leonradeon
Experimenterende gebruiker
Stom of dom ? Hey gaat ie ?...ik kon niet het is nu 0430 , mijn vriendin slaapt , paar uur geleden zijn we thuisgkomen maar ik kan niet slapen ....en wat doe je dan ??? (IK! Mongol dat ik ben ....) dan neem je een lijntje speed ! jaja zeker ja net gedaan jaja ..ik had vandaag al aardig wat speed op vandaag op en ook aardig watgezopen natuurlijk... maar lag te denken in bed effe toch eruit nog eenbirtje lekker ja waarom niet een lijntje ...oja ik heb straks een afspraak ...moet slapen heb geen sterke drank meer wel bier ..wat zal ik gaan oen ga maar gamen denk ik , verder met Borderlands 2 niet te lang moet slapn maar ben weer wakker . Zal ik wakker blijven ? nee beter niet po familie bezoek gadverdamme beloofd is beloofd ...bete nuchter ja mmm niet zo slim om toch een lijn t nemen om 0430 eigenlijk .eigenlijk niet nee . denk van niet . dat had ik waarschijnlijk misschien toch beter niet kunnen doen ...ach wat maakt het uit ..wat ...ook kut is ik had eigenlijk te veel speed op senk ik want kon niet neuken ..wil je dat geloven ?konnie neuken! ik wou wel mijn lichaam ook maar mijn kankerlul weigerde maar ik was wel geil vrouw ook shit ..maar dat maak ik goed straks ja .dat was eigenlijk de plaaning als ik wakker wordt maak ik dat goed ..godgodvrvdr..weetniet kijk wel mischien vanavond maak ik het goed . Tot starks groetjes