Misselijk van pep

kinkie

Newbie
Ik word eigenlijk altijd misselijk nadat ik pep gehad heb. Weet iemand hier een oplossing voor behalve, niet gebruiken?

nutsss

Wijs gebruiker
kinkie zei:
Ik word eigenlijk altijd misselijk nadat ik pep gehad heb. Weet iemand hier een oplossing voor behalve, niet gebruiken?

het hangt af van de sterkte en de soort. Ik heb weleens pep gehad die echt niet te snuiven was zo goor. En nu bijvoorbeeld die dextropep en die brand like Hell maar smaakt redelijk.

Van die hele gore had ik soms een misselijkheid ervan.

candy

Bewuste gebruiker
Iedereen reageerd anders op drugs.er zijn zoveel soorten drugs en evenveel soorten gebruikers.vergelijk het met drank! de 1 heeft graag bier de ander sterke drank, 1 wordt ziek van bier en niet van sterke drank, bij de ander is het net anders om.Als je misselijk wordt van de speed nu, zou ik andere speed gaan proberen, of een ander soort drug. want je wou een antwoord met:Zonder te stoppen met gebruiken!

meth666

Belezen gebruiker
Misselijk worden van pep kan aan de pep liggen, aan jou of aan allebei.
De pep kan verkeerde chemische samenstellingen hebben waardoor je er ziek van wordt, of met zooi vermengt zijn.
Het kan zijn dat je te weinig hebt gegeten, te weinig slaap heb gehad, te veel genomen.

Het beste wat je kan doen is, goed slapen, goed eten, en dan opbouwend snuiven. Wordt je nog steeds misselijk, probeer dan eens andere speed

sterkte :wave:

Frisko

Badass junkie
ik weet nie wat je gewend bent enz, maar van speed worden beginnende gebruikers nou eenmaal misselijk!!,heb er vroeger ook last van gehad,tot koud zweet en kotsen aan toe...maar heb ik geen last meer van!! :beer: :)

wausie91

Bewuste gebruiker
Frisko zei:
ik weet nie wat je gewend bent enz, maar van speed worden beginnende gebruikers nou eenmaal misselijk!!,heb er vroeger ook last van gehad,tot koud zweet en kotsen aan toe...maar heb ik geen last meer van!! :beer: :)
daar heb ik gelukkig helemaal geen last van misselijkheid ofzo soms wel een beetje een raar gevoel in mn maag maar kan je dan niet beter een bommetje nemen die komt natuurlijk wel in je maag
maar kokhalzen en eventueel misselijk worden en overgeven heb ik ook mensen wel eens zien doen toen ze pep doorsnoven omdat het nou eenaam heel chemisch en vies smaakt (vind ik tenminste)
en anders inderdaad of een andere drug of soort pep (of je laat deze pep testen)

Frisko

Badass junkie
wausie91 zei:
Frisko zei:
maar kokhalzen en eventueel misselijk worden en overgeven heb ik ook mensen wel eens zien doen toen ze pep doorsnoven omdat het nou eenaam heel chemisch en vies smaakt (vind ik tenminste)
idd om van de geur nog maar te zwijgen als het goeie is :wink: :hearteyes:

kinkie

Newbie
Frisko zei:
hoelang gebruik je al speed? :)[/quote]

Ik heb al wel vaker speed gebruikt, maar ik denk dat het idd aan de speed zelf lag want ik heb nu andere en daar word ik niet misselijk van.
Thanx :)

pepgirl

Experimenterende gebruiker
als ik t door t drinken doe moet ik altijd kokhalsen,snuiven soms maar daarna is t ook over, dan ben je weer gewend aan die smaak en geur.t helpt soms als je iets in je mond doet met een andere smaak.

Bovenaan