Misselijk door GHB.

Safaarii

Belezen gebruiker
Ik heb een vraagje, ik had gister dus een leuk avondje met G. Alleen ik werd ineen keer
zwaar misselijk. Heeft er iemand misschien tips dat ik niet misselijk word of teminste minder
kans heb dat ik misselijk word??

Oja, nog 1 vraagje. Hoe kom je het beste van die zoute smaak in je mond af??

:)

MissMarie90

Experimenterende gebruiker
ik zorg er persoonlijk voor dat als ik het neem ik een soort naspel drinken bij heb staan
om dan vervolgens na de naspoel een kauwgompje of een tictac of iets dergelijks te nemen

en misselijk heb ik geen idee
misschien te vervuild ghb of te veel gegeten van te voren denk ik dan

Safaarii

Belezen gebruiker
Flugeltje zei:
Gewoon in een half glas water of zo, drinken en je proeft daar toch bijna niets van ???

We hadden het met frisdrank gemixt, maar toch bleef ik die zoute smaak heel erg houden in de mond. Daarna ook steeds fruitdrank enzo, maar die smaak bleef heel erg hangen.

davie

Wijs gebruiker
Dat je misselijk wordt komt waarschijnlijk doordat je teveel neemt. Probeer eens wat minder. Het is nooit hoe meer je pakt hoe beter. Er is een bepaald punt waarbij je je goed voelt. En dat moet je nog even leren door te experimenteren.

Je kan beter te weinig pakken dan teveel. Ook kan het liggen aan hoe je je op dat moment voelt. Indien je blij bent werkt het beter en als je al gaar bent, word je ook eerder misselijk.

En G wordt gemaakt met natrium, ofwel zout. Ik denk dat het niet goed heeft gereageerd.

Ik pak het altijd met water. Eerst onder mijn tong, want daar zitten proef je niks van en dan met een glas water weg spoelen. Genoeg water drinken is belangrijk, want je moet je nieren goed spoelen anders blijft er teveel troep achter.

Bollie

Bewuste gebruiker
1/8 van een glas chocomelk met een gewenste portie ghb.
Mensen verklaren mij gek, maar het neutraliseerd de smaak voor meer dan 90 procent !
En van 1/8 van een glas chocomelk ga je echt niet misselijk worden hoor.

of

Enkele dopjes ghb mengen in een fruityoghurt. Bijna geen smaak, maar dit is enkel goed voor 1 portie, net voor het slapengaan bv.
Je kan niet de hele avond yogurt eten elke keer je wilt bijnemen natuurlijk, dat is goed om over te geven dan :grin:

3970

Wijs gebruiker
De misselijkheid kan ook veroorzaakt worden door je maaginhoud, of het gebrek daaraan...in tegenstelling tot veel andere drugs, kun je GHB blijkbaar beter niet op nuchtere maag nemen, maar ongeveer 2 uur vooraf een lichte maaltijd consumeren....helpt bij mijn vrouw in ieder geval goed :grin:

Bovenaan