen geraken, maar die hebben niet meer zo'n sterk effect...

Kan dit ook zijn omdat ik eraan gewend raak? want ik heb het op het begin altijd feller gevoeld en nu moet ik telkens meer nemen.

Ik wil het terug zo fel voelen als in het begin dan is 1 genoeg. . . . . :smoke:

greetz

stuikeuh

Belezen gebruiker
De pillen die je koopt bevatten wss niet heel veel mdma daarom ben ik gestopt met pillen kopen ze waren niet altyd slecht maar ben graag zeker van men stuk daarom koop ik altyd mdma kristallen zit je bijna altyd goed :)

op je vraag van dat gevoel terugkrijgen van je eerste dat kan als je echt nog eens lang wacht om mdma te gebuiken je eerte keer is meestal je beste keer

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Om de hoeveel tijd neem je MDMA?
Hoeveel neem je dan?
En hoe lang doe je al MDMA?

Johnson

Experimenterende gebruiker
Mdma kristallen werken zeker goed! Ik ben nog nooit zo hard gegaan! Ik ging vol uit m'n plaat! Ik heb nu dus ook liever kristallen maar aangezien vrienden van me er niet zo'n fan van zijn doen ze niet meer!

we nemen nu al bijna 2 jaar pillen, vrij regelmatig, toch wel eens één keer in de maand ofzo, met af en toe een periode van een paar maanden niks.
we nemen bijna nooit meer als 2 pillen per keer, maar toen we die omega's hadden was 1 echt genoeg om volledig kwijt te zijn.. lala-land..
maar sinds die omega's er nie meer zijn hebben we dit gevoel dus niet meer zo hard.

we hebben geen ervaring met puur MDMA, is dit een poeder of pil? hoe moet je t innemen?
en is het veel duurder dan gewone pillen?

Sloebertje

MDMA komt voor in kristallen, die je dan plet zodat het poeder word. Er bestaan verschillende mogelijkheden voor het in te nemen. In een drankje doen, een bommetje van maken, snuiven (wel pijnlijk, heb ik gehoord). Er zullen wel nog meerdere mogelijkheden bestaan. Ik denk dat de prijs wat overeen komt voor pillen en mdma-kristallen. Je moet dan wel de hoeveelheid mdma in de pillen vergelijken met de hoeveelheid mdma-kristallen.

TrippyShit

Badass junkie
TheLeopardBites zei:
we nemen nu al bijna 2 jaar pillen, vrij regelmatig, toch wel eens één keer in de maand ofzo, met af en toe een periode van een paar maanden niks.
we nemen bijna nooit meer als 2 pillen per keer, maar toen we die omega's hadden was 1 echt genoeg om volledig kwijt te zijn.. lala-land..
maar sinds die omega's er nie meer zijn hebben we dit gevoel dus niet meer zo hard.

we hebben geen ervaring met puur MDMA, is dit een poeder of pil? hoe moet je t innemen?

Ik merk hetzelfde als jij. En ik heb toch goede, geteste pillen. 130mg zou aardig moeten werken. Maar ik heb nooit meer het gevoel als eerst. De 1e keer was ook niet het best bij mij dat waren de 7e tot 20e keer ofzo? Tegenwoordig slaat het ook niet maar geweldig in maar sluipt het erin. Ik ga nu een half jaar wachten tot QrimeTime (31dec) en dan pas weer doen kijken of dit helpt. Zoniet zou ook ik. net als jij er denk k genoegen mee moeten nemen dat het nooit meer terugkomt als voorheen. Of het nou kristallen of pillen zijn.

ParanoidAndroid

TrippyShit zei:
TheLeopardBites zei:

Ik merk hetzelfde als jij. En ik heb toch goede, geteste pillen. 130mg zou aardig moeten werken. Maar ik heb nooit meer het gevoel als eerst. De 1e keer was ook niet het best bij mij dat waren de 7e tot 20e keer ofzo? Tegenwoordig slaat het ook niet maar geweldig in maar sluipt het erin. Ik ga nu een half jaar wachten tot QrimeTime (31dec) en dan pas weer doen kijken of dit helpt. Zoniet zou ook ik. net als jij er denk k genoegen mee moeten nemen dat het nooit meer terugkomt als voorheen. Of het nou kristallen of pillen zijn.

Ik heb in maart dit jaar voor het eerst sinds 3,5 jaar weer MDMA gedaan, en geloof me.. Dat gevoel kan echt nog wel terugkomen :wink: Je moet er gewoon een flinke tijd tussen laten af en toe, en gewoon zorgen dat je goed spul hebt.. De keren daarna was het gevoel inderdaad alweer een stuk minder, meer nemen heeft dan weinig zin, gwoon een half jaar niks nemen zoals je zelf al zegt!

Bovenaan