misselijk van keta

Dr. Tommy

Badass junkie
Ik heb al een aantal keren keta genomen maar ik word er telkens weer misselijk van. Het maakt niks uit of ik een volle of lege maag heb.
Zijn er meer die hier last van hebben of is er iets tegen te doen?

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Same here!!!! Voor mij ook geen Keta meer, niet alleen om die misselijkheid, maar speelt wel mee....

Fractal

Belezen gebruiker
Welke hoeveelheid en welke innamewijze? Ik had er alvast geen last van, maar heb nog maar kleinere hoeveelheden geprobeerd.

Dr. Tommy

Badass junkie
2 kleine lijntjes door de neus en daar word ik aardig vaag van. Maar ik zou graag een stuk verder willen maar door die misselijkheid durf ik dat dus niet.

Ketaboy

Bewuste gebruiker
Dit zie ik vaak bij vrienden, zonder enige aanleiding gewoon keihard barfen. Ik denk dat dit gewoon erg per persoon verschilt en je er niet echt iets aan kan doen of veranderen :P

Jeller

Badass junkie
Ik had er gisteren totaal geen last van, twas overigens mijn eerste keer...
twas ook in combi met nog veel alcohol
echt vette drug!!

YourePrivateDj

Belezen gebruiker
Als ik een beetje neem,valt dit eigenlijk ook op aan je ogen,gezicht,,zoals bij XTC en of MDMA?

Want moet zaterdag ergens heen,en heb totaal geen zin om te gaan.En wie weet helpt een beetje Keta om mij op te fleuren tijdens dat saai gedoe dan :)

htweeoo

Bewuste gebruiker
Ik vraag me af of je onder een lichte dosis keta normaal functioneert zoals met MDMA op zegmaar.

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
htweeoo zei:
Ik vraag me af of je onder een lichte dosis keta normaal functioneert zoals met MDMA op zegmaar.

Als je echt oplet met de dosering, dan kun je best functioneren, maar 'normaal' is lastig op de keta! :P

Djo

Badass junkie
Heb hier vannacht nog een luguber fotootje van een ketakotsemmertje mogen aanschouwen geproduceerd door een wel heel romantisch koppel. Liefde is-Samen in de emmer kotsen. :hearteyes:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Djodjo zei:
Heb hier vannacht nog een luguber fotootje van een ketakotsemmertje mogen aanschouwen geproduceerd door een wel heel romantisch koppel. Liefde is-Samen in de emmer kotsen. :hearteyes:

Prachtig wat sommige DF 'ers met woorden kunnen .....

:hearteyes:

Serenity

Badass junkie
Djodjo zei:

:flushed: Wie had die foto gemaakt?

@ Dr. Tommy, het is best logisch dat je er misselijk van wordt. Je coordinatie wordt door de war geschopt, ook je evenwichtsgevoel is weg. Sommige mensen kunnen hier misselijk van worden inderdaad (ik heb het ook een beetje).
Mijn tweede keer keta was een heel klein puntje, kleiner dan een sleutelpuntje. Dit gaf me een beetje XTC gevoel, klein beetje. Tintelig en gezellig en alles was wel mooi, voor 20 mins. Misschien een kleinere dosis nemen? Weet niet hoeveel je gewend bent te nemen?

Dr. Tommy

Badass junkie
maakt weinig uit
neem ik een klein beetje is het wel wat minder maar dan vind ik het de moeite niet

het is gewoon mijn ding niet geef mij maar een lekker zegeltje :)

Djo

Badass junkie
Serenity zei:
Djodjo zei:

:flushed: Wie had die foto gemaakt?

@ Dr. Tommy, het is best logisch dat je er misselijk van wordt. Je coordinatie wordt door de war geschopt, ook je evenwichtsgevoel is weg. Sommige mensen kunnen hier misselijk van worden inderdaad (ik heb het ook een beetje).
Mijn tweede keer keta was een heel klein puntje, kleiner dan een sleutelpuntje. Dit gaf me een beetje XTC gevoel, klein beetje. Tintelig en gezellig en alles was wel mooi, voor 20 mins. Misschien een kleinere dosis nemen? Weet niet hoeveel je gewend bent te nemen?

De foto is gemaakt van iets wat met Space begint en op Man eindigt! :flushed:

Een vriendin van mij heeft er ook last van altijd als ze een lijn ketamine neemt gaat ze kotsen.. bij speed word ze ook misselijk..
maar ik denk dat het per persoon verschilt hoe je erop reageert

Dr. Tommy

Badass junkie
zaterdag toch weer een flink lijntje geprobeerd en ervoor gezorgd dat er zo weinig mogelijk in mijn maag kwam
maar helaas..tripje was wel vaag maar daarna weer braaaak
dus nu echt nooit meer...

Petricov

Belezen gebruiker
Minder Keta nemen als je misselijk wordt, bouw het op... is het iets te weinig steeds klein beetje meer nemen.

Petricov

Belezen gebruiker
Niet eerst alcohol drinken ofzo, ook als je een heel klein beetje begint,
ik snoof het altijd 1 keer misselijk geweest toen ik echt te veel had.

Bovenaan