Misbruik Dex-Amfetamine

joriisvw

Experimenterende gebruiker
Hallo,
Ik heb een tijd lang dex geslikt voor mijn add problemen, al snel merkte ik dat ik dit goedje misschien iets te lekker vond. Ik moest er elke dag 2 stuks van nemen maar al snel veranderde dat naar stuk of 7/8 per dag omdat het zn heerlijke rush gaf die te vergelijken is met een soort coke/speed! Iemand ook ervaring met dex?
Groetjes

joriisvw zei:
Hallo,
Ik heb een tijd lang dex geslikt voor mijn add problemen, al snel merkte ik dat ik dit goedje misschien iets te lekker vond. Ik moest er elke dag 2 stuks van nemen maar al snel veranderde dat naar stuk of 7/8 per dag omdat het zn heerlijke rush gaf die te vergelijken is met een soort coke/speed! Iemand ook ervaring met dex?
Groetjes
Ja, dat heb ik ook gehad maar dat is tijdelijk want je zal al snel gaan merken dat dat effect heeft op je dagelijkse beslommeringen, een strippie perdag (10st) ga je bijna 2 dagen hard op leuk voor een weekendje stappen.Wat ik gemerkt heb is dat de aanvangs dosering vrij hoog moet zijn om verder de dag geen andere pillen nodig te hebben, ik start er met 4 en neem soms 's middags 1 xtra. Dan blijf ik gewoon doen wat ik moet doen zonder last te hebben van mijn meds. Na een tijdje reguleerd het zich vanzelf of je gaat kompleet door het lint ermee dan is het idd zaak om er mee optehouden .

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Weet je waarom Dex het zelfde effect als speed geeft omdat het SPEED is pfff schandalig dat iemand die gebruikt niet weet dat hij gewoon pep op recept krijg alleen dan onder de stofnaam.

Bovenaan