• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Mini rapport Speed

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Wie: Ik, vrouw van 40 jaar. 1.75. 104 Kg.
Wat: Speed - Zeer slecht kwaliteit: 10% amphetamine en 83% cafeïne. Toch moeite genomen om het te wassen met aceton.
Dosering: 3x twee lijntjes verspreid over enkele uren.
Setting: Alleen (Ik woon alleen) lekker thuis op de bank. Een boel vrienden op de chat via Facebook Messenger.
Ervaring: XTC, 2C-B, LSD, Hasj met enige regelmaat, maar ook met (jarenlange) pauzes. Verder rook ik, en drink ik geen alcohol.
Toedieningswijze: Snuiven.
Verwachtingen: Geen, behalve allicht een lichte oppepper, ondanks dat ik de speed heb gewassen lees ik overal dat het na wassen nog steeds bar slecht zal zijn.
Stemming: Lekker in vel, opgeruimd hoofd, relaxt.
Voorbereiding: Om 16:00 nog beetje gegeten, schoon huis, kauwgom, relaxte kleding, lekkere uptempo muziek (trance en soort jaren 80 disco muziek).

Nog nooit zo zonder verwachtingen aan iets begonnen als vanavond!

Had 3 gram speed gekocht bij, wat ik dacht, zeker een redelijke verkoper. De speed was niet heel duur (2+ 1 gram gratis), dus ik had er ook niet heel veel verwacht. Maar straatkwaliteit had ik dan weer niet verwacht...
Anyway, ik was stout/eigenwijs/impulsief/dom/ongeduldig en had er al wat van genomen toen ik het net in huis had. Kon mijn nieuwsgierigheid zoals gewoonlijk niet bedwingen. Mijn bestelde weegschaal was binnen, maar de verkeerde, hij kon geen 0.01mg wegen (wist prima welke ik moest hebben maar tijdens bestellen klikte ik de verkeerde aan).
Omdat ik mijn zinnen erop had gezet toch maar wat genomen. Erg voorzichtig met kleine sleutelpuntjes, en daarvan nam ik nog niet eens beide lijntjes die ik uitgezet had. Na een uur merkte ik nog niks, dus toen nog enkele keren wat bijgenomen. Helaas merkte ik feitelijk bijna niks, vermoedelijk wel iets hyper door de cafeïne dus, maar goed, dat wist ik toen nog niet.

Omdat ik er zo weinig van gemerkt had de speed alsnog te laten testen, met name omdat ik wilde weten hoe ik erop reageerde qua verhouding sterkte en mijn reactie op de speed.
Maar goed, weggebracht, kleurde mooi oranje, en donderdag kreeg ik de uitslag wat betreft de inhoud. Nou, dat was toch even schrikken. 10% amphetamine en 83% cafeïne was het oordeel.
Eerst dacht ik, van: “Verpak het wel goed, en dan gebruik ik het voor als ik een keer zonder koffie zit en toch even scherp moet zijn ofzo....”
Maar goed, uiteindelijk gewoon teleurstelling natuurlijk.
En aangezien de verkoper in verband met hogere machten op geen manier meer te bereiken zou zijn moest ik het er maar mee doen.

Ondanks dat ik las dat de meeste mensen met 10% al niet eens meer moeite doen om het te wassen, wilde ik dit toch proberen. Deels voor de ervaring, en deels omdat het 3 gram was, en ik allicht nog wat zou overhouden.
Dus naar de bouwmarkt gereden en daar een blik watervrije aceton gehaald. Stond er niet op als watervrij, maar het zou pure aceton zijn. De medewerker gaf aan dat er geen aceton met water bestaat, en dat aceton eigenlijk altijd puur is, behalve als het verwerkt is, zoals nagellak remover. Op internet las ik daar ook al verschillende meningen over, dus dacht ik ga het proberen.
Thuisgekomen eerst tijdje gevochten met het open maken van het blik aceton. Fijne kindersloten altijd! Haha.

Hop, de speed in een glas en glas verder tot bijna de rand gevuld met aceton. Had vreselijke geur verwacht van die aceton, maar dat veel me nog wel mee. Toen lekker gaan roeren met een lepel, en de korreltjes in de speed goed fijn gedrukt in de aceton. Na paar minuutjes was aceton vrij troebel en was het witte laagje speed onderin duidelijk al een stuk minder.
Koffiefilter in ander glas en hup, het hele goedje er doorheen. Helaas deed ik dit niet in een vloeiende beweging dus zat halve lading speed nog in het glas terwijl de aceton al door filter liep. Toen maar eruit gelepeld en bij het filter erbij gedaan.
Het doorlopen duurde nog best lang. Heb het goedje mee naar pc genomen en heb daar nog rustig een peukje gerookt in afwachting.
Na een paar flinke minuten merkte ik dat er echt geen druppels meer uit filter vielen, en toen kreeg ik de volgende uitdaging, hoe krijg ik die speed uit het filter... Het zat natuurlijk helemaal onderin. Heb toen filter maar aan 1 kant doorgeknipt en de speed met een pasje eruit geduwd. Ging vrij makkelijk wel. Toen die speed dus op een bordje even drogen, terwijl ik met pasje steeds even deed verdelen en korreltjes (die ontstonden al snel weer) weer fijn maken.

Na een tijdje was het goed droog, en dat merkte ik omdat ik de korreltjes niet meer kon drukken zonder dat ze wegschoten (onhandig laag bord).
Uiteindelijk na tijdje was ik er zat van en heb ik het (ook zo handig zonder mini vergietje ofzo) met de grootst mogelijke moeilijkheden terug in het zakje gedaan. Beetje gemorst maar gelukkig niet te veel.
Toen weer gewoon in gebruikelijke bewaar potje. Het was meer als de helft minder dan vóór het wassen. Denk een kleine gram dat er nog over was. Had weegschaal inmiddels retour voor ruilen, en de juiste nog niet binnen, dus kon het niet nawegen nog.

Ik had dus echt geen zin om het alsnog te gaan laten testen. Omdat ik het testcentrum hier in de buurt echt niet fijn vind, ga ik altijd naar degene die verder weg is. Ik had inmiddels niet echt zin om nog geld (benzine) uit te gaan geven aan deze speed, dus ik vond het wel best. Ik hield er maar gewoon rekening mee dat het alsnog veel meer cafeïne als speed zou zijn, en dat ik het maar gewoon zou nemen de volgende vrijdagavond. Is het niks zou ik de rest weggooien.

Dus! Vandaag lekker wezen voorbereiden op gewoon een gezellig avond online, met eventueel een licht opgepept gevoel. Ik ging er niet vanuit dat ik veel zou gaan merken.

21:00: Ik doe helft van het zakje in een houten bakje. Dit was wat ik maximaal zou nemen. Niet meer, hoe slap het ook zou zijn. Gewoon al in verband met de cafeïne.
Met de dop van een fles werkt het onwijs goed om de korreltjes fijn te maken tot een mooi fijn poeder. Heeft echt een perfecte vijzelwerking zo. Ik kijk met een pasje even hoe veel het is, en schuif het grootste deel opzij, voorzichtig beginnen mevrouw!

De eerste twee lijntjes liggen dan klaar, voor ieder neusgat ééntje. Het zijn fatsoenlijke lijntjes. Niet extreem weinig, maar ook niet wat je niet in één adem teug naar binnen zou kunnen snuiven.
De speed is zijn vreselijk sterke lucht kwijt, maar het brand wel. Ik probeer echter niet op te halen want wil niet dat het gelijk naar mijn keel schiet. Echt traanogen krijg ik niet, wel een vreselijke snotneus! Dus maar lekker deppen met een pluk wc papier.

Na 10 minuten merk ik het al. Dit is een groot verschil. Heel kort dacht ik nog even dat het placebo moest zijn, maar toen werd het al snel duidelijk dat dit duidelijk de speed was. Ik kreeg focus, werd scherper. Al snel voelde ik me energiek en voelde me steeds vrolijker worden. Niet dat ik in een rotbui was ofzo, ik was al vrij vrolijk, maar dit voelde anders. Ik ging glimlachen en die glimlach wilde ook niet meer weg. Kippenvel aanvalletjes waren ook aanwezig en ik genoot heerlijk van de muziek, lekker hard.

21:40: Mijn neus is weer tot rust gekomen. Ik maak twee nieuwe lijntjes, wel iets minder dan de eerste keer. Niet zozeer omdat ik niet tevreden was met het effect wat ik al had, maar was vooral nieuwsgierig en wilde dit graag wel een behoorlijk tijdje voelen.
Het brand nog steeds en snotteren is daarna weer flink. Lekker laten lopen, daar is zakdoekje voor.
Ik merk iets versterking van het effect dat ik al had, de vrolijkheid slaat om in een euforisch gevoel, echt het gevoel op een roze wolk te zitten. Ik voel me flink energiek en zit dan ook op de bank mee te hopsen op de maat van de muziek. Ik chat met vijf vrienden tegelijk en kan dat allemaal prima bijhouden zonder in de war te raken. Soms even wat typfouten maar dat komt omdat ik echt te snel wil typen. Er is totaal geen vaagheid in mijn hoofd met speed.
Ik had echt een vreselijk leuk feestje in mijn eentje. :grin:
Als ik moest opstaan om te plassen (jeetje dat moet ik wel heel vaak bij speed, terwijl ik echt niet veel drink) dan voelde ik mezelf licht als een veertje. Het gevoel alsof ik echt uren zou kunnen lopen.
Er is ook een warme gloed aanwezig zoals bij MDMA alleen blijft het nu beperkt tot mijn nek, alsof ik een warme sjaal om heb, lekker gevoel.

23:00: De laatste twee lijntjes. Het bakje is dan echt leeg, dus het is klaar hierna. Het zijn geen grote lijntjes meer, denk net iets minder als de tweede lijntjes. Ik wil dit gevoel nog wel langer houden en ik hoef voorlopig ook niet te gaan slapen, dus kom maar op.
Deze lijntjes versterken het effect niet verder, en dat was prima. Ik voelde me beter dan perfect.
Zo gezellig was het op de chat en met de muziek, en die lekkere rilletjes kippenvel steeds...

02:00: Het effect word een beetje minder, als is het lang niet zo duidelijk als “piek – weg piek” zoals sommige andere drugs. Het is echt maar een fractie en ik geniet heerlijk door. Klets de letters uit de chatboxjes met iedereen, ik heb veel zin om te kletsen, met iedereen en waarover dan ook. :grin:
Ik voel me kiplekker. Het is erg vergelijkbaar met MDMA, maar dan sowieso veel minder vaag en veel meer scherp. De euforie is vrijwel net zo sterk als met MDMA, alleen heeft MDMA meer dat warme, liefde gevoel. Ik heb inmiddels denk ik al 10000x gezegd hoe gaaf ik het vind tegen iedereen die dat maar aanhoren wil, en ben nog steeds zo verbaasd dat ik zo'n fijn gevoel heb op speed waar ik eigenlijk niets meer van verwacht had.

Qua nadelen of bodyload kan ik erg kort zijn. Ik voel me ook lichamelijk gewoon heerlijk. Als ik voor de 20ste keer moet plassen valt me in de wc op dat mijn shirt duidelijk een beetje beweegt op de plek waar mijn hart zit. Mijn hart klopt iets sneller, maar vooral wat harder. Alsof ik flink aan het werk ben ofzo. Ook heb ik iets wat droge mond, maar ik plas ook veel dus vermoedelijk raak ik vrij veel vocht kwijt. Ik drink gewoon lekker steeds wat slokjes.

03:30: Rond deze tijd merk ik nog verdere afname van de effecten. De drang naar bewegen neemt wat af, wel voel ik me nog steeds ontzettend energiek, ik chat nog steeds met een aantal mensen. Ik merk dat ik ook echt wel een stuk meer interesse heb in wat ze allemaal typen. Waar het onderwerp ook over gaat. :grin:
Dit is ook het moment dat ik aan dit triprapport ben gestart. Ik merk inmiddels aan mijn hele lijf dat slapen echt voorlopig nog geen optie gaat zijn en leg me daar ook compleet bij neer. Zolang mijn hart zo tekeer gaat ga ik het niet eens proberen. :)
De algemeen bekende kaakklem, die ik bij vrijwel alle drugs wel heb in zekere mate, komt bij speed pas na de piek, hoe meer de effecten afnemen, hoe strakker mijn kaakjes worden. Het is wel anders als bij MDMA, daar ben ik net een herkauwende koe (en dat vind ik dus een heerlijk gevoel), bij speed is dit echt een klemmetje zoals ik dat met LSD ook in fases heb.

05:45: Het is nu, het moment dat ik nu typ. De afgelopen twee uur is het effect langzaam verder afgenomen, en kom nu lekker tot rust. Nog steeds is mijn hart wel druk en de kaakjes klemmen nog. De behoefte om te blijven typen/praten blijft onverminderd bestaan. Ik was van plan een mini rapportje te schrijven. Nou. Je ziet wat ervan gekomen is. Haha!
Ik ga zo lekker een bakkie koffie zetten en genieten van de ochtend. Misschien nog een spelletje online, of lekker lui een film kijken. We zien wel. Als ik later vandaag nog niet kan slapen ga ik misschien nog wel een lekkere langere wandeling maken met de honden. De sky is the limit vandaag.

Ik was en ben nog steeds ontzettend verbaasd over het effect wat ik toch nog had met deze speed. Ik ga er wel bijzeggen dat het proberen van de speed voor het testen, en het niet afwegen van de speed uiteraard ontzettend onverstandig is. Blijkbaar ben ik toch niet helemaal zo verstandig als eigenlijk zou moeten. Ik vertrouw soms zo blindelings op mijn gevoel, dat het natuurlijk ook een keer fout kan gaan. Dus ik raad het zeker af om het op deze manier te doen. Ik had nu ook echt slechte speed, dus zal een volgende keer met betere speed allicht “opnieuw” moeten beginnen qua dosering, omdat het effect dan natuurlijk allicht hoger is met veel minder speed. Dus dan gaan we netjes testen en wegen vóór gebruik, zoals het eigenlijk zou moeten.

Nu ga ik stoppen met dit rapport, anders gaat sowieso niemand hem nog lezen zo lang.

Ik zal later in dit topic uiteraard nog een kort verslagje maken over de eventuele kater.

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
10:16: Hartslag gaat zakken nu. Lig nog even lekker op de bank een film te kijken. Zo even met de honden naar buiten gelijk langs de winkel voor shag en te eten, dan hoef ik er de rest van de dag niet perse uit als ik wil gaan slapen. :grimacing:

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
13:30 - 16:00: Even heerlijk, maar kort geslapen. Nu weer wakker en voel me prima. Geen merkbare kater whatsoever!

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Noem jij dit mini!? :sweatsmile: Leuk om te lezen en interessant want ik heb geen ervaring met speed. Toch grappig hoe ik eerst altijd zo'n beeld van speed had dat je er druk en energiek van zou worden en dan blijkt dat het toch wel anders is dan dat.

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Hahaha, had titel eerder gemaakt en toen gaan schrijven, vond het zo'n typisch speed ding (dat willen blijven praten/typen), dat ik dacht ik houd de titel expres zo. :blush: Ja, dat drukke en energieke had ik ook wel verwacht. Dat euforische kwam echt als een grote verrassing moet ik zeggen. Vond het daarom ook echt nog 10x zo leuk als dat ik van te voren dacht. :hearteyes:

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
10% amphetamine en 83% cafeïne.
Dat die eikel überhaupt nog moeite nam om er amfetamine in te verwerken.
Als je al de moeite neemt om mensen te belazeren met een drug zo goedkoop als amfetamine ben je schoenzoolschraapsel als je het mij vraagt. Als je cafeïne met een stimulant mixt loop je nota bene ook nog eens met andermans gezondheid te stunten. Veel mensen die serieuze hartslagschommelingen krijgen door die combinatie.

Leuk rapportje verder.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Dat die eikel überhaupt nog moeite nam om er amfetamine in te verwerken.
Als je al de moeite neemt om mensen te belazeren met een drug zo goedkoop als amfetamine ben je schoenzoolschraapsel als je het mij vraagt. Als je cafeïne met een stimulant mixt loop je nota bene ook nog eens met andermans gezondheid te stunten. Veel mensen die serieuze hartslagschommelingen krijgen door die combinatie.

Leuk rapportje verder.

Sorry, de situatie is helemaal niet grappig maar ik moet zo hard lachen om 'schoenzoolschraapsel.' :sweatsmile:

Trinity

Belezen gebruiker
Noem jij dit mini!? :sweatsmile: Leuk om te lezen en interessant want ik heb geen ervaring met speed. Toch grappig hoe ik eerst altijd zo'n beeld van speed had dat je er druk en energiek van zou worden en dan blijkt dat het toch wel anders is dan dat.

:laughing::laughing: Leuk rapport om te lezen idd! Ik heb ook geen ervaring met speed (ben er altijd wat huiverig voor geweest), maar krijg wel wat meer interesse de laatste tijd. Dit helpt zeker om het iig eens te proberen.

Bovenaan