Misselijk, slapjes door speed???

Emine

Experimenterende gebruiker
Afgelopen zaterdag had ik een super feestje. Ik heb daarvoor ook een grammetje lekkers gehaald om dat te nuttigen die avond.
In de trein alvast 2 puntjes gepakt, vlak daarna nog snel een krentenbolletje met kaas weg gewerkt omdat ik die dag niet super veel had gegeten.
Eenmaal op het feest nog 2 puntjes gepakt want ik voelde van die eerste 2 eigenlijk niets. De vriend waarmee ik ging was zijn pillen onderweg verloren :( dus die wilde ook wel :grin:, had ook 2 puntjes gepakt. Nou toen voelde ik wel wat maar ik wilde meer want het was nog niet aanwezig genoeg voor mijn gevoel, mijn vriend had hetzelfde. Dus we pakte 2 goede puntjes bij. Nou toen gingen we lekker en echt heerlijk uit ons dak gegaan daar :hearteyes: . Op een gegeven moment was het denk ik 2/3 uur later toen ik zei, kom we nemen nog een klein beetje zodat we 2 uur voor het feest niet moe worden. Ik voelde me geloof ik ook al wat minder energiek dan normaal op speed. Nou zo gezegd zo gedaan, ik dus nog 1 punt bijgenomen en die vriend van mij ook nog wat. Nou had ik dat maar niet gedaan.

We gingen terug op de dansvloer en ik begon me steeds misselijker te voelen. Dit gevoel werd zo rot dat ik en mn vriend naar de ehbo zijn gegaan. Daar heb ik me constant heel slapjes, misselijk etc. gevoeld. Uiteindelijk 2,5 uur later (en vele interessante gesprekke met hele vriendelijke mensen die daar binne kwamen :P ) raadden de mensen me aan om toch maar naar de dansvloer te gaan. Ik had wel het idee dat het iets minder aan het worden was en het laatste uur ben ik nog wel redelijk los kunnen gaan.

Mijn vraag is dus nu, hoe kan dit :confused: ?
Er spelen dus wel een aantal dingen mee, zo had ik niet al te geweldig gegeten en ik was een beetje ziekjes (hoesten, beetje verstopte neus). Toen ik dit echter met een vriend besprak zei hij dat je normaal door speed juist niks meer merkt van het feit dat je ziek bent. Hij gaf aan dat het waarschijnlijk aan de speed zou liggen. Ik koop het eigenlijk al een jaar van dezelfde en heb dit nog nooit gehad. Wel minder goeie en betere kwaliteit, maar niet dat ik er ziek van werd. Degene waar ik het van koop, ga ik ook kennis/vriendschappelijk achtig mee om en hij test het altijd zelf met degene waar hij het van koopt. Dat geloof ik ook wel, hij gebruikt zelf wekelijks.
Ik ben benieuwd wat jullie hiervan denken :confused: , ik ben in ieder geval aan het overwegen om het te laten testen aangezien ik nog wat over heb.

Alvast bedankt voor jullie reacties :) !!

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Als je voorraad koolhydraten in je lichaam op is krijg je vaak dit soort dingen. Kan ook aan de pep misschien liggen.

Taat

Bewuste gebruiker
Speed is geen medisch wondermiddel..
Als je jezelf niet helemaal fit voelt en daarbij ook niets tot weinig hebt gegeten hoeft speed dit niet altijd te verhelpen..

Als je bv alleen niks hebt gegeten en je neemt speed raak je je honger kwijt..is de speed uitgewerkt dan komt die honger hard terug en vreet je alles op wat los en vast zit..

Aangezien speed nou niet bepaald goed voor de weerstand/gezond is kun je het beter niet nemen, je maakt het daar namelijk nooit beter mee..uiteindelijk in ieder geval..
In jouw geval heeft je lichaam wss ook niet zo fijn gereageerd op de speed en ben je misselijk gaan voelen..

Ik heb ook weleens speed gebruikt in de morgen na een avond flink zuipen of als ik me gewoon koortsachtig voelde..en dat viel dan in het begin bijna altijd fout, na een tijdje gaat het beter, pak je wat bij en is het vaak verholpen..maar de dag(en) na de pep is de kater vaak extra groot

Flameon

Badass junkie
Ik denk dat je te weinig hebt geten en dat je daardoor 'draaierig' bent geworden, wat een heel normale reactie is. Ook zonder dat je pep op hebt. Verder is het nooit goed om drugs te gbruiken als je lichamelijk al niet helemaal oke bent.

W.F.L.

Badass junkie
Inderdaad. Als je die dag nauwelijks gegeten hebt kan het al snel kut worden. Of je hebt troep. :P

Smokey046

Bewuste gebruiker
Je lichaam kan het beste gevuld zijn, je krijgt wel een 'boost' van pep op het begin.
Maar doorhalen zonder je lichaam te voeden takelt je alleen maar af

Emine

Experimenterende gebruiker
Nou ik heb helaas de speed niet meer laten testen.
Ik ga a.s. zaterdag weer naar een feestje en ga het dan weer nemen. Ben er wel een beetje bang voor maar zorg dat ik die dag goed gegeten heb. Ik koop ook weer een nieuwe gram, die oude durf k toch niet te nemen.
Nou hopelijk gaat alles dit keer wel goed :) iig thanks voor jullie reacties! :grin: :wave:

Bovenaan